RAFIZI
| |
Selef | Tarix: Cümə, 22.08.2008, 00:02 | Yazı # 1 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| BİSMİLLAH
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Cümə, 22.08.2008, 02:09 | Yazı # 2 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Özlərini çox vaxtı ‘’haqq axtarıcıları’’ kimi qələmə verirlər və haqqı axtarmağa ‘’dəvət’’ edirlər, halbuki haqq İslamdadır, Qurandadır, Peyğəmbərimizin (s.a.v) pak sünnəsindədir (təlimindədir) və haqq olan bu həqiqət 14 əsr bundan əvvəl artıq nazil olub, əbədiyyən də dəyişməzdir. İslam dininin vacib saydığı müxtəlif ibadətləri öz ağılları ilə istədikləri kimi özbaşına ya ləğv edirlər, ya onu önəmsiz sayarlar, yaxud da onu özlərinə sərf edən başqa işlər ilə əvəz edirlər və bütün bunları təbliğ edirlər. Məsələn, ‘’cümə’’ namazını qılmazlar və bundan digərlərini çəkindirirlər, bunun üçün da müxtəlif bəhanələr gətirirlər; ‘’bayram namazlarını’’ qılmazlar; gündəlik namazlarını camaatla qılmazlar, namazlarını dağınıq halda qılarlar, bununla da hərəsinin özünün istədiyi qrupplar törənir; etiqad məsələlərində bütün dünya müsəlmanlarından fərqli olan fikirlərə sahibdirlər və fanatizm səviyyəsində digərlərini qəbul etmirlər; islam dininin elmi əsası olan ‘’Allah qədərini’’ (İlahi təqdirini) inkar edirlər, bununla da Allahın yaradıcı xüsusiyyətini inkar etmiş olurlar (Peyğəmbərimiz (s.a.v) də buyurub ki, ‘’ümmətimdən qədəri inkar edənlər – məcusilərdir/ yəni, odpərəstlər/’’, məcusilər iki ilah, iki yaradıcı anlayışını qəbul edirlər – xeyir ilahı və şərr ilahı, bunlar da bu məsələdə onlara bənzəyir). Müqəddəs Kəbə məscidinə yönələn ‘’Həcc’’ ziyarətini önəmsiz sayaraq və müsəlmanları ondan çəkindirmək üçün həccin yerinə digər yerlərə ziyarət etməyə çağırırlar, məsələn: öz ərazilərində yerləşən ‘’Məşhəd’’, və Allaha qarşı yalan söyləyerək deyirlər ki, guya iki dəfə məşhədə getmək bir həcc ziyarətini əvəz edir və belə insan artıq ‘’hacı’’ olur. Əlbəttə ki, hər bir müsəlman bu yerlərə böyük hörmət və kədərli tarix örnəyi kimi daima yadında saxlayır. Lakin biz bilirik ki, yer üzünün ən Müqəddəs yeri - Məkkədir və ondan savablı məkan yer üzündə yoxdur, dünya məscidlərindən ən müqəddəs olan Kəbə məscididir, orada İbrahim (ə) məqamı var, Allahın möcüzəsi olaraq qaynayan ‘’Zəm-zəm’’ bulağı var. Digər tərəfdən həcc mərasimi zamanı zəvvarlar Mədinə şəhərinə də gəlib orada Peyğəmbərimiz Hz. Məhəmmədi (s.a.v) ziyarət edirlər – məgər Ondan üstün bir şəxs varmı, üstəlik də oradakı ‘’Baqi’’ qəbirstanlığında yatan Hz. Fatimə, Həmzə, İslamın ilk xəlifələri, Peyğəmbərimizin nəslindən olan Hz. Zəynalabdin, Məhəmməd Baqir, Cəfəri Sadiq və ümmətin digər dahi şəxsiyyətləri. Bütün ümmətdən özlərini seçdirmək üçün ibadətlərə müxtəlif dəyişiklər salırlar – məsələn: namazın vaxtlarını, qılınışına dair; orucun açılma vaxtında (onu bilərəkdən