rafizilerin murdar fetvalari
| |
sklass404 | Tarix: Çərşənbə, 22.10.2008, 01:20 | Yazı # 1 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 4
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Əs- salamu aleykum və rahmətullahi təalə va bərakətuh. Bunu qeyd edim ki, şiələrin dini rəhbəri inqilab şurasının sədri Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei “CİNSİYYƏTİN DƏYİŞDİRİLMƏSİ” fəslində suallara cavabında belə qeyd olunur: “Sual: 191: Bə’zi adamların zahirdə kişi olmalarına baxmayaraq, ruhi və psixoloji baxımdan (homoseksualizmlər) qadın xüsusiyyətlərinə malikdirlər, onlarda cinsi məsələlərə olan meyllər tamamilə qadınlara uyğun şəkildədir. Əgər öz cinsiyyətlərini dəyişdirməsələr fəsada düşmə ehtimalı var. Onların cərrahiyyə əməliyyatı ilə müalicə edilməsi (bu mümkündürmü?) caizdirmi? (Xamenei) Cavab (olaraq deyir): Onların (homoseksualizlərin) cinsi həqiqətlərini aşkar etmək məqsədi ilə yuxarıda qeyd olunan cərrahiyyə əməliyyatının aparılmasının işkalı (problemi) yoxdur, bu şərtlə ki, bu, haram işə səbəb olmasın və öz ardınca fəsad gətirməsin.” (Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei, risalənin 2-ci hissəsi, səh 53; Sual: № 191). “Sual: 192: Xonsa (həm kişi, həm də qadın övrət aləti olan) şəxsin qadına və ya kişiyə aid edilməsi üçün cərrahiyyə əməliyyatı aparılmasının hökmü nədir? (Xamenei) Cavab (olaraq deyir): Bu işin öz-özlüyündə eybi yoxdur, lakin haram müqəddimələrdən çəkinmələri vacibdir.” (Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei, risalənin 2-ci hissəsi, səh 53; Sual: № 192). Bunu da qeyd edim ki, çox maraqlıdır ki, bu gün ki, gündə kişi-kişi ilə cinsi əlaqədə olanların hökmü İranda ölüm cəzasıdır. Lakin yəhudilər yəni şiələrin dini rəhbəri inqilab şurasının sədri Xamenei homoseksualizmlərə İranda şərait yaraladaraq onlar üçün ölüm hökmü almasınlar deyə cinsi orqanlarının övrət alətlərini cərrahiyyə əməliyyat yolu ilə dəyişdirərək öz fəaliyyətlərini davam etsinlər deyə belə bir fitva vermişdir. Bu açıq aşkar Lut (ə) qövmünün müasir formasında təbliğidir. Uca Allah Lut (ə) qövmü haqında deyir: “Lutu da (peyğəmbər göndərdik). Bir zaman o öz tayfasına demişdi: “Sizdən əvvəl bəşər əhlindən heç kəsin etmədiyi həyasızlığı (kişilər arasında olan cinsi əlaqəni) sizmi edəcəksiniz?” (Əraf, 80). "Zinaya da yaxın düşməyin. Çünki o, çox çirkin bir əməl və pis bir yoldur!" (İsra, 32) “İbn Abbas (r.a) rəvayət edir ki, Allah rəsulu (s.ə.s) belə buyurmuşdur: "Allah lənət eləsin Lut qövmünün etdiyini edənə! Allah lənət etsin Lut qövmünün etdiyini edənə! Allah lənət etsin Lut qövmünün etdiyini edənə!" (3 dəfə təkrar etdi). (Əhməd, "Təhqiq əl-Müsnəd" hədis № 2915, “Səhihdir”). Allah və onun Elçisi (s.ə.s) Lutun (ə) qövmünə və Lut qövmünün etdiyi işi edənlərə lənət edib. Lakin fars yəhudiləri bunu aşıq aşkar müasir formasında təbliğ edirlər. Mə əs salam.
|
|
| |
Movlud | Tarix: Şənbə, 13.12.2008, 14:50 | Yazı # 2 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 3
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Mene ele gelirki burda bir qeribelik yoxdu ve verilen fetva tam olaraq dogrudur eger bir insanda hem kisi hemde qadin cinsiyyeti varsa bunu hekimler terefinden deqiqlesdirmelidirki onda encox hansi inkisaf etmisdir.meselen Turkiyenin mehsur mugennisi Bulent ersoyda hem kisi hemde qadin cinsiyyet organi vardi.lakin qadinlarda olan hormonlar onda daha cox inkisaf etdiyyinnen kisi cinsiyyet organin legv etdiler.ve buda normaldi.insani ne sehvete aparir nede harama.
