[ Yeni yazılar · İstifadəçilər · Forum qaydaları · Axtarış · RSS ]
  • Страница 4 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Forum » İslam » Zəlalət əhlinə cavab » rafizilerin murdar fetvalari (zelalet ehlinin fetva ve qondarma hedisleri)
rafizilerin murdar fetvalari
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:13 | Yazı # 61
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Abdullah dostunu qara ayaqqabı geydiyini gördü və dedi: “Sən niyə qara ayaqqabı geymisən? Sən bilmirsənmi ki o, gözə ziyan verir, cinsi orqanı zəiflədir, özüdə o başqalarından daha bahadır, onu yalnız ədalanan şəxs geyinər” .

“Əbu Abdullahın yanına daxil oldum, ayağımda qara ayaqqabı var idi, mənə dedi: “Ey Hənan, sən niyə qara geymisən, sən bilmirsənmi ki onun üç xisləti var: Qayğı gətirir, eyni zamanda o zalımların geyimidir”. (Ravi): “Hansı ayaqqabını geyim?” (İmam):”Sarını gey, onun üç xisləti var. Gözü işiqlandırır, cinsi orqanı gücləndirir, qayğını qovur və o peyğəmbərlərin geyimidir” .
Əbu Abdullah deyib: “Xuff geyinmək gözü gücləndirir” və deyib ki:”vərəmdən qoruyur” .
İmam deyib ki: “Xuffu vərdiş etmək pis ölümdən qoruyur” . “Kəfi” 6 çild, 465 səhifə. Buna bənzər rəvayət: “Sarı və ağ rəngli ayaqqabılar isə hafizənin güclənməsinə və əhval-rühiyyə`nin yaxşılışmasına səbə olar”. Bax “Əl-qiraət” tərəfindən 2000 ildə, Azərbaycan dilində Məhəmməd Baqir Məclisinin “Mö`minlərin zinəti” kitabının 11 səhifəsinə.
“Kəfi” 6 çild, 466 səhifə.




(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:15 | Yazı # 62
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Kəfi” 5 çild, 481 səhifə. Hurr Amili “Vasail uş şia” –də rəvayət edir: “Əbu Abdullahdan soruşdular: “Kişinin cəriyəsinin fərci qardaşına halaldı?” İmam dedi: “Bəli bunda problem yoxtur”... Bax 21 çild, 134 səhifə, hədis 26719; At Tusi “Tahzib al ahkam” 7 çild, səhifə 242, hədis *1054.


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:15 | Yazı # 63
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Abdullahdan:” Peyğəmbər (s.a.s) doğulanda neçə gün südsüz qalmışdır. Əbu Talib ona öz döşünü verdi. Allah ona (döşə) süd verdi. Həlimə Sə`diyyəni tapana qədər (Əbu Talib onu) bir neçə gün əmizdirdi” .Kəfi” 1 çild, 448 səhifə. Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitab 791 səhifə; Maclisi "Biharul anvar" 15 çild , 340 səhifə.

Əbu Abdullahdan:”Hüseyn nə Fatimədən nə də başqa bir qadından süd əmməyib. Peyğəmbər (s.a.s) gələrdi, baş barmağı onun ağzına qoyardı. Oda 2-3 günlük ona bəs edəcək qədər əmərdi. Hüseynin əti, peyğəmbərin (s.a.s) əti və qanından əmələ gəlib”“Kəfi” 1 çild, 465 səhifə. Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitab
821 səhifə.




(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:17 | Yazı # 64
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Abu Abdullah (a.s) soruşdular kişi barəsində, hansi öz arvadi ilə, arvadı orujdu olan vahtı, dübürdən əlagəyə girib. O cəvab verdi: "Orujunu davam etsin, və ona gusl düşmür". Bax Hurr Amili “Vəsail uş şiə” 2 çild, səhifə 200, hədis*1923; “Tahzib” Tusi, 7 çild, səhifə 460, hədis*1843.




