[ Yeni yazılar · İstifadəçilər · Forum qaydaları · Axtarış · RSS ]
  • Страница 3 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Forum » İslam » Zəlalət əhlinə cavab » rafizilerin murdar fetvalari (zelalet ehlinin fetva ve qondarma hedisleri)
rafizilerin murdar fetvalari
SelefTarix: Çərşənbə axşamı, 26.05.2009, 01:23 | Yazı # 41
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
«Allah Hüseynin (r.a) qəbrini ziyarət edir, onunla əl ilə görüşür və onunla çarpayıda oturur» «"Səhihul fəthul abrar" cild 2, səh.140» «"Dəvətül imamə", səh.78» «"Mədinətul Məaciz" cild 3, səh460, bab 25, rəvayət 980»

Küleyni rəvayət etdir ki: «Səlim ibn Səlmə demişdir: "Bir dəfə bir nəfərin Əbu Abdulla əleyhissəlama Qur'andan başqalarının oxuduğuna bənzəməyən bə'zi şeylər oxuduğunu eşitdim. Əbu Abdulla əleyhissəlam dedi: "Müdafiəçimiz zühur edənədək bu qiraətdən imtina edib sən də camaat oxuyan kimi oxu. Qiyamətdən sonra isə Qüdrət və Cəlal sahibi Allahın Kitabı Onun Özünün istədiyi kimi oxunacaq". Sonra o, Əli əleyhissəlamın yazdığı müshəfi çıxardı və dedi: "Əli əleyhissəlam onu yazıb qurtarandan sonra adamlara göstərib demişdir: "Bu, Qüdrət və Cəlal sahibi Allahın Məhəmməd səlləllahü əleyhi və alihiyə nazil etdiyi Kitabıdır. Mən onu iki lövhədən toplamışam". Camaat demişdir: "Budur, bizdə Qur'anın toplandığı müshəf var, bizim ona ehtiyacımız yoxdur". O demişdir: "Onda siz onu bu gündən sonra heç vaxt görməyəcəksiniz. Mənim borcum onu toplayandan sonra sizə göstərmək idi ki, oxuyasınız» «"əl-Kafi fi əl-üsul", səh.633, 2-ci cild, Tehran çapı»

Cabir ibni Abdullah Ənsari Peyğəmbərdən (s) Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyn (ə) və onların mənzilləri haqqında soruşduqda Peyğəmbər (s) cavab verdi: «Ya Cabir! Əgər istəsən ki, Allah-təala sənin duanı qəbul etsin, onların adları ilə dua et. Həqiqətən o adlar Allahın ən sevdiyi adlardır» «"Biharul Ənvar" cild 84, səh.21» «"əl-İxtisas" səh.223»

(halbuki allah buyurur: Ən gözəl adlar (əsmayi-hüsna) Allahındır. Onu bu adlarla çağırıb dua edin. Onun adları barəsində küfr edənləri tərk edin. Onlar etdikləri əməllərin cəzasını alacaqlar!əl-Ə’raf (Sədd) surəsi 180-ci ayə)

Təbərsi özünün Baqir haqqındakı kitabında belə rəvayət edir: «Cəməl döyüşündə Aişənin kəcavəsinə ox atılanda Əmirəlmö'minin (Əli) əleyhissəlam demişdir: — Allaha and olsun ki, onun talağını verib azad etməkdən başqa çarəm qalmayıb. Allah, nə ola indi burada Rəsulullahın "Ey Əli, məndən sonra arvadlarımın ixtiyarı sənin əlindədir (Allah eləməmiş!)" dediyini eşitmiş bir adam olaydı! Bunu eşidən bir nəfər ayağa qalxan kimi şəhid oldu. Daha sonra on üç kişi ayağa qalxdı. Onların ikisi Bədr döyüşünün iştirakçıları idilər. Onlar şahidlik etdilər ki, Rəsulullah səlləllahü əleyhi və alihinin Əli ibn Əbu Talibə belə dediyini eşitmişlər: "Ey Əli, məndən sonra arvadlarımın ixtiyarı sənin əlindədir". Onun dediyinə görə, belə olduqda Aişə ağlamış və onlar onun ağladığını eşitmişlər» «Təbərsinin "əl-İhticac" əsəri, səh.82, İran çapı, 1302 h»

Küleyni özünün "əl-Kafi fi əl-üsul" kitabında Hişam ibn Səlimdən Əbu Abdulla əleyhissəlamın belə dediyini rəvayət edir: «Cəbrayıl əleyhissəlamın Məhəmməd səlləllahü əleyhi və alihiyə gətirdiyi Qur'an on yeddi min ayədir» «"əl-Kafi fi əl-üsul", "Qur’anın üstünlükləri" kitabı, "Nadir hədislər" fəsli, səh.634, 2-ci cild, Tehran çapı, 1381 h»



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
XEDICE73Tarix: Bazar ertəsi, 01.06.2009, 13:26 | Yazı # 42
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
Selef, Assalamunaleykum! axi bu Kuleyni yasiyir?
Deyirem ki, ne qeder yasayir furset var tobe elese yaxsi olar adam ne qeder yalan danisar?


Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
XEDICE73Tarix: Bazar ertəsi, 01.06.2009, 13:26 | Yazı # 43
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
Ey iman gətirənlər! Sizdən hər kəs dinindən dönsə, (bilsin ki) Allah (onun yerinə) elə bir tayfa gətirər ki, (Allah) onları, onlar da (Allahı) sevərlər. Onlar mö’minlərə qarşı mülayim, kafirlərə qarşı isə sərt olar, Allah yolunda vuruşar və heç kəsin tə’nəsindən qorxmazlar. Bu, Allahın lütfüdür, onu istədiyinə verər. Allah (öz lütfü ilə) genişdir, (O, hər şeyi) biləndir! " Maidə 54

Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
medineTarix: Şənbə, 06.06.2009, 20:26 | Yazı # 44
MÜSƏLMAN BACI
Qrup: Etibarlı
Yazı: 201
Reputasiya: 4
Status: Saytda deyil
Bu rafizlärin özläri kimi fetvalarida yalandir gondarmadir .Mänä bir sey gäribä gälir ki, niyä bunlar yalandan gondarma fetvalar verirlär mägsädläri nädir? Allahdan gorxmurlar ? Hesab günü hesab vermäkdän gorxmurlar? Allah hidayät versin bunlara. sad

ALLAH bizləri haqq yoldan çıxartmasın!
 
UmarTarix: Çərşənbə, 09.12.2009, 00:35 | Yazı # 45
muvahhid
Qrup: Etibarlı
Yazı: 190
Status: Saytda deyil
Növbəti rafizi təhrif və iftirasından başqa bir şey deyildir. Biz, inşə Allah əvvəlki 2 punkta cavab hazırlamaq üçün göstərilmiş mənbələrə baxmalıyıq.

Quote (Silmun_li_men)
PUL VEREREK ZINA ETMEYIN HOKMU
Bu barede Ibn Hezm ozunun “el-Muhella” adli kitabinda Ebu Henifeden bele neql edir: Eger bir kisi gizli bir yerde bir qadina pul vererek onunla zina ederse, hemin shexslere hec bir hedd cezasi dusmur. Cunki kisi qadina pul vererek zina etmisdir. Eger pul vermeseydi, onlara hedd cezasi vacib olardi.”1
Qeyd : 1 “el-Muhella”,Ibn Hezm, c:11, seh: 250-251.


Əbu Hənifənin fətvasını izah etmədən əvvəl, burada həddlər və həddlərlə əlaqədar bəzi məsələləri izah etmək istəyirik.
Alimlər fiqh kitablarında həddlər ilə əlaqədar olaraq müxtəlif məsələləri müzakirə ediblər. Bu müzakirələrdən də biri "əl-şubuhət fil-hudud" (həddlərdə şübhələr) məsələsidir. Əhli-Sünnət alimləri Şəriətin bir gərəyi olaraq cinayətlərdə şübhələr zamanı cəzanı düşürməyə meyl edirlər, çünki bu, Şəriətin ümumi nasslarından çıxan bir mənadır. Ona görə də fiqh alimləri istər zina olsun, istərsə də başqa bir cinayət olsun, ortada şübhələrin olub olmamasını araşdırırlar. Məsələn, əgər bir qadın hamilə qalarsa, lakin əri olmazsa, alimlər bu məsələ bəzi şübhələrin ola biləcəyini qeyd edirlər. Hənəfi məzhəbinə görə belə bir halda qadından bu uşağın necə olduğunu soruşmaq gərəkir. Əgər qadın özünün zorlandığını söyləyərsə o zaman, qadının sözü qəbul olunar və heç bir şəkildə cəzalandırılmaz. Bunun dəlili isə əl-Beyhəqinin rəvayət etdiyi Həzrəti Əlinin - radiyallahu anhu - Şurahə adlı qadına verdiyi suallardadır. Şurahə hamilə olduqda Həzrəti Əli ondan soruşur: "Ola bilsin ki, əni zorlayıblar?" Qadın dedi: "yox" Əli soruşdu: "Ola bilsin ki, sən yatanda kimsə bundan istifadə edib?" Qadın dedi: "Yox", Əli yenə soruşdu: "Ola bilsin ki, sənin ərin bunlardan biridir və sən onu bizdən gizlədirsən?" Alimlər bu və bənzəri rəvayətləri dəlil gətirərək cəzalarda şübhələrə görə cəzanı düşürməyi uyğun görürlər.
Abdurrazzaq "əl-Müsənnəf" əsərində rəvayət edir:

"Əbu Bəkr bizə rəvayət etdi; dedi: Huşeym bizə Mənsurdan, o da əl-Harisdən, o da İbrahimdən rəvayət etdi; dedi: Ömər bin əl-Xattab dedi: "Həddləri şübhələrə görə düşürmək, onları şübhələrə görə iqamə etməkdən mənə daha sevimlidir."