AXMAQ RAFIZI
|
|
| |
Movlud | Tarix: Şənbə, 13.12.2008, 14:59 | Yazı # 3 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 3
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Zehmet olmasa siz ozunude tesevvur edin Eger sizde hem kisi hemde qadin cinsiyyet orqani varsa ve qadin cinsiyyet organi sizde daha cox inkisaf etmishse lakin kisi cinsiyyet orqani fealiyyetsizdirse ne ederdiniz?qiraqdan baxib haram demek asandi lakin unutmayinki Allah herkese bir qapi acir,qarsisinda cixis yolu qoyur.Allaha xos getmezki kimse usyan etsinki ey tanrim meni niye bele yaratdin?Ona gorede her bir sey ucun cixis yolu axtarmaq lazimdir.Qurani kerimde Allah buyurub"her kes oz aglina gore hesaba cekilecek" o uzdende herkes bir agil sahibidir ve bu agildanda layiqince stifade etmek gerekdir.eziz baci qardaslar bu hal normal haldir.ve hec bir haramligida yoxdur.
AXMAQ RAFIZI
|
|
| |
Selef | Tarix: Bazar, 14.12.2008, 01:54 | Yazı # 4 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Əbu Abdullahdan (Cəfəri Sadiq əleyhissalam) belə rəvayət etmişdir: "Pişik əhli-beytdəndir və onun artığı ilə dəstəmaz almaq olar." (Vəsail əş-Şiə, 1-ci çild, səhifə 227, hədis № 579). Bu dələduz RAFIZILER peyğəmbərin, (s.ə.s) zövcələrini əhli-beytdən hesab etmədikləri zaman, pişikləri belə əhli-beytdən hesab edirlər!
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Bazar, 14.12.2008, 01:56 | Yazı # 5 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Əmmar bin Mərvan rəvayət edir ki, imam cəfərdən müvəqqəti nigah bağlayarkən qadının ona belə dediyi kişi haqqında soruşurlar: “Mən, yalnız o şərtlə sənə gedərəm ki, sən istədiyin yerə toxuna və baxa bilər, kişilərin öz arvadlarından aldıqları istənilən həzzi məndən ala bilərsən, yalnız bir şeydən başqa,– sən mənim uşaqlıq yoluma toxunmamalısan, mən biabırçılıqdan qorxuram». İmam deyir: “Sənə yalnız şərtləşdiyiniz şeylərə icazə verilir” (“Vəsail-əş Şiə”,15/45; Yusif əl-Bəhrani, “əl-Hədaiq ən-Nadıra fi Əhkam əl-İtra ət-Tahira”, 24/197).
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Bazar, 21.12.2008, 03:09 | Yazı # 6 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Məsələn şiə alimi Əbu əs-Salah əl-Hələbi deyir: وفي الوطي في إحرام المتعة قبل طوافها أو سعيها فساد المتعة، وكفارته بدنة، وفي إحرام الحج قبل العرفة بدنة، فإن كان في الفرج فسد الحج ولزمه استينافه، وبعد عرفة بدنة، وفي الاستمناء والتلوط وإتيان البهائم بدنة. "Təməttu həccinin ihramında tavafdan və ya səydən əvvəl "sevişmək" təməttunun ifsad edilməsidir və kəfarəsi barədə açıq bir şey gəlməmişdir, Arafədən əvvəl həcc ihramında eləmək barədə isə sarih bir şey yoxdur, əgər fərcə duxul olarsa, həcci pozulmuşdur və yenidən başlaması lazımdır. Arafədən sonra isə açıq bir şey gəlməmişdir. Eləcədə istimna, arxadan ilişki və heyvanla ilişki haqqında açıq bir şey gəlməmişdir." "əl-Kəfi lil-Hələbi", səh: 302, eləcədə bax: əl-Hilli, "Muxtəlif əş-Şiə", 4/152 Hürr əl-Amili "Vəsail əş-Şiə" kitabında deyir: - وعنهم، عن أحمد بن محمد، عن أبي يحيى الواسطي، عن إسماعيل البصري عن زرارة بن أعين، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: سألته عن الدلك ؟ فقال: ناكح نفسه لا شئ عليه. "Əhməd bin Muhamməddən, o da Əbu Yəhya əl-Vasitidən, o da İsmail əl-Basridən, o da Zarara bin Aəyəndən, o da Əbu Abdullahdan (aleyhis-sələm) rəvayət edir ki, Əbu Abdullahdan masturbasiya edən haqqında soruşdular, dedi: "Özü ilə evlənmişdir və üzərinə bir günah yoxdur." "Vəsail əş-Şiə", 2/353