(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:18 | Yazı # 65
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Kuleyni isə rəvayət edir: “Bir kişinin iki uşağı olmuşdur. Əbu Abdullah onu təbrik etdi. Sonra dedi: “Hansı böyükdür?” Dedi: “1-ci dünyaya göz açan”. Əbu Abdullah dedi: “Yox, axırıncı çixan böyükdür. Sən bilmirsən, qadın onun ilə birinci hamilə olub, o biri onun yoluna daxil olub. O cıxmayana qədər, buda çixa bilməyib. Axırıncı çixan, onların böyüyüdür” . “Kəfi” 6 çild, 53 səhifə.



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:19 | Yazı # 66
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
“Ey insanlar, zülm öz sahibini cəhənnəmə aparar. Allaha birinci usyan edən Adəmin qızı İnaq olmuşdur. Onun məclisi çox böyük idi . Onun 20 barmağı, hər barmağında oraqlı 2 dırnaq var idi. Allah ona fil boyda aslan, dəvə boyda canavar, qatır boyda bir qartal göndərdi. Onlar onu öldürdülər. Allah cəbbarları hal və vəziyətlərində belə öldürür”. “Kəfi” 5 çild, 158 səhifə.
Hərfən 1260-1592 m2. (Mütərcim).




(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:20 | Yazı # 67
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Cəfər və Əbu Abdullahdan: “İnsanlar Allahin elçisini yalan saydiqda, Allah yer üzündəkilərini Əlidən başqa məhv etmək istədi. Onun sözünə əsasən “Onlardan üz çevir, sən danlanmazsan”. Sonra onun (Allahın) ağlına (başqa bir fikir) gəldi və möminlərə rəhm etdi. (Sonra isə) peyğambərə buyurdu: “Yada sal, həqiqətən yada salma möminlərə fayda verər” . “Rauzal Kəfi” səhifə 78...


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:20 | Yazı # 68
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
“Əbu Abdullah ilə bir qrup şiə hicrdə (Məkkə məscidində) idik. (O) dedi: “Bizi izləyirlər”. Sağımıza, solumuza baxdıq, heç kimi görmədik. Dedik: “Bizi heç kim izləmir”. (İmam) 3 dəfə dedi: “Kəbənin Rəbbinə and olsun! Əgər Musa və Xızr yanında olsaydım, onlara xəbər verərdim. Mən onların ikisindəndə bilikliyəm, onlarda olmayan xəbərləri onlara açiqlayardım. Çunki Musa və Xızıra olanlarla bağlı biliklər verilsə də, qiyamət gününə qədər olacağlarla bağlı elm verilməyib. Bizə isə o bilik peyğəmbərdən varis qalıb” .Kəfi” 1 çild, səhifə 338. Müqaisə üçün Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitabın 578 səhifəsinə bax


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Bazar, 25.09.2011, 19:22 | Yazı # 69
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Cəfər Məhəmməd Baqir “İmamın on əlaməti vardır: 1) Təharətli və sünnət olaraq doğulurlar. 2) Doğulduğu zaman əlləri üstünə düşüb, yüksək səs ilə iki şəhadəti getirir. 3) Cənabət olmaz. 4) Gözləri yatar amma ürəyi yatmaz. 5) Əsnəməz, gərnəşməz. 6) Qarşısını gördüyü kimi arxasını da görür. 7) Nəçisi müşk iyi verir. 8) Yerə onu (nəçisini?) örtmək və udmaq tapşırılıb.9) Peyğambərin zirehi geyəndə düz əyninə olur, insanlardan istər uzun boylu istər sədə qisa boylu bir şəxs (onu) geysə, o zireh bir qarış uzanar. 10) Və günləri bitənə qədər “muhəddəs”-dilər” Kəfi” 1 çild, səhifə 388. Müqaisə üçün Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitabın 678