Bundan sonra gələn rəvayətdə isə deyir:

Əbu Bəkr bizə rəvayət etdi; dedi: Abdussələm bizə İshaq bin Əbi Fərvadan, o da Amr bin Şueybdən, o da atasından rəvayət etdi ki, Muaz, Abdullah ibn Məsud və Uqbə bin Amir belə deyərdilər: "Əgər bir həddə üzərinə bir şübhə olarsa, həddi ləğv et!"

"əl-Musannəf", 6/514

Yuxarıda Əbu Hənifənin verdiyi fətva da bununla əlaqədardır. Lakin burada qeyd etmək lazımdır ki, xəbis rafizilər bunu elə təqdim edirlər ki, sanki Əbu Hənifəyə görə qadına ücrət verib zina etmək caizdir və bu işdə haram bir şey yoxdur. Bu isə onların əvvəlki hiylələrindəndir.
Xülasə, Əbu Hənifənin burada işarə elədiyi şübhə nədir?!
Əbu Hənifəyə görə "ücrət" Quranı Kərimdə "mehr" mənasında gəldiyi üçün, qadına verilən ücrət mehrə bənzəyir və iki tərəf arasında razılaşma olduğu üçün burada buna əsaslanan bir fasid əqd vardır. Bu, sanki fasid bir nikahdır. Buna görə də Əbu Hənifə bu şübhəyə görə hədd hökmünün tətbiq olunmayacağını deyir, lakin bu, heç də Əbu Hənifənin bu əməli caiz sayması anlamına gəlmir.
Hənəfi məzhəbinin məşhur müctəhid alimi İmam əs-Səraxsi - rahiməhullah - bu məsələni bu şəkildə izah edir:

Dedi: Bir kişi qadınla zina etmək üçün ücrət verir və onunla zina edir. Əbu Hənifəyə görə ikisinə də hədd düşməz. Əbu Yusuf, Muhamməd və əş-Şafi isə - rahiməhumallah təalə - deyirlər ki, onların zina əməlini işləməkləri kəsin olduğu üçün üzərilərinə hədd düşür, çünki icarə qadınla şəri yolla yatmağı mübah edəcək bir yol deyildir və bu, bir qadını yemək bişirmək və ya çörək bişirmək üçün ücrət qarşısında işə götürüb, sonra onunla zina etmək kimi absurd bir şeydir. Çünki qadın üçün mənfəət olan ücrət qarşılığında çalışmağın məqamı maliyyə hökmündədir və cinsi əlaqəyə görə pul ödəyən isə qul azad edən hökmündədir və bu, əslən mal sayılmaz. Əqd (sözləşmə, razılaşma) isə məhəlli olmadan əslən tamamlanmaz və əgər əqd bununla tamamlanmırsa, burada əqd izn ilə eynidir.
Əgər onun izni ilə zina edərsə hədd vurmaq lazımdır, lakin Əbu Hənifə - rahiməhullah – burada iki hədisi dəlil gətirmişdir. Hər ikisini də Ömərdən – radiyallahu anhu - gətirmişdir. Onlardan biri bir qadının çobandan su istəməsi haqqındadır, çoban isə qadının özünü ona təslim etməsinə imkan verənə qədər suyu verməkdən imtina etmişdi. Ömər – radiyallahu anhu – hər ikisindən də həddi düşürmüşdür. İkinci halda isə qadın kişidən mal istəmiş, kişi isə qadın özünü kişiyə təslim etməyə imkan vermədiyi müddətdə ona bir şey verməkdən imtina etmişdi. Onlardan da hədd cəzası düşürdü və dedi: "Bu, mehrdir". Hədd cəzasının qadının üzərindən düşməsinə, qadının susuzluqdan həlak olacağından qorxaraq məcburiyyət qarşısında olmasının səbəb olduğunu söyləmək caiz deyildir, çünki belə bir məna kişidən hədd cəzasını düşürməyi tələb etmir və həm də bu məna ikinci hədisdə zikr etdiyimiz kimi mal dilənən qadın barəsində sabit deyildir. Üstəlik Ömər bunun səbəbini mehr olaraq izah elədi. Bunun isə mənası budur ki, mehr ilə ücrət yaxın mənalardır. Allahu Təalə deyir: "İstifadə etdiyiniz qadınların ücrətlərini lazımi qaydada verin!" (ən-Nisa, 24) Burada mehr ücrət adlanmışdır.
Əgər "Sənə bu qədər mehr verirəm ki, səninlə zina edim" desə hədd cəzası vacib olmaz. Eynilə əgər "sənə ücrət verirəm" deməsi onun bu əməlinin zina olmadığını izah etməsidir. Lüğət alimləri isə əqddən sonra baş verən cinsi əlaqəyə zina demirlər və zina ilə başqa halların arasında fərqi yalnız əqddə görürlər. Lüğət alimləri eynilə nikah ilə isticar (ücrət qarşılığında əlaqə) arasında fərq qoymurlar, çünki bu ikisi arasındakı fərq yalnız şəri fərqdir, amma lüğət alimləri bunu bilmirlər. Biz isə bildik ki, bu əməl lüğət baxımından zina deyildir. Məhz bu, Allahu Təalənin haqqı olan həddin yerinə yetirilməsinə maneə olan şübhədir, necəki hiylə yolu ilə başqasının malını ələ keçirən adama (oğurluğa görə) hədd düşmür. Çünki lüğətdə belə bir adamın əməlinə oğurluq demirlər. Bu, onu izah edir ki, cinsi əlaqəyə görə qarşılıq dömək hökmdə ul azad etmək kimi olsa da, həqiqətdə bir mənfəətdir və isticar (icarə, ücrət qarşılığında çalışdırmaq) mülk mənfəəti üzərinə məşru bir əqddir. Yemək və çörək bişirmək üçün isticardan fərqli olaraq, bu həqiqətə görə bir şübhə ortaya çıxır və çünki burada əqd nə cinsi əlaqəyə görə ödənilən haqq ilə, nə də bunun səbəbi ilə əlaqədar deyildir. Burada əqd şübhəyə səbəb olan bir məqama bağlıdır, başqa məqama bağlı deyildir."