gəçikdirirlər); əlimizdəki olan Müqəddəs Quranı haqq kitabı kimi qəbul etmirlər, yalandan deyirlər ki, Quran dəyişdirilib və nə vaxtsa əsl kitab gələcək, bu isə öz nəticə etibarı ilə əsl küfrdür və Allahı, Peyğəmbərimizi (s.a.v) xəlifələri, əhli bəyti, imamlarımızı inkar etməkdir, onları yalan saymaqdır; Allahın qədərini açıq inkar edirlər, bu səbəblə də eyni zamanda ‘’qədərilər’’ (yəni qədəri inkar edən) məzhəbindən sayılırlar; Peyğəmbərimizin (s.a.v) hədislərini qəbul etmirlər; İslam ümmətinin dörd haqq məzhəbini inkar edirlər və s. batil fikirlər və mövqələr. ‘’Peyğəmbər (s.a.v) buyurmuşdur: ‘’Hər ümmətin məcusiləri vardır. Mənim də ümmərimin məcusiləri – qədəri inkar edənlərdir’’. Müşəttəb dədi: ‘’Abdullah bin Abbas və Abdullah bin Ömər belə rəvayət edirlər ki, Peyğəmbər (s.a.v) demişdir: ‘’Qədərilərin və rafizilərin islamda payları yoxdur’’
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Ema777 | Tarix: Cümə, 22.08.2008, 12:41 | Yazı # 3 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 58
Reputasiya: 3
Status: Saytda deyil
| BISMILLAH ! ALLAH BIZI ONLRIN FITNESINDEN QORUSUN! AMIN!
|
|
| |
XEDICE73 | Tarix: Cümə, 22.08.2008, 17:36 | Yazı # 4 |
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
| BEZI IFTIRACI SIYELER, ALININ QURAN METNINE ESASEN PEYQAMBERDEN SONRA XILAFETE TEYIN EDILMESI VE DEMELI EBU BEKRI, OMERI VE OSMANI HAKIMIYYETI QESB ETMESINI IRELI SURURLER ; ALLAH TEALA BUYURUR ;SIZIN HAMINIZ ALLAH ONUN PEYQAMBERI VE IMAN QETIRIB NAMAZ QILAN VE RUKU EDENLERDIR. (EL- MAIDE 55). DEYIRLER KI, BU MUBAREK AYE ALI R. PEYQAMBER MESCIDINDE NAMAZ VAXTI OZ UZUYUNU DILENCIYE VERERKEN ONA QORE NAZIL OLMUSDUR. BUNU ES-SELEVI REVAYET VE SERH ETMISDIR. CAVAB; ALIMLERIN YEKDIL FIKRI BELEDIR KI, BIR ALIM VERDIYI VE DAHA ARTIQ SAYDA ALIMINSE REDD ETDIYI BIR REVAYYETDE MUBAREK AYELERI SERH ETMEK OLMAZ. HEMEN ES- SELEVI BU HEDISI EBU BEKR BAREDEDE REVAYET ETMISDIR. BUDA SEHIH DEYILDIR. BUTUN ELM EHLININ FIKRI BELEDIR KI, BU REVAYYET YALANDIR. AYEDE BILDIRILIR KI, INSANLARA HAMILIYIN ESAS SERTI ALLAH QARSISINDA MUTIU VEZIYYETDE SEDEQE VERMEKDIR. ALLAHA RUKU ETMEDEN SEDEQE VEREN INSANLARA HAMI OLA BILMEZ. BU FIKIRDEN BELE CIXIR KI, ALININ OVLADLARI HASAN VE HUSEYN (ALLAH ONLARIN HAMISINDAN RAZI OLSUN ) OVLIYA DEYILLER. HEMDE AYEDE (EDENLER) O KESLER KI RUKU EDIRLER IFADESI ISLEDILIR. BU UMUMIDIR,ALI DE BIR FERD KIMI DAXIL OLMAQLA HAMIYA AIDDIR. NAMAZ VAXTI SEDEQE VERMEK NE VACIBDIR NEDE KI, MUSTEHEBDIR. NAMAZ QILINAN VAXT BASQA BIR IS QORMEK OLMAZ. SEDEQE DILEYEN NAMAZIN BITMESINI QOZLEMELIDIR. SEDEQE ELE BIR ISDIR KI ONU UNTMAQ OLMAZ. SONRA; EQER ALI KASIBDIRSA ONA ZEKAT DUSDMUR, EQER ALININ VARLI OLDUQUNU ZENN ETSEK, ONDA O, SERIYETE UYQUN OLARAQ HER NOV MALDAN MUEYYEN OLMUS MIQDARDA ZEKAT PAYI AYIRMALIDIR. PUL OLSA PAY PULLA ,QIZIL OLSA QIZILLA ODENILIR.
Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
|
|
| |
Selef | Tarix: Şənbə, 23.08.2008, 00:45 | Yazı # 5 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Söhbətləri əsnasında Qurandan və Peyğəmbərdən (s.a.v) deyil, ən çox məhz Hz. Əlidən (r.a) danışırlar, bununla da özlərinin, guya, Hz. Əlinin (r.a) əsil tərəfdarları (şiəsi) kimi qələmə vermək istəyirlər, bununla da yanaşı, islamın digər dahi şəxsiyyətlərini, heç müsəlmana yaraşmayan tərzdə, mütləq tənqid edib, onlarda qüsur axtarmağa çalışırlar. Məgər Hz. Əli (r.a) Qurandan və Peyğəmbərdən (s.a.v) fərqli olan qeyri-adi müstəqil bir yolu tutub və tək olub, özünün ətrafındakıları özünə düşmən sayıb? Əlbəttə ki, bütün bunlar həm tarixi faktlara, həm də ümumiyyətlə adi məntiqə uyğun olmadıqda, həm səlim əqlə, həm də nəqlə (İslam dinində olan yazılı elmi məlumatlara) ziddir. Bu cür ideyalar heç bir vəchdə sağlam şüur səviyyəsində olan heç bir ağla batan deyil. Halbuki, Hz. Əlinin (r.a) özü Qurani Kərimin, Peyğəmbərimizin (s.a.v) və onun vəfatından sonra da onun pak sünnəsinin (təliminin) tərəfdarı və biz-zat icraçısı olub, və yüksək dərəcəli zühd əhli olub, bu yolda olanları da özünə qardaş bilib, onlara sirdaş olub.5. Söhbətləri, təbliğləri zamanı müxtəlif cür uydurlmuş hekayətlərlə və sehrin bir növü olan bəlağət sehrindən (şirin dilliyindən) istifadə etmək ilə öz uydurmalarını və müsəlmanlara qarşı dil uzatmağı, qulaq asanların beyninə yürüdərək, əsəbi tərzdə həyəcanlandırmağa çalışırlar və müsəlman olan müxtəlif şəxsiyyətlərin ünvanına iftiralar və böhtanlar yağdıraraq, onlara qarşı insanlarda nifrət oyandırmağa çalışırlar. Hətta çalışırlar ki, mütləq onlara qulaq asan söhbətdaşları, ya da tələbələri, o cür dahi şəxsiyyətləri, mütləq şəxsən özləri öz dilləri ilə tənqid edib onların ünvanına təhqirlər göndərsinlər, onlara qarşı heç olmasa, məsələn ‘’kafir’’ sözünü dillərinə gətirsinlər. Baxmayaraq ki, daima Hz. Əlidən (r.a) söhbət etməyə çalışsalar və guya, onu sevərək onun yolunda olduqlarını desələr də, ara-sıra bu şəxsiyyətə zidd olan və onu təhqir edə biləcək mənasında olan müxtəlif uydurmalar dillərinə gətirə bilirlər. Misal olaraq bunu qəyd etmək olar ki, onların uydurduqlarına görə guya Hz. Əli (r.a) kimi müsəlman şəxsiyyətin həyat yoldaşı olan Hz. Fatimə-i-Zəhranı (r.a) kimsə vurub və ya döyüb. Bu uydurmanın digər yalanı da odur ki, guya Hz. Fatiməni (r.a) İslamın ikinci xəlifəsi Hz. Ömər (r.a) vurub. Bu fikir İblisin ordusunun üzvlərinin uydurmasıdır. Bunu yayanlar isə onun şeytan əsgərləridir. Bu söz həm Hz. Əlini təhqir edir, üstəlik də Hz. Fatiməni. Digər tərəfdən isə Hz. Ömərə (r.a) qarşı sürülən böhtan, daha digər tərəfdən isə Hz. Fatiməni dil ilə incitməkdir, guya onun əri dura-dura onu özgə bir kişi döyüb, bununla da ona özgəsinin