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 00:54 | Yazı # 70
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Kuleyni “Kəfi”-də Həbabə Valibieyyədən rəvayət edib: “Mən əmirəlmöminin Əli ibn Əbu Talibə dedim, Allah sənə rəhm eləsin, imamlığın nişanəsi nədir?” Dedi: “O daşı məmə qətir”-və əli ilə daş işarə etdi. O daşı ona qetirdim, öz (üzüydə olan) möhürü ilə onu möhürlədi. Sonra mənə dedi: “Ya Habəbə, agər imamlığı iddia edən bir nəfər gördüyün kimi (o daşı) möhürliyə bilsə, bilki o imamdır, ona tabe olmaq vacibdir, imam nə istəsə, o ondan qaça bilməz (yani istədiyi şey alınar). Habəbə dedi ki: “(Bir müddət keçdikdən) sonra getdim Həsənin yanına. O əmirəlmümininin məclisində idi. (Mənə) dedi: “Ey Habəbə Valibiyyə”. Dedim: “Bəli ağam”. İmam dedi: “Səndə olanı mənə ver, məndə verim. O, əmirəlmuminin kimi onu (daşı) möhürlədi”. (Ravi davam edir):” Sonra gettdim Hüseynin yanına. O Allahın elçisinin məclisində idi. Yaxınlaşıb (oturanları) salamladı. Və dedi: “Nişanədə istədiyinin dəlili vardır . Sən imamalığın nişanəsini istəyirsən”. Cəvab verim: “Bəli ağam”. (Hüseyn) dedi: “Səndə olanı mənə ver”. Ona daşı verim və o onu möhrlədi”. (Ravi davam edir): “Sonra Əli ibn Hüseynin yanına getdim, artıq qocalmışdım, əsirdim, 113 yaşı adlamışdım. Onu ruku və səcdə halında gördüm. İbadətlə məşğul idi. İmamlığın nişanəsini almaqdan mə`yus oldum. O mənə şəhadət barmağı ilə işarə etdi, mənə cavanlığım qayıtdı. Ona dedim: “Ağam dünyadan nə qədər ötüb və nə qədər qalıb?” İmam cəvab verdi: “Dünyadan ötənlərə bəli, qalanlara isə yox. Səndə olanı mənə ver”. Ona daşı verdim oda onu mənim üçün möhürlədi. Sonra Əbu Cəfərin yanına qəldim, mənim üçün onu möhürlədi. Sonra Əbu Hasan Musanın yanına qəldim, o da mənim üçün onu möhürlədi. Sonra Rzanın yanına qəldim o da mənim üçün onu möhürlədi” .“Kəfi” 1 çild, 346 səhifə. Həmçinin İbn Babaheyh Qumminin “Kəmalutdin” kitabının 536-537 səhifələrinə baxa bilərsiz. Sözün düzü müəliffin bu hədisi getirməsində məqsədini başa düşmədim. Amma bir dənə maraqlı məqamı nəzərinizə catdırmaqa deyər. Ravi qeyd edir ki Əli ibn Huseyn (r.a) yaşadığı vaxtda onun 113 yaşı var idi. İmam Zeynalabidin hicrinin 95 ilində dünyasını deyişib (Bax “Sadat Rəzəvi” nəşriyyat tərəfindən 2005 ildə, Azərbaycan dilində çap olunmuş, Məhəmməd Həsən Muininin “14 məsum haqqında sual-cəvab” kitabının səhifə 140, sual 24-ə). İmam Rza Musa Kazım (r.a) isə hicrinin 148 ilində dünyaya göz açıb (Eyni mənbə səhifə 156, sual 3). Tutaq ki ravi Əli ibn Huseyni elə 95 ildə görüb, və imam Rzanı hec olmasa 7 yaşında. Bələ çıxir ki imam Rzanı ravi 173 yaşında görüb. Allah yaxşı bilir.