"əl-Məbsut", 9/58-59

Burada İmam əs-Səraxsi məsələ ilə bağlı İmam Əbu Hənifənin çıxış nöqtələrini izah etmişdir. Bu məqamları aşağıdakı kimi sadalaya bilərik.
1. İmam Əbu Hənifəyə görə, ücrət Qurani Kərimin dili mehrə verilən ad olduğu üçün, şübhəyə səbəb olur. Bunun üçün əs-Səraxsi burada lüğət alimlərinə görə ücrətlə cinsi əlaqə ilə nikah arasında bir fərqin olmadığını qeyd etmişdir.
2. Ortada əqd, yəni razılıq mövcuddur. Razılıq isə müəyyən ücrət qarşılığında zinanın edilməsidir. Ona görə də belə bir fasid əqd şübhəyə səbəb olur.
3. Yuxarıdakıları nəzərə aldıqdan sonra əs-Səraxsi açıq və sarih zina ilə bu halın arasındakı fərqi "muxtəlis" (hiylə yolu ilə başqasının malının arxasına keçən) ilə oğru arasındakı fərq ilə müqayisə etmişdir. Məlumdur ki, oğruya tətiq edilən hədd, "muxtəlis"in nə qədər oğurlamasına baxmayaraq ona tətbiq olunmaz. Lakin təzir tətbiq olunar.
4. Bunun mutə nikahı kimi olması da digər tərəfdən şübhəyə səbəb olur. Belə bir halda isə mutə əqdi bağlayan kəslərə hədd tətbiq olunmayacağı görüşünə varmışdır. Hənəfilərə görə isə belə halda heç cür hədd tətbiq olunmaz.
Hənəfi alimi əl-Məvsili bunu bu şəkildə izah edir:

"(Əbu Hənifə) üçün bu rəvayət dəlildir; bir qadın çobandan süd istəmiş, çoban isə qadının özünü ona təslim etməsinə imkan verməyənə qədər süd verməkdən imtina etmişdir. Qadın da buna razılaşmışdır. Sonra bu iş Ömərin - radiyallahu anhu - yanında qaldırılır və Ömər həddi hər ikisindən düşürərək dedi: "Bu, qadının mehridir". Və çünki icarə mənfəət gəliridir, yatmaqla əldə olunan qazanc da qazancdır və bu üzdən bir şübhə ortaya çıxır və mutə nikahı kimi olur."

"əl-İxtiyar li-Təlil əl-Muxtar", 4/90-91

Bir də diqqətə almaq lazımdır ki, hənəfi məzhəbi bir əqdi fasid şərtlərinə görə ibtal etmir və bu barədə Əbu Hənifənin məzhəbi məşhurdur. Hətta Əbu Hənifənin tələbəsi İmam Zufər mutə nikahına əsasən bağlanan əqdi səhih sayır:

"Zufər dedi: Müvəqqəti nikah səhihdir, vaxt qoymaq şərti isə batildir, çünki nikah fasid bir şərtə görə batil olmaz."

"əl-İxtiyar", 3/89

Yəni, İmam Zufər vaxtı şərt qoymağı batil bir şərt saysa da, buna əsasən bağlanan əqdi batil saymır. Bu, eləcədə İmam Əbu Hənifənin də məzhəbidir. İmam Əbu Hənifə ümumiyyətlə bu növ şübhələrdə hədd cəzalarını düşürməyin leyhinədir. Bunun isə səbəblərini yuxarıda səhabədən gətirdiyim dəlillərdə izah etdim. Bu isə heç bir vəch ilə bu əməlin caiz olduğuna dəlalət etmir. Alimlər bir çox cinayət əməlinin haram olmasında ittifaq etdikləri halda, bu əmələ görə hədd cəzasının düşüb düşmədiyində ixtilaf ediblər.



"İslam qərib olaraq gəldi və yenə qərib olaraq dönəcəkdir. Nə xoşbəxtdir o qəriblər!"