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Şənbə, 27.12.2008, 01:08 | Yazı # 7 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Zəlalət əhli və onların "alim"lərinin fətvaları 01:46:14 BathaniBu fətva www.abtahi.com saytının ərəb bölməsindən götürülüb. Rafizi alimi ona ünvanlanan sualı cavablandırır. Xatırladıram ki, bu "alim" rafizidir (şiə). Aşağıda həmin fətvanın tərcüməsini yerləşdirdik. Amma bəzi şeyləri yerləşdirmədik. Burada Rafizilərin Allah rasuluna (s.a.s) və onun qızı Fatiməyə (r.a) iftiralarının və əxlaqsızlıqlarının şahidi olacaqsınız. Fətvanı cavablandıran Ayətulşeytan Seyid Həsən Abtahidir. Mən 15 il yaşında qızam, mənim atam çox dindardır və mən Əlhəmdulilləh hicab geyirəm. Ancaq atam mənim sinəmi (!) və ya mənim dodaqlarımdan çox tez-tez öpür və ya mənim arxamdan gəlir və məni qucaqlayır və mənim boynumdan öpür. Bna görə mən ona deyirəm ki, bu hərəkətlər haramdır O isə mənə deyir: əgər mən bunu şəhvətlə etsən onda haram olar. Mən isə bir ata kimi səni öpürəm. Çünkü bunu Allahın Elçisi (s.a.s) də qəzə Fatimə (r.a) ilə edərdi. Onun dodaqlarından (dilindən) öpərdi (Bu iftiradan Allaha sığınırıq).Bəyəm Allah Elçisinin qızı əxlaqsız idi? Xeyr! Əgər Allahın Elçisi bunu edibsə onda hər bir ataya da bunu etmək caizdir. Mən sənin ön və arxa övrətinə toxunmuram........ Davamında qız soruşur: Bu əməl haramdırmı? Əgər haramdırsa niyə Allah Rasulu (s.a.s) bunu öz qızı Fatimə əl-Zəhra ilə edib? Cavab: (Diqqətlə fikir verin) Aleykum salam va rahmatullahi va barakatu. Həqiqətən sənin atanın etdikləri caizdir. Amma bir şərtlə ki, qəlbundə pis niyyət olmasın.
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
selefi-saleh | Tarix: Cümə axşamı, 01.01.2009, 19:17 | Yazı # 8 |
İDARƏÇİ
Qrup: Etibarlı
Yazı: 11
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| ORUC TUTANDA VƏ BAŞQA HALLARDA İSTİMNA” fəslində belə qeyd olunur: “Sual: 795. Kişiyə öz yoldaşının əli ilə istimna (masturbasiya) etməyə icazə verilirmi? Bu işin cinsi əlaqədə olan zaman baş verməsi ilə başqa vaxtda olmasının fərqi varmı? (Şiələrin dini rəhbəri inqilab şurasının sədri Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei) Cavab (olaraq deyir): Kişinin öz arvadı ilə mazaqlaşması və məni xaric etmək üçün bədənini onun bədəninə sürtməsinin heç bir eybi yoxdur. Eləcə də qadının öz ərinin cinsiyyət aləti ilə oynamasının (məşğul olmasının) maneçiliyi yoxdur və bu haram istimna (masturbasiya) deyildir.” (Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei, risalənin 1-ci hissəsi, Sual: № 795)
|
|
| |
Selef | Tarix: Cümə, 02.01.2009, 23:55 | Yazı # 9 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Xomeyninin "Tahrirul Vasiyle kitabindan 9 yasina çatmiş qizla ister muta(siğə) istər daimi nigah olsun cinsəl əlaqə qurmaq caiz deyil. Lakin nigahın xaricindeki faydalanmalardan; şəhvətlə toxunmaq, sürtüşmə və cisimləri birləşdirmədə bir qəbahət yoxdur. Bu qız uşağı əmzikdə olsa belə caizdir. Və əgər bir kişi 9 yaşa çatmamış qız uşağı ilə əlaqə qurarsa güclü görüşə görə günahdan başqa üzərinə bir şey düşməz Mənbə Cild 2, səhifə 216, məsələ 12
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 13.01.2009, 23:35 | Yazı # 10 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Bizə Muhamməd xəbər verdi, mənə Musa rəvayət etdi, atam bizə atasından, o da babası Cafər bin Muhhamməddən, o da atasından, o da atalarından, onlar da Əlidən rəvayət etdilər ki, peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və səlləm) Hüseyn bin Əli bin Əbi Talibin övrətindən öpdü və qasığını açdı və duraraq dəstəmaz almadan namaz qıldı." ən-Nuri, "Mustədrək əl-Vəsail", 1/236, Muəssəsə Ali Beyt. Eləcədə bax: "Bihər əl-Ənvar", 43/317 və 77/224, Muəssəsə əl-Vəfa, Beyrut.