əli toxunub və sairə böhtanlar və iftiralar. Bunu söyləyənlər Allaha deyil, onlar məhz İblisə ibadət etmiş olarlar. Allah Təala daima birliyə dəvət edir, şeytanlar isə parçalanmağa, fitnə-fəsada, pozğunluğa dəvət edirlər. Bu cür şeytani insanlar nəinki bizi, hətta Peyğəmbərimizin (s.a.v) səhabələrinə dil uzadaraq, ləkələməyə can atırlar, qiyabən onların sırasına nifaq salmağa çalışırlar. Beləliklə də, bütün İslam dinini və üstəlik də müasir dövrdə yaşayan müsəlmanları parçalayıb, aralarına fitnə-fəsad yayaraq bu cür batil görüşlərlə araya düşmənçilik salmağa cəhd göstərirlər. Əlbəttə ki, bu cür görüşləri yayanlar, ancaq İslamın düşməni ola bilər. Allah Təala bu cür yalanlar uyduranların cəzasını versin! Peyğəmbərimizin (s.a.v) səhabəsinə dil uzadan ələ Peyğəmbərin (s.a.v) özünə dil uzatmış olur, çünki onlar nə bizim, nə sizin, nə də başqasının deyil, məhz şəxsən Hz. Məhəmmədin (s.a.v) əshabəsidir, Allah Təala tərəfindən seçilmiş silahdaşları, köməkçiləri, dostları və qohum olmaq şərəfinə yüksəldilərək İslam tarixinin ən çətin anlarında özlərini fəda eləyən ilk müsəlmanlarıdırlar. Söhbətləri zamanı, əksər vaxtda. Quranda, Peyğəmbərimizin (s.a.v) hədislərindən (sünnətindən) və İslam alimlərindən deyil, fəqət insanın öz şüurundan, öz məntiqindən və əqlindən istifadə etməyə dəvət etməyə çalışırlar ki, bu tərzdə olaraq əsilsiz və sübutsuz gedən söhbətdə qabaqcadan hazırlanmış ssenari üzrə qurulan söhbətdə öz söhbətdaşlarını azdıraraq, onları məntiqi böhrana, məntiqi dalana salaraq, tələsik və dərin düşünmədən fikir söyləmələrini tələb edirlər. Üstəlik də özlərinin haqq olduqlarını öz söhbətdaşları tərəfindən Quran və Peyğəmbərimizin (s.a.v) təlimindən lazımi qədər xəbəri və elmi məlumatı olmayan insanlardan tələm-tələsik təsdiq etmələrini tələb eləyirlər. Halbuki, belə fikirlər söyləmək üçün müxtəlif biliklərə nail olmaq lazımdır. Peyğəmbərimiz Hz. Məhəmməd (s.a.v) buyurmuşdur: ‘’Tələsmək şeytandandır.’’. İslam dininin vacib saydığı müxtəlif ibadətləri öz ağılları ilə istədikləri kimi özbaşına ya ləğv edirlər, ya onu önəmsiz sayarlar, yaxud da onu özlərinə sərf edən başqa işlər ilə əvəz edirlər və bütün bunları təbliğ edirlər
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
medinä | Tarix: Şənbə, 23.08.2008, 16:11 | Yazı # 6 |
Qrup: Удаленные
| Salamaleykum sähäbälärä iftira atan onlari tähgir edänlär rafizidi daha ätrafli gardas vä bacilar yaziblar
|
|
| |
Programmer | Tarix: Bazar, 24.08.2008, 03:40 | Yazı # 7 |
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 34
Reputasiya: 3
Status: Saytda deyil
| Allah onlara hidəyət versin..
|
|
| |
Ema777 | Tarix: Bazar ertəsi, 25.08.2008, 16:52 | Yazı # 8 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 58
Reputasiya: 3
Status: Saytda deyil
| AMIN!