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:01 | Yazı # 71
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Bu rəvayət isə Əbu Cəfər Məhəmməd Baqirdəndir (r.a): “İmamın on əlaməti vardır: 1) Təharətli və sünnət olaraq doğulurlar. 2) Doğulduğu zaman əlləri üstünə düşüb, yüksək səs ilə iki şəhadəti getirir. 3) Cənabət olmaz. 4) Gözləri yatar amma ürəyi yatmaz. 5) Əsnəməz, gərnəşməz. 6) Qarşısını gördüyü kimi arxasını da görür. 7) Nəçisi müşk iyi verir. 8) Yerə onu (nəçisini?) örtmək və udmaq tapşırılıb.9) Peyğambərin zirehi geyəndə düz əyninə olur, insanlardan istər uzun boylu istər sədə qisa boylu bir şəxs (onu) geysə, o zireh bir qarış uzanar. 10) Və günləri bitənə qədər “muhəddəs”-dilər” .
İshaq ibn Cəfər atası imam Sadiqdən (r.a) rəvayət edir: “(Analar imamları) doğacağı gecə evdə bir nur görünər. Bu nuru ondan və atasından başqa hec kəs görməz. Onu dünyaya gətirərkən oturaq halda gətirər.Doğuluş əsnasında (vaginada?) elə bir açıqlql olar ki, o dördbucaq şəkildə bayra cixar və yerə düşdükdən sonra yumurlanar, və hansı tərəfdə olarsa olsun, səhv salmadan Qiblə istıqamətə üzünü çevirər. Sonra üç dəfə asqırar və barmağı ilə Allaha həmd etdiyini işarə edər.Qöbəyi kəsilmiş, sünnət olunmuş, yuxarı və aşağı qabaq dişləri, azı və kəsici dişləri cixmış şəkildə dünyaya gələr. Əllərin arasından qızıl parçası kimi işıq saçır. Onun gecə və gündüz allərindən qızıl axıdır”“Kəfi” 1 çild, 387-388 səhifələr. Müqaisə üçün Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitabın 676 səhifəsinə bax



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:10 | Yazı # 72
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əli ibn Əbu Talibdən (r.a): “Ey insanlar, zülm öz sahibini cəhənnəmə aparar. Allaha birinci usyan edən Adəmin qızı İnaq olmuşdur. Onun məclisi çox böyük idi . Onun 20 barmağı, hər barmağında oraqlı 2 dırnaq var idi. Allah ona fil boyda aslan, dəvə boyda canavar, qatır boyda bir qartal göndərdi. Onlar onu öldürdülər. Allah cəbbarları hal və vəziyətlərində belə öldürür”.
Necə deyərlər “bişmiş toyuğun gülməyi gəlir”.
Əgər bu, Adəm (a.s) gızının formasıdırsa, 20 barmaq, hər barmaqda 2 dirnaq, hər dırnaq sanki bir oraq.. “Kəfi” 5 çild, 158 səhifə.
Hərfən 1260-1592 m2. (Mütərcim).

Darvin deyir ki insanlar meymundan əmələ qəlib, şiələr deyirlər ki Ədam (ə.s) qızının forması belə olub. Biz bunlara inanaq, yoxsa Allaha?



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:15 | Yazı # 73
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
İshaq ibn İbrahim Cüfidən olan ikinci rəvayət: “Əbu Abullahın dediyini eşitdim: “Allahın elçisi (s.a.s) Ummu Sələmənin evinə daxil oldu, və bir iy iylədi (burnuna deydi). (Sonra o dedi): “Sizə Havlə gəlib?” “Hə, odur, ərindən şikayət edir”. Bu anda Havlə çixdı və dedi: “Atam anamdan mənə əzizsən. Ərim məndən üz çevirib”. Nəbi (s.a.s) dedi: “Kaşki o bilərdi sənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Qadın):”Mənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Dedi):” O sənə yaxınlaşsa onu iki mələk əhatəyə alar (yani cinsi əlaqəyə girəndə onunla iki mələk olur?), o qılıncını Allah yolunda çixartmış kimi olar, ondan ağaclardan tökülən yarpaqlar kimi günahlar tökülər. (Sonra) o qüsl alarkən günahları silinər..“Kəfi” 5 çild, 496 səhifə.


Allah özü kömək olsun! Bəzi şeyxlərin bu rəvayəti şərh verdiklərini eşitmişəm. Deyirdilər ki belə sözlər Nəbi (s.a.s)-ə yox, sərhoş adama daha uyuğun olar. Belə sözlər peyğəmbər (s.a.s)-in ağzından heç vaxt çixa bilməz.