İslami faydalar məkanı

 
UmarTarix: Çərşənbə, 09.12.2009, 00:43 | Yazı # 46
muvahhid
Qrup: Etibarlı
Yazı: 190
Status: Saytda deyil
Başqa bir rafizi xəbis yazır:

Quote
Cəziri "əl - Fiqh aləl - Məzahibil - Ərbəə" kitabının Hudud fəslində Hənəfilərdən belə nəql edir: "Əgər kişi bir qadına pul verib razılığını alıb zina etsə, onlara hədd cəzası düşmür, yalnız şəri - hakim tərəfindən azca şallaq vurular." Bu hökmə sübut olaraq Ömər ibn Xəttabdan belə nəql edirlər: "Bir gün bir qadın səhraya gedib çobandan bir az süd istəyir. Çoban qadının onunla yaxınlıq etməsinə razılıq verənədək süd verməməkdə israr edir. Qadın südə hədsiz ehtiyac duyduğu üçün çobanla zina etməyə razılıq verir. Onlar bu işi bitirdikdən sonra bu məsələnin şərən düzgün olub - olmadığını, həmçinin hədd cəzasının nə qədər olduğunu bilmək üçün Ömərə müraciət edirlər. Ömər də bu barədə belə fətva verir: Qadının aldığı süd onun mehriyyəsi olduğu üçün onlara hədd cəzası tətbiq etmək olmaz. Yəni, əgər kişi o qadının istədiyi miqdarda süd vermədən onunla zina etsəydi, onlara hədd cəzası vacib olardı." / "əl - Fiqh aləl - Məzahibil - Ərbəə," Cəziri, Hüdud fəsli səh:1193

Baxaq görək Şeyx Abdurrahmən əl-Cəziri həqiqətdə nə deyir:

"(Hənəfilər) dedilər: Əgər bir kişi qadına ücrət qarşılığı zina təklif edərsə, qadın qəbul edər və cinsi əlaqədə olarlara, onlara hədd tətbiq olunmaz və İmam uyğun gördüyü qədər hər ikisini də təzirlə cəzalandırar. Qiyamət günü onların üzərinə zina günahı yazılı olacaqdır. Bunun isə dəlili budur ki, bir qadın səhrada qoyun sürüsü çobanından süd istəyir, çoban isə qadının özünü ona təslim etməsinə imkan verməyənə qədər süd verməkdən imtina etmişdir. Qadın da zəruərət və yeməyə olan ehtiyacına baxaraq buna razılaşmışdır və çoban onunla cinsi əlaqəyə girmişdi. Sonra bu iş Seyyidinə Ömər bin əl-Xattabın - radiyallahu anhu - yanında qaldırılır və Ömər həddi hər ikisindən düşürərək dedi: "Bu, qadının mehridir" və bunu qadının ücrətinə aid etdi. Çünki icarə qazanc mənbəyidir və buna görə də hər ikisində də şübhə üzə çıxmışdır. Həm də ona görə ki, Allah Təbərakə və Təalə Mübarək Kitabında mühri "ücrət" adlandırmışdır: "İstifadə etdiyiniz qadınların ücrətlərini lazımi qaydada verin!" Bu isə sanki bir kəsin "sənə bu qədər mehr verirəm" deməsi kimidir və bu fasid bir nikahdır."

Bu yuxarıda izah etdiklərimiz Əbu Hənifənin fətvasını fiqhi çərçivədə izah edir və bununla da biz rafizilərin necə axmaq oyuna girdiklərini görürük. Yuxarıda yazırlar ki, guya əl-Cəziri deyir: "hakim tərəfindən azca şallaq vurular", halbuki gördüyüm kimi bu, bir yalandır. Həqiqətdə isə imamın uyğun gördüyü qədər təzir cəzası tətbiq etməsi qeyd olunur. Bu rafizilər burada "azca" sözünü qeyd etməklə, elə göstərmək istəyirlər ki, sanki əhli-sünnət bu əməli ciddi bir əməl saymır. Allah yalan danışanlara lənət etsin!


"İslam qərib olaraq gəldi və yenə qərib olaraq dönəcəkdir. Nə xoşbəxtdir o qəriblər!"

İslami faydalar məkanı

 
XEDICE73Tarix: Bazar, 25.07.2010, 00:24 | Yazı # 47
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
HUSAM IBNI HEKEM DEYIR KI, IMAM SADIQ E. -DAN SECDE EDILMESI SEHIH OLAN SEYLER BARESINDE SORUSDUQDA ,BUYURDU SECDE YALNIZ YERE VE ONDAN CUCERENLERE -YEMELILERDEN VE GEYMELILERDEN BASQA -EDILMELIDIR. DEDIM ; SENE FEDA OLUM , BUNUN SEBEBI NEDIR? BUYURDU; SECDE ALLAH UCUN ITAET VE BENDECILIK ELAMETIDIR VE YEMELILERIN VE ICMELILERIN UZERINE EDILMESI LAYIQ DEYILDIR CUNKI, DUNYAPERESTLER YEMEK VE GEYINMEK QULLARIDIR, HALBUKI, INSAN SECDE ZAMANI ALLAHA PERESTIS EDIR ,DEMELI OZ ALNINI DUNYAPERESTLERIN ME BUDU OLAN ,ONLARIN MEFTUN OLDUQLARI SEYLERIN UZERINE QOYMASI YAXSI DEYILDIR .TORPAQA SECDE EDILMESI DAHA YUKSEK VE DAHA YAXSIDIR,CUNKI, BOYUK ALLAHIN MUQABILINDE BENDECILIK VE XUZU ETMEKLE DAHA MUNASIBDIR./biharul -envar,cild85,seh;147<< ILELUS-SERAYE>>-DEN NEQLEN happy happy

Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 02.09.2010, 04:48 | Yazı # 48
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
əl-Usul əs-Sittə aşərə kitabı səh: 54-də deyilir.