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 13.01.2009, 23:37 | Yazı # 11 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Bashga shia alimi Allama Muhammad Bakir Al Maclisi revaet edir ki قال كان رسول الله صلى الله عليه واله لا ينام حتى يضع وجههالكريم بين ثديي فاطمة عليها السلام http://al-shia.com/html/ara/books/behar/behar43/a8.html "Nabi (s.a.s) yatmirdi, hetta o vahta geder ki oz mubarek uzunu, Fatima (a.s) deshleri arasina goymurdu"
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 13.01.2009, 23:39 | Yazı # 12 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Bu rafizilərin mötəbər hədis kitablarında qeyd olunan Əli(Allah ondan razı olsun!) haqqında çoxlu hədislərdən yalnız bir neçəsidir. (xüsusi qeyd olunmuş hissəsinə diqqət verin). Halbuki onlar Əhli-Sünnəyə tənə edərək, deyirlər ki, Əhli-beyti sevmirik. SübhənAllah! Özünüz baxın, kim Əhli-beytə hörmət edir, kim yox: 1. Həsən bin Əli babası Peyğəmbərin (s.ə.s) yanına kefsiz bir halda gəldi və ona gizlicə nə isə dedi. Onun (s.ə.s.) rəngi dəyişdi.(!) Qalxıb Faitmənin evinə gəldi. Sonra Əli də gəldi. O Əlinin (r.a.) əlindən tutub yavaşca silkələdi və dedi: "Ey Həsənin atası! Fatiməni qəzəbləndirmə! Həqiqətən mələklər onun qəzəbinə qəzəblənər, razı olduğuna razı olarlar" ("Biharul-ənvar", cild 43, səh. 42) Peyğəmbərin(səlləlləhu aleyhi və səlləm) nə qədər mülayim təbiətli olduğu bütün müsəlmanlara məlumdur. Yalnız o halda qəzəbindən üzünün rəngi dəyişərdi ki, həmin şeyi edən insan İslama zidd getsin. Həm bu həidslərə inanıb, həm də "məsumdur" deyənin ağlı olduğuna şəxsən mən şübhə edirəm 2. İbn Abbasdan rəvayət edilir ki, Faitmə (bir gün) evinə gəldikdə, Əlinin başını Cəfərin ona bağışladığı kənizin qucağında gördü. Hər bir qadında olan qısqanclıq hissi ona güc gəldi. Baş örtüyünü bağlayıb Peyğəmbərin yanına şikayətə getdi. ("Biharul-ənvar", cild 38, səh. 207) 3. Əli bin Əbu Talibdən rəvayət olunur ki, o dedi: Mən Allahın yaxını, kəlamı, qəlbi və daxil olan qapısıyam. O qapıdan səcdə edərək, daxil olun, sizlərin günahını bağışlayım, mühsinlərin (savabını) daha da artırım. Mənimlə və mənim əlimlə Qiyamət qopacaq. Mənə yalnız batil (əhli) şübhə edir. Mən əvvələm və sonuncuyam, zahirəm və batinəm, mən hər şeyi bilirəm. (!!!)" ("Biharul-ənvar", cild 39, səh. 348) SübhənAllah, məgər bu sonuncu cümlədə qeyd olunan Allahın isim və sifətləri deyil?! Bu kəlam küfr deyilsə, bəs nədir?! Allaha and olsun ki, bunu rafizilər öz kitablarından Əlinin(Allah ondan razı olsun!) adından uydurublar və yalandır. 4. Əbu Abdullah Cəfər əs Sadiqdən rəvayət edir ki: Əli Zöhr namazı qılarkən, bir kəlləyə diqqəti çatdı və onunla danışdı. O qədər onunla məşğul oldu ki, hətta günəş də batdı. (!)Onunla ərəblər başa düşməsin deyə İncildən üç hərflə danışdı. O (kəllə) dedi: Mən (gəldiyim yerə) qayıtmıram...Əli Allaha dua etdi. Allah ona əli zəncirli yetmiş min mələk göndərdi. Kəlləni sürüyərək, apardılar. O qədər sürüdülər ki, hətta onun üzü ağardı. ("Biharul -ənvar", cild 41, səh.166) Məlum məsələdir ki, Əsr namazının vaxtı gün batanda çıxır və yenə də hamıya məlumdur fərz namazlara üzr yoxdur, onları qılmaq lazımdır. İndi necə oldu, yəni Əli(Allah ondan razı olsun!) - o böyük səhabələrdən biri Əsr namazını kəlləylə danışmaq üçün qəzaya saxladı? Şübhə yoxdur ki, hədis mifdən başqa bir şey deyil və "məsumdur" deyən rafizilər bu tip mifləri çox xoşlayırlar. 5. ..... ("Biharul-ənvar", cild 4, səh 303) Mənbəsini qeyd etdiyim bu hədisin məzmununu yazmağa isə ümüumiyyətlə əxlaqım yol vermir. Təkcə onu deyə bilərəm ki, yad qadına nəzər salmaq belə göz zinası sayıldığı halda, rafizilər Əliyə (Allah ondan razı olsun) hədisdə nəql edəni necə rəva bilirlər? Allah hidayət verisn..