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:17 | Yazı # 74
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Öskürməyin dərmanı.
Əbu Abdullahdan: “Gözəl qadın bəlğəmi kəsir. Qara qadın isə qara ödü coşdurur” “Kəfi” 5 çild, 336 səhifə. Həmçinin Hurr Amili“Vasail” 20 çild, 59 səhifə, hədis*25030



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:37 | Yazı # 75
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
Əbu Abdullahdan:” Mələklər Allahdan ona (yani Hüseynə) kömək etməklərini istədilər. Onlara icazə verildi. Onlar savaş üçün hazırlaşar kən, o öldürüldü. Düşdülər aşağı. Onun müddəti bitmişdir. O öldürülmüşdür. Mələklər dedilər: “Ya Rəbb, bizə enməyə icazə verdin, kömək etməyə də icazə verdin, biz düşdük, ancaq sən onun ruhunu almışdın (yani biz çata bilmədik)”.Allah onlara vəhy etdiki, onu görənədək qəbrində qalsın. Çixanda ona kömək edərsiniz. Ona kömək edə bilmədiyiniz başqalarına ağlayın. Siz ona kömək etmək və ağlamaq üçün ayrılmısınız (seçilibsiz). Mələklər kədər və tərziyyə ona kömək edə bilmədikləri üçün ağladılar. O çıxanda onun köməkçiləri olacaqlar....Kəfi” 1 çild, 283səhifə. Azərbaycan dilində, “Mubahilə” tərəfindən, 2005 ildə nəşr olunan “Usuli kəfi” kitab 472 səhifə. “Usuli Kəfi”-nin tərcüməçisi Tağızadə Elkiz, həmin səhifənin dipnotunda qeyd edir:” Hədisin son cümləsi “racaa” (geri dönmə) məsələsinə işarə edir. Şiə məzhəbinın etigad kitablarında da yer alan təməl prinsiplərindəndir. Buna görə bəzi imamlar, bir grup mömim və kəfirlər qiyamətdən əvvəl dünyaya geri qayıdacaqlar. Beləliklə möminlərdə kəfirlərdən inriqam alacaqlar”.


(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
SelefTarix: Cümə axşamı, 13.10.2011, 01:54 | Yazı # 76
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil

Bu şiə alimi peyğəmbər (s.a.s)-dən rəvayət edib ki, o qadın ilə evlənmək istədikdə, ona baxacaq bir qadın göndərirdi və ona deyirdi: “Onun “litini” (yani boğazını) iylə, iyi yaxşı olsa, onun bütün iyi yaxşı olacaq. Sonra topuğuna bax, əgər topuğu duşubsə “kəsubu” böyükdür
” .
Heç bilirsiz “kəs`ub” nə deməkdi? Qadının cinsi orqanıdır. Belə söz peyğəmbər deyər? Hec adi saleh insan belə söz deməz. Şiələr bur cür hədislərə inanır? Allah gorusun!
“Kəfi” 5 çild, 336 səhifə. Həmçinin Hurr Amili“Vasail” 20 çild, 59 səhifə, hədis*25030
“Kəfi” 5 çild, 335 səhifə.



(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 04.06.2012, 16:12 | Yazı # 77
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Assalamu aleykum!
Bunlar her bir hedise inanirlar,yeterki orada mesum imamlardan biri olsun,o hedisi Buxari ve Muslimi kececek geder goturub eliyirler Super-Sehih hedis!
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 04.06.2012, 17:38 | Yazı # 78
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Böyük hədis alimlərindən Şəmsuddin Əs Saxavi (831-902 h/1427-1497 m) “Əl Qavlul Bədi fis Saləti aləl Həbibiş Şafi” adlı kitabında İbn Hacər Əl Asqalanin mövzuyla əlaqəli görüşünü nəql edir:

سمعت شيخنا مراراً يقول ، وكتب لي بخطه : إن شرائط العمل بالضعيف ثلاثة :
الأول : متفق عليه أن يكون الضعف غير شديد ، فيخرج مَن انفرد مِن الكذَّابين ، والمتهمين بالكذب ، ومن فحُش غلطه .
الثاني : أن يكون مندرجاً تحت أصل عام ، فيخرج ما يُخترَع ، بحيث لا يكون له أصلٌ أصلاً .
الثالث : ألا يُعتقد عند العمل به بثبوته ، لئلا يُنسَب إلى النَّبىِّ صلَّى الله عليه وسلَّم ما لمْ يقله.
قال : والأخيران عن ابن عبد السلام وعن صاحبه ابن دقيق العيد ، والأول نقل العلائي الإتفاق عليه

“Şeyximizdən dəfələrcə (yəni İbn Hacər Əl Asqalanidən) belə dediyini – bunu mənim üçün öz xəttilə də yazmışdı – duydum:
Zəif hədislə əməl etmənin şərti üçdür:
1. Üzərində ittifaq edilmişdir: Zəifin şiddətli dərəcədə zəif olmaması. Bu qeyd yalançı ravilər, yalanla ittiham edilmişlərdən münfərid qalanları və təhlükəli/fahiş xəta edənləri bu tərifdən kənara çıxarır.
2. Ümumi bir əslin mühtəvası içində olması. Bununla uydurulmuş hədislər tərifdən kənarda qalar. Belə ki, onların tamamilə bir əsli yoxdur.
3. Nəbiyə - sallallahu aleyhi və səlləm – demədiyi bir şeyin nisbət edilməməsi üçün onunla əməl edildiyi zaman bunun sabit olduğuna etiqad edilməməsi.
Dedi: Son iki şərt İbn Abdis Səlam və onun əshabından İbnu Daqiq Əl İddən da varid olmuşdur. Birinci şərtə gəlincə (Salahuddin) Əl Aləi bu şərt üzərində itifaq olduğunu nəql etmişdir.”
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 04.06.2012, 17:41 | Yazı # 79
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Rafizilərin etiqadına görə bəzi səhabələr istisna olmaqla, bütün səhabələr peyğəmbərin, salləllahu aleyhi va səlləm, ölümündən sonra mürtəd olmuşdur. Onlar bunun üçün Əhli-sünnət qaynaqlarındakı bəzi hədisləri dəlil gətirməyə çalışırlar. Bu hədislərdən də biri budur:
‏حدثنا ‏ ‏إبراهيم بن المنذر الحزامي ‏ ‏حدثنا ‏ ‏محمد بن فليح ‏ ‏حدثنا ‏ ‏أبي ‏ ‏قال حدثني ‏ ‏هلال بن علي ‏ ‏عن ‏ ‏عطاء بن يسار ‏ ‏عن ‏ ‏أبي هريرة ‏
‏عن النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏قال ‏ ‏بينا أنا قائم إذا زمرة حتى إذا عرفتهم خرج رجل من بيني وبينهم فقال هلم فقلت أين قال إلى النار والله قلت وما شأنهم قال إنهم ارتدوا بعدك على أدبارهم القهقرى ثم إذا زمرة حتى إذا عرفتهم خرج رجل من بيني وبينهم فقال هلم قلت أين قال إلى النار والله قلت ما شأنهم قال إنهم ارتدوا بعدك على أدبارهم القهقرى فلا أراه يخلص منهم إلا مثل همل النعم