زيد عن عبد الله بن سنان قال سمعت أبا عبد الله ع يقول إن الله ليخاصر العبد المؤمن يوم القيمة والمؤمن يخاصر ربه يذكره ذنوبه قلت وما يخاصر قال فوضع يده على خاصرتي فقال هكذا كما يناجى الرجل منا أخاه في الامر يسره إليه . أهــ

Zeyd, Abdullah ibn Sinandan rəvayət edir ki, Əbu Abdullah deyib: "Qiyamət günü Allah mömin bəndəni, mömin də Rəbbini qucaqlayacaq. Ona günahlarını xatırlayacaq." Mən dedim: "Bəs necə qucaqlayacaq?" O dedi: "O əlini mənim böyrümə qoydu və dedi: "Bax belə. Bir adam xoş bir xəbəri bölüşmək üçün qardaşını qucaqladığı kimi.""



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 02.09.2010, 04:49 | Yazı # 49
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
"Bir zaman Peyğəmbər öz zövcələrindən birinə (Həfsəyə) gizli bir söz (öz xadiməsi Mariya Qibtiyyə ilə mütə etdiyini) demişdi. (Həfsə) bu sirri (Aişəyə) xəbər verdi (və onlar Peyğəmbər haqqında xoşagəlməz sözlər danışdılar). Allah-Təala onlara xitab edərək buyurdu: "(Ey iki qadın!) Sizin qəlbləriniz (Peyğəmbər haqqında pis fikirləşdiyinizə görə) günaha meyl edib. Elə isə tövbə edin” ayələrini şahid gətirdi” ("Vəsailüş-şiə”, c. 21, həd. 26389; "əd-Durrul-mənsur Siyuti”, c. 6, səh. 241)


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 02.09.2010, 04:53 | Yazı # 50
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Şiə mənbələrində yer kürəsinin balina üzərində olması məsələsi

Səhih hədis: Məhəmməd Əhməddən, o ibn Məhbubdan, o Camil ibn Salihdən, o Əban ibn Təğlibdən, o isə Əbu Abdullahdan (ə.s) soruşmuşdur: “Yer nəyin üzərində dayanıb? Abu Abdullah: Balinanın üzərində.
İbn Təğlib: Bəs balina nəyin üzərindədi?
Abu Abdullah: Suyun üzərində.
Ibn Təğlib: Bəs su nəyin üzərindədi?
Abu Abdullah: Qayanın üzərində.
Ibn Təğlib: Bəs qaya nəyin üzərindədi?
Abu Abdullah: Öküzün buynuzu üzərində.
Ibn Təğlib: Bəs öküz nəyin üzərindədi?
Abu Abdullah: Torpağın üzərində.
Ibn Təğlib: Bəs torpağ nəyin üzərindədi?
Abu Abdullah: Bu nə sualdı?
(əl-Kafi, 8/89)

Məhəmməd Baqir əl-Məclisi “Miratül uqul” əsərində bu hədisi səhih adlandırmışdır.



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 02.09.2010, 04:55 | Yazı # 51
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Şiə inancına görə Quran ilk öncə Əliyə (r.a) nazil olmuşdur

Aşağıda şiə alimi Əbdül Həmid əl-Mühacirin səsli videosunu yerləşdirmişəm.

O, deyir ki, Əlinin anası Fatimə Quran enməmişdən öncə, hamilə olarkən Quran ayəsini bilirdi: Xurma ağacının gövdəsini özünə tərəf silkələ ki, üstünə yetişmiş, təzə xurma tökülsün (Məryəm, 25)

Bu da sübutdur ki, Əlinin anası Fatimənin Quran nazil olmamışdan öncə Qurandan xəbəri var idi. Çünki o, Əlinin anasıdır və bu Əhli Beytin sirrlərindən biri idi. Əlinin anası demişdir ki, Kəbədə Əlini doğan zaman Əli əl-Müminün surəsini oxumuşdur. Anası Əlini Peyğəmbərin (s.ə.s) yanına gətirdi və Peyğəmbər (s.ə.s) Əlini görəndə güldü və Əlinin əl-Müminün surəsini oxumasını dinlədi.

http://www.youtube.com/watch?v=FGeo1UUtpj0&



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə, 17.09.2010, 22:06 | Yazı # 52
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
1 gun bir nefer Eli eleyhissalamin evinin yanina gelir ve nokerden soru$urki Hezreti xanim Zehra necedi.