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Abdul-barr | Tarix: Bazar, 18.01.2009, 00:13 | Yazı # 13 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 1
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| ARDI GELSIN :)))) AXMAQ OLANLAR ELE AXMAQDA QALACAQLAR
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 00:28 | Yazı # 14 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| fətvalar silsiləsindən.... Allahın Elçisini alçaldan adam barədə rafizilərdən “Ayətullah” Sistaninin “fətvası” السؤال: ما حكم رجل استهان برسول الله (ص) وبأهل البيت (ع) ؟ الجواب: لا يحكم بكفره إلا إذا أعلن عداءه لرسول الله (صلى الله عليه وآله وسلم) ولأهل البيتعليهم السلام “Sual: Rəsulullahı – sallallahu aleyhi və səlləm – və Əhli Beyti - Aleyhimussəlam- aşağılayan adamın hökmü nədir? Cavab: Rəsulullaha – sallallahu aleyhi və səlləm – və Əhli Beytə - Aleyhimussəlam - düşmənliyini açıq şəkildə elan etmədikcə bu adamın küfrünə hökm edilməz.” ı
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
selefi-saleh | Tarix: Çərşənbə, 21.01.2009, 02:45 | Yazı # 15 |
İDARƏÇİ
Qrup: Etibarlı
Yazı: 11
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| "Oruclu birinin öz xanımının və ya qızının dilini sorması və ya bunun əksinin kərahiyyət ilə caiz olması və qəsdən edilmədən xanımının və ya qızının tüpürcəyini udmasının orucu pozmaması babı. Muhamməd bin əl-Həsən isnadı ilə Muhamməd bin Əli bin Məhbubdan, o da Muhamməd bin İsadan, o da İbn Məhbubdan, o da Əbu Vələddən: "Əbu Abdullahdan, aleyhis-sələm, soruşdum: "Mən öz kiçik qızımı öpürəm və orucluyam və onun tüpürcəyindən bir şey boğazıma gedərsə?" Dedi: "Mənə dedi: "Bir eybi yoxdur, onun üzərinə bir günah yoxdur." Eləcədə ondan, o da Əhməd bin Muhamməddən, o da əl-Hüseyndən - yəni, İbn Saiddən - o da Nədr bin Sveyddən, o da Zuradan, o da Əbu Bəsirdən: dedi: Əbu Abdullahdan, aleyhis-sələm, soruşdum: "Oruclu öpüşə bilər?" Dedi: "Bəli, sormaq üçün qadına dilini də verə bilər." Yenə isnadı ilə Muhamməd bin Əhməddən, o da Muhamməd bin Əhməd əl-Aləvidən, o da əl-İmraki əl-Bufəkidən, o da Əli bin Cəfərdən, o da qardaşı Musa bin Cəfərdən, aleyhis-sələm: dedi: "Ondan oruclu bir kişinin qadının dilini sormasından və ya qadının bunu etməsi barədə soruşdum." Dedi: "Bir bəis yoxdur." 2- Ayətullah Hür əl-Amili "Kitəb əs-Səum val-İtikaf"
|
|
| |
selefi-saleh | Tarix: Çərşənbə, 21.01.2009, 02:46 | Yazı # 16 |
İDARƏÇİ
Qrup: Etibarlı
Yazı: 11
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Digər bir "ayətullaha" sual verirlər: السؤال: ما حكم ادخال الزوجة شيء في دبر الزوج اثناء المداعبة هل هو جائز ام حرام ام يجعل الزواج باطلاً ويفصل بين الزوجين مثل اللواط؟ "Sual: Cinsi münasibət əsnasında qadının öz ərinin anusuna bir şey salmasının hökmü nədir? Bu caizdirmi, yoxsa haramdır? Bu evliliyi batil edirmi və homoseksuallıq kimi ər ilə arvadın arasını ayırırmı?" الجواب: باسمه جلت اسمائه لو رضي الزوج بذلك يجوز و لا يكون ذلك مثل اللواط "Cavab: Şərəfli adlara sahib olan adı ilə! Əgər əri buna razısıdırsa, bu caizdir və bu, homoseksuallıq kimi deyildir." "Ayətullah" Muhamməd Sadiq ər-Ruhani
|
|
| |
MUSELMAN-BACI | Tarix: Bazar, 08.02.2009, 14:14 | Yazı # 17 |
MÜSƏLMAN-BACİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 7
Reputasiya: 1
Status: Saytda deyil
| salam aleykum bu hadisi bir rafizi forumunda oxudum subhanALLAH ALLAHİN SONUNCU RƏSULU ALLAHIN VƏLİSİNƏ BUYURDU YƏ ALİ ! SƏN MƏNDƏN 4 ŞEYDƏ ÜSTÜNSƏN MÖMİNLƏRİN ƏMR EDƏNİ ALLAHIN SEVİMLİSİNDƏN SORUŞDU YA RASULALLAH O DÖRD ŞEY NƏDİR ALLAHIN RƏSULUDA BUYURDU SƏNİN HƏYAT YOLDAŞIN SONUNCU PEYQƏMBƏRİN QIZIDIR ANCAQ MƏNİM BELƏ HƏYAT YOLDAŞIM YOXDUR SƏNİN QAYNATAN SONUNCU PEYQƏMBƏRDİR MENİM İSƏ BELƏ QAYNATAM YOXDUR SƏNİN QAYNANAN SONUNCU PEYQAMBƏRİN HƏYAT YOLDAŞIDIR MƏNİM İSƏ BELƏ QAYNANAM YOXDUR SƏNİN İKİ OĞLUN HƏSƏN VƏL HÜSEYİN CƏNNƏT GƏNCLƏRİNİN AĞASIDIR MƏNİM İSƏ BELƏ OĞULLARIM YOXDUR
Allahdan başqa heç bir haqq tanrı yoxdur. Əzəli, əbədi varlıq Odur.