Bizə İbrahim bin Munzir əl-Hizəmi rəvayət etdi: Bizə Muhamməd bin Fuleyh rəvayət etdi: Bizə atam rəvayət etdi: Hiləl bin Əli mənə Ata bin Yəsardan, o da Əbu Hureyrədən peyğəmbərin, salləllahu aleyhi va səlləm, belə dediyini rəvayət etdi: "Mən yatdığım müddətdə, bir zümrə gətiriləcək və mən onları tanıyacam. Bizdən və onlardan bir nəfər (mələk) çıxacaq və deyəcək: "Onları aparın!" Soruşacam: "Haraya?" Deyəcək: "Allaha and olsun ki, atəşə!" Soruşacam: "Onların halı nədir ki?" Deyəcək: "Onlar səndən sonra arxalarıran dönərək irtida etdilər." Sonra bir başqa zümrə gələcək və mən onları tanıyacam. Bizdən və onlardan bir nəfər çıxacaq və deyəcək: "Onları aparın!" Soruşacam: "Haraya?" Cavabında deyəcək: "Allaha and olsun ki, atəşə!" Soruşacam: "Onların halına nə gəlib?" Deyəcək: "Onlar səndən sonra üz döndərdilər." Yalnız çobansız dəvələrə bənzəyən bəzi kimsələrdən başqa onlardan heç kəsin xilas olduğunu görmədim."
"Səhih əl-Buxari", cild 5 (Kitəb ər-Riqaq: 6215)

Lakin təbii ki, bu hədisləri kitablarında cəm edən əhli-sünnət alimləri hədislərin ləfzlərinə görə və digər hədislərin də dəlalət etdiyi mənalara görə şərhlər ediblər. Biz bu ləfzlərdən bəzilərinə nəzər salacağıq. Qəlbində xəstəlik olanlar öz dar düşüncələrinə dayanaraq hədislərə tam fərqli bir don geydirirlər. Halbuki, sözlər aydındır və bu sahədə yüksəkləri fəth etmiş alimlərin sözləri də aydındır.
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 04.06.2012, 17:42 | Yazı # 80
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Yenə Buxaridə bir başqa hədis belədir:
‏حدثنا ‏ ‏علي بن عبد الله ‏ ‏حدثنا ‏ ‏بشر بن السري ‏ ‏حدثنا ‏ ‏نافع بن عمر ‏ ‏عن ‏ ‏ابن أبي مليكة ‏ ‏قال قالت ‏ ‏أسماء ‏
‏عن النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏قال ‏ ‏أنا على حوضي أنتظر من يرد علي فيؤخذ بناس من دوني فأقول أمتي فيقال لا تدري مشوا على ‏ ‏القهقرى ‏
‏قال ‏ ‏ابن أبي مليكة ‏ ‏اللهم إنا نعوذ بك أن نرجع على أعقابنا أو نفتن

"Bizə Əli bin Abdullah rəvayət etdi: bizə Bişr bin Səriy rəvayət etdi: Nafi bin Ömər bizə İbn Əbi Muleykədən rəvayət etdi: dedi: peyğəmbəri, salləllahu aleyhi va səlləm, belə deyərkən eşitdim:
"mən öz hovuzumun yanında olacam və mənim yanıma gəlmək istəyənləri gözləyəcəm. Məndən bəzi insanlar uzaqlaşdırılacaqlar və mən deyəcəm: "Ümmətim!" Mənə deyəcəklər: "Sən bilmirsən, onlar satqınlar kimi üz döndərdilər."
İbn Əbi Muleykə dedi: "Allahım, biz dinimizdən üz döndərməkdən və bununla sınağa çəkilməkdən Sənə sığınırıq."
Səhih əl-Buxari, (Kitəbul-Fitən) 8/86
 
Forum » İslam » Zəlalət əhlinə cavab » rafizilerin murdar fetvalari (zelalet ehlinin fetva ve qondarma hedisleri)
  • Страница 4 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Поиск:


Səhifə başlığına qalx
Əhli Sünnə vəl Camaat © 2024 Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız və yalnız Müsəlmanlara xidmət xarakteri daşıyır. Sayt adminstrasiyası istifadə edilən materiallara görə məsuliyyət daşımırlar. Saytdakı materiallar yalnız mənbə göstərilmək şərtiylə istifadə edilə bilər. Əks halda müəllif hüquqlarının pozulması kimi dəyərləndirilir. . Saytın ekran ölçüləri Mozilla Firefox brauzerinə uyğundur. Site admin: Selef | E-mail: jeka_zdes@rambler.ru