noker deyir yax$idi

deyir bes Hesen ve Huseyn ( e ) necedi

deyir yax$idi

cixib getmey istiyende noker soru$ur: BEs Eli ( E )-in keyfini niye soru$madin.ki$I deyir : Destemazim yoxdu



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə, 12.11.2010, 18:55 | Yazı # 53
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Bir gün sübh namazı vaxtı Həzrət Əli məscidə gedərkən yolda bir ahıl kişiyə rast gəlir. Onun ağsaqqallığına hörmət edib, qarşısına keçmir və yavaş-yavaş ardınca gedir. Məscid qapısına çatanda yaşlı kişi məscidə girməyib, yoluna davam edir. Sonradan Həzrəti Əli onun xristian olduğunu başa düşür. Məscidə girəndə Peyğəmbər Həzrətlərini rukuda görür. Günəşin çıxma vaxtı yaxınlaşmışdı. Həzrəti Əli camaata qoşulub namaz qılır.

Namazdan sonra səhabələr Peyğəmbərdən soruşurlar: "Ya Peyğəmbər! Birinci rukuda adətinizdən daha çox qaldınız. O qədər durdunuz ki, hətta günəşin doğmağına az qalmışdı. Lütf edib, səbəbini deyə bilərsinizmi?"

Həzrəti Mühəmməd Peyğəmbərimiz "Hər zaman olduğu kimi Səmi'allahülimən həmidəh deyib, rukudan qalxmaq istəyəndə, Cəbrayil Əleyhissəlam peyda olub qanadı ilə kürəyimdən basıb, başı ilə başınmı tutub qalxmağıma mane oldu. Bundan başqa hikmətinin nə olduğunu mən də bilmirəm" - buyurdu.

O an Allah Təala Cəbrayıl Əleyhissəlama əmr edir ki, "Həbibimə yetiş, səbəbini bildir. Əshabına bu sirri açsın."

O saat Hz.Cəbrayıl Həbibullahın hüzuruna gəlib, xəbər verdi ki, "Ya Rəsulallah! Mübarək başınızı rukudan qaldırmaq istədiyiniz zaman Allah Təala mənə əmr etdi ki, yetiş, Həbibimi qoyma rkudan qalxsın. MƏnim qulum Əli yolda bir ağsaqqalın saqqalına hörmət edib yavaş yeridiyi üçün camaat namazının savabından məhrum olur. Qalmasın. Həbibimə çatsın. Mən də gəldim, Sultanımı rukuda tutdum, Əli gəldi. Allah Təala məni sizi rukuda tutmağa göndərdiyi zaman, qardaşım İsrafili də günəşi tutmağa göndərdi ki, Hz.Əli sizə çatana qədər çıxmasın. Budur hikmət."tiş, səbəbini bildir. Əshabına bu sirri açsın."



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Şənbə, 04.12.2010, 11:58 | Yazı # 54
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Rafizi əllamələrindən olan əlMəclisi şiələrin ən mötəbər hədis kitablarından biri olan "Biharul-ənvar"da qeyd etmişdir ki, Salman(r.a.) demişdir: Kaş ki, evimin bir qoçu olaydım. Ətimi yeyərdilər, dərimi parçalayardılar, amma (Cəhənnəm) odunu eşitməyəydim."
Əbu Zərr(r.a.) demişdir: Kaş ki, anam övladsız qalaydı, məni doğmayaydı. Amma cəhənnəm odunu eşitməyəydim.
Miqdad demişdir: Kaş ki, qəfəsdəki quş olaydım. Amma mənə (Qiyamət günü) hesab, əzab olmayaydı. Cəhənnəm odunu eşitməyəydim.
Əli(r.a.) demişdir: "Kaş ki, kaftarlar ətimi didəydilər. Kaş ki, anam məni doğmayaydı. Amma cəhənnəm odunu eşitməyəydim." Sonra başını əllərinin arasına qoyaraq, "səfərim nə uzaqdır, bu Qiyamət səfərində azuqəm nə azdır" deyərək, ağlayardı.("Biharul-ənvar", cild 43, səh. 89)



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 27.02.2011, 12:57 | Yazı # 55
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Xoyiniz suala cavabda deyir

sual: Ehtiras hisse oyanmamaq sherti ile, paltarin ustunden bir kishi bashqa kishinin ovretine, bir qadin bashqa qadinin ovretine zarafat ve oyun meqsedi ile el surte biler?
cavab: Bu shertle haram sayilmir. Allah daha yaxshi bilir. Siratun Necat 3 / 260.