|
|
| |
Ahli_SunnaH | Tarix: Bazar, 01.03.2009, 12:40 | Yazı # 18 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 8
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| selamun aleykum rica ediyorum sii alimlerinin mescid aksanin hakta sii alimlerinin fetvalari....okuyun... siyonist Yahudilerin Kudüs ve Mescid-i Aksâ ile ilgili bu oldukça tehlikeli ve sinsi planına en büyük ve en güçlü destek İslam Dünyası'nın içerden kemiren ve tarih boyunca Müslümanları daima sırtından hançerleyen Şii Rafızilerden gelmektedir. Rafızilerden Siyonistlere lojistik destek Mescid-i Aksâ'nın fazileti ve kutsallığı Allah Teâlâ'nın Kur'an-ı Kerim'deki apaçık ifadesiyle ve Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'in sahih hadisiyle sabittir. İslam Ümmeti de Mescid-i Aksâ'nın fazileti üzerinde icma etmiştir/görüş birliğindedir. İslam Ümmeti'nin geneline Kur'an ve Sünnet dahil neredeyse herşeyde muhalefet eden Şii Rafıziler Mescid-i Aksâ konusunda da ümmetin bu görüş birliğine muhalefet etmiştir. Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem'in Mekke'den Kudüs'e yürütülmediğini, bilakis Mekke'den doğruca gökyüzüne yükseltildiğini öne süren Şiiler, Filistin'in Kudüs kentindeki Mescid-i Aksâ'nın da ayet-i kerimede belirtilen mescid olmadığına, bilakis sıradan bir mescid olduğuna ve hiçbir kutsallığının bulunmadığına inanmaktadırlar. Mevcut haliyle Mescid-i Aksâ'nın hiçbir faziletinin olmadığını, bilkakis Mescid-i Aksâ'nın gökyüzünde bir mescid olduğunu söyleyen Rafıziler, âvâm halkın Mescid-i Aksâ'yı Kudüs'teki mescid zannettiğini öne sürmektedirler. Mescid-i Aksâ'nın konumu ve fazileti hakkında şüphe uyandırmak isteyen Yahudiler ve Oryantalistler asılsız iddialarına Şia kaynaklarında yer alan bu iddiaları ve uydurma rivayetleri deliller getirmektedirler. İslam Ümmeti'nin sabit değerlerine ve inancına darbe vurmak ve Mescid-i Aksâ'nın Müslümanların kalbindeki yerini sarsmak için kullanmaktadırlar. Şii Rafıziler, bu şekilde Kudüs'ü ebedi başkentleri olarak ilan etme ve Mescid-i Aksâ'yı yıkıp yerine sözde Süleyman Mabedi'ni yapma hayalinden asla vazgeçmeyen Siyonist Yahudilere büyük bir lojistik destek sağlamakta ve Kudüs'ü ve Mescid-i Aksâ'yı adeta onlara altın bir tepsi içinde hediye etmektedir. Şia kaynaklarında Mescid-i Aksâ Es-Sâfi Tefsiri: El-Feyz El-Kâşâni'nin Es-Sâfi isimli tefsirinde, Allah Teâlâ'nın (Bir gece, kendisine ayetlerimizden bir kısmını gösterelim diye kulunu Mescid-i Haram'dan, çevresini mübarek kıldığımız Mescid-i Aksâ'ya götüren Allah noksan sıfatlardan münezzehtir. O, hakkıyla işitendir ve görendir)[i] ayetinin açıklaması yapılırken şöyle denilmektedir: "Yani, rivayetlerden anlaşıldığına göre, gökyüzündeki Mescid-i Aksâ'nın ruhlar ve melekler alemine."[ii] Sonra şu rivayeti nakleder: "El-Kummi, El-Bâkır aleyhisselam'dan rivayet eder ki, El-Bâkır aleyhisselam Mescid-i Haram'da oturuyordu. Bir kez gökyüzüne baktı, bir kez de Kâbe'ye baktı ve (Bir gece, kulunu Mescid-i Haram'dan, Mescid-i Aksâ'ya götüren Allah noksan sıfatlardan münezzehtir) dedi. Bunu üç kez tekrarladı. Sonra İsmail El-Cu'fi'ye döndü ve "Ey Iraklı! Irak ehli bu ayet hakkında ne diyor?" dedi. O da, "Geceleyin Mescid-i Haram'dan Kudüs'e yürütüldü, diyorlar" şeklinde cevapladı. El-Bâkır aleyhisselam, "Dedikleri gibi değil. Bilakis o, buradan oraya yürütüldü" dedi ve eliyle gökyüzünü işaret etti. Sonra, "O ikisinin (Mescid-i Haram ile gökyüzünün) arası haram bölgedir" dedi.