əl-Usul əs-Sittə aşərə kitabı səh: 54



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 27.02.2011, 12:58 | Yazı # 56
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Abdullahdan: “Yeri daşıyan balığa elə gəlmişdir ki, o yeri öz qüvvəsi ilə daşıyır. Və ona görə Allah ölcüsü 22.5 sm balaca, 18 sm böyük bir balığ göndərdi və o balığ böyük balığın burnuna girdi. (Yeri daşıyan balığ) özünü ititirib, 40 gün belə qaldı. Allah ona rəhm edib, burnundan balaca balığı çixartdı. Allah yerə zəlzələ göndərmək istəyəndə, həmən balaca balığı yeri daşıyan böyük balığa göndərir, o diksinəndə isə, yer də titrəyir” (Kəfi” 8 çild, səhifə 212)


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 31.03.2011, 20:54 | Yazı # 57
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Şiə alimi Ayatullah Şeyx Muhəmməd Sadiq Ruhani-nin Fətvası

Sual: Bir dəfə mən Gecə klubuna getdim və orda bir fahişə məndən 100$ istədi və dedi: Mən öz bədənimi sənə mütə (ləzzət) üçün verirəm və bunun qarşılığında sən mənə bu qədər pul verirsən, lakin bir gün. Mən bunu Müvəqqəti nigah kimi saya bilərəmmi?

Cavab: Əgər onun dediyindən nigah qəsd edilirsə və sən də desən ki “Mən bunu qəbul edirəm”, onda sizin evliliyiniz qəbuldur.

http://istefta.com/ans.php?stfid=7573&subid=20



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə, 27.05.2011, 23:00 | Yazı # 58
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Şiə mənbələrində uçan fil haqqında hədis

Əssalamu alekum va rahmatullah!

Cabir ibn Yəzid əl-Cəfi rəvayət edir: “Mən imam əl-Baqirin (ə.s) gildən fil hazırladığını gördüm və o, onun üzərində oturaraq Məkkəyə uçdu və yenidən geriyə qayıtdı. Mən onun bu sözünə inanmadım və əl-Baqirlə rastlaşanda soruşdum: “Cabir mənə sənin haqqında belə dedi.... O bunu eşitcək məni öz filində otuzdurub Məkkəyə uçduq və geriyə qayıtdıq”.

---------------------------------------
Mənbə: Haşim əl-Bəhrani “Mədinət əl-Məə
cz”



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
muallimTarix: Bazar ertəsi, 30.05.2011, 06:09 | Yazı # 59
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 32
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
Rafalar müşrikdilər .müşriklər isə nəcis olduqları üçün onlardan murdar fetvalar cixir

jjksdkjsdkjsdhkdshskdjhksdjhsdkjdshk
 
SelefTarix: Bazar, 10.07.2011, 00:33 | Yazı # 60
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Süfyan Əlinin(ə) yanına gəlib dedi: Ey Əbəl Həsən! Bir hacətin qəbul olması üçün sənin yanına gəlmişəm.
İmam Əli(ə) buyurdu: hacətin nədir? Əbu Süfyan dedi: Gəl birlikdə əmin oğlu Mühəmmədin(s) yanına gedib ondan istəyək ki, bizimlə Əhd-peyman bağlasın və onu yazsın.
İmam Əli(ə) buyurdu: Ey Əbu Süfyan! Allahın peyğəmbəri sizinlə elə bir peyman bağlayıb ki, heç vaxt onu pozmayacaq. Bu anda Fatimə(s.ə) pərdənin arxasında oturmuşdu və Həsən(ə) dörd aylıq uşaq idi. Körpə uşaq Xanımın önündə beşikdə idi. Əbu-Süfyan Fatiməyə(s.ə) xitab edib dedi: Ey Mühəmmədin qızı! Bu uşağa de bizim üçün babası ilə söhbət etsin və ərəb-əcəm onun söhbətindən faydalansın.
Bu zamanda Həsən(ə) Əbu Süfyana üz çevirdi. Bir əlini Əbu Süfyanın burnuna, o biri əlini isə onun saqqalına sürtdü. O Allahın izni ilə dilə gəlib, dedi: Ey Əbu Süfyan! «La ilahə illəllah Muhəmmədun Rəsulullah» de! Sənin üçün babam ilə danışım və sizi şəfaət edim.
İmam Əli(ə) dedi: Şükr olsun Allaha! Mühəmmədin(s) nəslindən, Yəhya ibni Zəkəriyya(ə) peyğəmbər kimi bir şəxs qərar verdi ki, Allah-təala onun barəsində buyurmuşdur: «Biz ona uşaqlıqda Peyğəmbərlik verdik. Mənaqib, 1-ci cild, səh. 206. biharul-Ənvar, 43-cü cild, 326-cı səh. İrşade-Müfid. 60-cı səh.



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
Forum » İslam » Zəlalət əhlinə cavab » rafizilerin murdar fetvalari (zelalet ehlinin fetva ve qondarma hedisleri)
  • Страница 3 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Поиск:


Səhifə başlığına qalx
Əhli Sünnə vəl Camaat © 2024 Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız və yalnız Müsəlmanlara xidmət xarakteri daşıyır. Sayt adminstrasiyası istifadə edilən materiallara görə məsuliyyət daşımırlar. Saytdakı materiallar yalnız mənbə göstərilmək şərtiylə istifadə edilə bilər. Əks halda müəllif hüquqlarının pozulması kimi dəyərləndirilir. . Saytın ekran ölçüləri Mozilla Firefox brauzerinə uyğundur. Site admin: Selef | E-mail: jeka_zdes@rambler.ru