[iii] Nûru's-Sekaleyn Tefsiri: El-Huveyzi[iv], Nûru's-Sekaleyn isimli tefsirinde, İsrâ Suresi'nin tefsirine savunduğu görüşü vurgulamak için daha önce bahsi geçen rivayetleri zikrederek başlar: Salim El-Hannât bir adamdan şunu nakleder: Ebu Abdullah aleyhisselam'a fazileti olan mescidleri sordum. "Mescid-i Haram ve Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem'in mescidi" dedi. "Kurbanın olayım, ya Mescid-i Aksâ?" dedim. "O semâdadır; Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem oraya yürütüldü" dedi. "İnsanlar onun Kudüs'teki mescid olduğunu söylüyor" dedim. "Kûfe Mescidi ondan daha faziletlidir"!! dedi."[v] El-Ayyâşi Tefsiri: El-Ayyâşi, İsrâ Suresi'nin ilk ayetinin tefsirinde Mescid-i Aksâ'nın gökyüzünde olduğunu söyleyen şu rivayeti aktarır: "Salim El-Hannât bir adamdan şunu nakleder: Ebu Abdullah aleyhisselam'a fazileti olan mescidleri sordum. "Mescid-i Haram ve Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem'in mescidi" dedi. "Kurbanın olayım, ya Mescid-i Aksâ?" dedim. "O semâdadır; Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem oraya yürütüldü" dedi. "İnsanlar onun Kudüs'teki mescid olduğunu söylüyor" dedim. "Kûfe Mescidi ondan daha faziletlidir"!! dedi."[vi] El-Burhân fi Tefsiri'l-Kur'ân: El-Bahrâni, "El-Burhân fi Tefsiri'l-Kur'ân"da Şia tefsirlerinin neredeyse hepsinde tekrarlanan rivayeti zikreder. Mescid-i Aksâ'nın gökyüzünde bir mescid olduğunu söyleyen aynı rivayeti, Et-Tabatabâi de Tefsiru'l-Mîzân'da nakleder.[vii] Şia tefsirlerinin bir çoğundaki görüşler, Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'in götürüldüğü mescidin gökyüzünde ve Beytu'l-Mamur'da bir mescid olduğu, isminin Mescid-i Aksâ olduğu ve Kudüs'teki mescide benzediği görüşü etrafında dönmektedir. Şia'nın diğer mutaber kaynaklarında da durum bundan farklı değildir. Bihâru'l-Envâr: El-Meclisi, şu rivayeti nakleder: "Ebu Abdullah aleyhisselam'dan şöyle dediği rivayet edilir: Ona (Ebu Abdullah aleyhisselam'a) fazileti olan mescidleri sordum. "Mescid-i Haram ve Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem'in mescidi" dedi. "Kurbanın olayım, ya Mescid-i Aksâ?" dedim. "O semâdadır; Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem oraya yürütüldü" dedi. "İnsanlar onun Kudüs'teki mescid olduğunu söylüyor" dedim. "Kûfe Mescidi ondan daha faziletlidir"!! dedi."[viii] Muntehe'l-Âmâl: Abbas El-Kummi'nin "Muntehe'l-Âmâl" isimli eserinde şöyle denilmektedir: "Meşhur olan, Mescid-i Aksâ'nın Kudüs'te olduğudur. Fakat birçok hadisten anlaşıldığına göre, Mescid-i Aksâ ile kastedilen, dördüncü semâdaki Beytu'l-Ma'mûr'dur ve o mescitlerin en uzak olanıdır."[ix] Kâmilu'z-Ziyârât: İbni Kuluveyh, "Kâmilu'z-Ziyârât" adlı kitabında Ebu Abdillah Es-Sadık aleyhisselam'dan şunu nakleder: Emiru'l-Mü'minin aleyhisselam Kûfe Mescidi'ndeyken yanına bir adam geldi ve "Esselamu aleyke ey Emiru'l-Mü'minin ve rahmetullahi ve berekâtuhu" diyerek selam verdi. Emiru'l-Mü'minin aleyhisselam adamın selamını aldı. Adam, "Kurbanın olayım; Mescid-i Aksâ'ya gitmeye karar verdim, sana selam vermek ve seninle vedalaşmak istedim" dedi. Emiru'l-Mü'minin aleyhisselam, "Bununla ne elde etmek istiyorsun?" dedi. Adam da, "Fazilet (elde etmek istiyorum), kurban olduğum" diye cevap verdi. Emiru'l-Mü'minin aleyhisselam bunun üzerine adama şöyle dedi: "Bineğini sat, azığını ye ve bu mescitte namaz kıl. Çünkü bu mescitte kılınan her farz namaza kabul olunmuş bir hac sevabı ve nafile namaza kabul olunmuş bir umre sevabı vardır. Oniki mile kadar çevresi bereketli kılınmıştır. Sağında uğur ve solunda hile vardır. Ortasında yağdan bir pınar, sütten bir pınar ve mü'minlerlerin içeceği sudan bir pınar vardır. Mü'minleri temizleyen bir pınar vardır. Nuh'un gemisi buradan yürümüştür. Nesr, Yeğûs ve Yeûg buradaydı. Burada yetmiş peygamber ve yetmiş vasiy namaz kıldı." Elini göğsüne götürerek şöyle der: "Ben de onlardan biriyim. Burada dua edip bir ihtiyacını dile getiren her dertli insanın Allah mutlaka duasını kabul eder ve sıkıntısını giderir."[x] Es-Sahih min Siyreti'n-Nebiyyi'l-A'zam: Cafer El-Âmili, "Es-Sahih min Siyreti'n-Nebiyyi'l-A'zam" (En Yüce Nebi'nin Sahih Siyeri) isimli kitabında Mescid-i Aksâ'nın gökyüzünde bir mescid olduğunu öne sürer. Görüşünü desteklemek için de hem senet ve hem de metin yönünden sahih olmayan şu uydurma hadisi Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'e dayandırır: "Gökyüzüne yürütüldüğümde (lemma usriye biy ile'ssemâ), bir de ne göreyim, Arş'ın üzerinde "Allah'tan başka ilah yoktur, Muhammed O'nun elçisidir, O'nu Ali aleyhisselam ile destekledim" (Lâ ilahe illallah, Muhammedu'r-Rasulullah, eyyedtuhu bi Aliyyin aleyhisselam) yazıyor."[xi] "Mescid-i Aksâ nerede?" isimli kitabında ise görüşünü şu şekilde savunur: "Dil yönünden en basitinden "aksâ"nın uzaklık ifade ettiği bilinir. Kur'an-ı Kerim'in belağatı şu ayet ile buna en iyi delildir: (Bir gece, kendisine ayetlerimizden bir kısmını gösterelim diye kulunu Mescid-i Haram'dan, çevresini mübarek kıldığımız Mescid-i Aksâ'ya götüren Allah noksan sıfatlardan münezzehtir. O, hakkıyla işitendir ve görendir.) İsrâ, geceleyin yatay veya dikey yürümektir. Kudüs'teki mescidin Mescid-i Aksâ olduğu farzedilse, o mescid Hicaz ehline uzaktır fakat Şam ehline yakındır.. Bu nedenle, Mescid-i Aksâ'nın herkese aynı şekilde uzak olması gerekmektedir. Daha önce naklettiğimiz rivayetler bize Mescid-i Aksâ'nın dördüncü kat semâda, Beytu'l-Ma'mur'da olduğunu kesin olarak göstermektedir."!![xii] İlgili başlıklar: Mescid-i Aksâ dosyası-1: Bi'r-rûh, bi'd-dem, nefdiyke yâ Aksâ! ([Only Registered Users Can See Links]ûh--bi-d-dem--nefdiyke-yâ-aksâ!.html) Cuma: Mescid-i Aksâ'nın sıradan bir mescid olduğunu öne süren Şii yazara İran'dan büyük ödül!
ISLAM
|
|
| |
XEDICE73 | Tarix: Cümə, 20.03.2009, 15:38 | Yazı # 19 |
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
| Rafiziler deyir ki, Ali r.a. novruz bayraminda taxta cixib biz ona qore bayram edirik. qeri zekalilar alinin taxta cixmaqinan od uste tullanmaqin ne elaqesi var.bunlara iki qoz yox dord qoz isteyir aqlasin
Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
|
|
| |
Selef | Tarix: Bazar, 22.03.2009, 04:21 | Yazı # 20 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| زرارة قال: (سألت أبا عبد الله عن التشهد .. قلت التحيات والصلوات .. فسألته عن التشهد فقال كمثله، قال: التحيات والصلوات، فلما خرجت ضرطت في لحيته وقلت: لا يفلح أبداً) (رجال الكشي 142). “Zurara nəql edir ki: “Cəfər Sadiq (ə)-dən təşəhüd barəsində soruşdum və o, belə cavab verdi: “Əttəhiyyətu vas-sələvatu....” Mən yenə təşəhüd barəsində soruşdum və o, yenə belə cavab verdi: “Əttəhiyyətu vas-sələvatu....” Mən oranı tərk edən zaman onun saqqalına yel havası səsi buraxdım və ona dedim ki: “Biz səndən heç vaxt xeyir götürməyəcəyik.” (Rical əl-Kəşşi", səh.142).
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
|