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 26.08.2008, 00:03 | Yazı # 9 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Rafizi shiyelerin yəhudi və xaçpərəstlər ilə oxşar əlamətləri. Bunuda qeyd edim ki, yəhudi və xaçpərəstlərin etiqadı şiələrin inanc əsaslarına tam uyğundur. 1). 12 imam - İsanın (ə) 12 şagirdi və yaxud yəhudilər də Musanın (ə) 12 firqəsi. 2). 12 imamın şəkli - İsanın (ə) şəkli və 12 şagirdlərin şəkli. 3). Müqəddəs üçlük : Allah Məhəmməd ya Əli - Xaçpərəstlərdə: ata oğul və ruh 4). Ələm (guya, ki həzrət Abbasın kəsilmiş qolları) - Xaçpərəstlərdə, ki xaç 5). Hz Əlinin ilahiləşdirilməsi (Nə’uzubilləh) Allah səviyyəsinə yüksəldilməsi – İsanın (ə) Allah səviyyəsinə yüksəldilməsi. Misal üçün: "Ya Əli kömək ol bizə, Allahım Əlinin xətrinə görə bizə bağışla" – "Ey İsa bizə yardımçı ol, İlahi İsaya xətir bizə övlad ver." 6).Yəhudilərin fikrinə əsasən hökmranlıq və taxt Davudun (ə) ailəsinə məxsusdur – Həmçinin şiələrdə də imamət və vilayət Əli (ə) və törəmələrinə aiddir. 7). Yəhudilərin fikrinə əsasən Məsihi Davud (dəccal-xilaskar) çıxmayınca cihada ehtiyac yoxdur - Həmçinin şiələrdə də Mehdi (ə) zühur etməyincə nə inqilab nə cümə namazı nə də cihada ehtiyac yoxdur. 8). Yəhudilər göydə ulduzlar görməyənə qədər namazlarını gecikdirirlər – Eyni tərzdə şiələr məğrib, və yaxud şam namazını ulduzlar görünmədən məscidlərdə azanı adi camaatdan 25-30 dəqiqədən sonra gecikdirirlər. 9). Yəhudilər zənn edirlər ki, Tövrat təhrif edilib – Həmçinin şiələr də iddia edirlər ki, Quran təhrif olunub və həqiqi Quranı Mehdi (ə) zühur etdiyi zaman özü ilə birlikdə gətirəcəkdir. 10.) Yəhudilər öz əlləri ilə kitab yazıb və bunu Allah tərəfindən olunduğunu iddia edirlər – Həmçinin şiələrdə öz əlləri ilə yalan yerə qondarma hədis uydurub və bunu Allah və ya Peyğəmbər, xüsusən də əhli beyt kəlamı olduğunu deyirlər. 11.) Yəhudilərin dəstəmazı fiqhi - tam eyni olaraq şiələrdəki kimidir. 12.) Yəhudilər dəstəmaz aldıqda xoff (yəni corab) üzərindən məsh çəkmirlər – Həmçinin şiələrin dəstəmaz qaydasında xoff (yəni corab) üzərindən məsh çəkmək yoxdur. 13.) Yəhudilər ov dovşanını və dalağı haram hesab edirlər – Həmçinin şiələr də eynilə belə hesab edirlər. 14). Yəhudilər naqqa balığı yeməyi haram hesab edirlər - Həmçinin şiələr də naqqa balığı yeməyi haram bilirlər. 15) Yəhudilər özlərini mömin və başqalarını kafir hesab edirlər – Şiələr özlərini sırf mömin və nasibiləri (yəni əhli sünnini) kafir hesab edirlər. 16). Yəhudilər başqalarının malını özlərinə halal bilirlər - Həmçinin şiələr də sünnilər malını özlərinə halal bilirlər. 17). Yəhudilər heyz halında olan qadının oturduğu yerdə oturmur, yediyi nimçədən yemir və heyz halında olan qadını nəcis hesab edirlər - Həmçinin şiələr də Əhli-sünninin yediyi nimçədən yemirlər və onların yatdığı döşəkdə yatmırlar və beləliklə də Əhli-sünnini nəcis hesab edirlər. 18). Yəhudilər Qüds şəhərin ağlar adla bir divar arxasında gecə və gündüz dua edərək belə deyirlər: “Ey Məsihi Dəccal tez çıxıb bu dünyada bizi bərqərar edib xilas et” – Həmçinin şiələr də İrakın Samerra şəhərində İmam Mehdinin (ə) mağarada qeybə çəkilən yerdə gecə və gündüz dua edərək belə deyirlər: “Ey bizim Mövlamız sahibin zamanı zühur etməyə tələs.” 19). Yəhudilər Üzeyiri (ə) Allah hesab edirlər – Bəzi şiələr də zənn edirlər ki, Əli (ə) Allahdır. 20). Yəhudilər övliyaların qəbirlərini ibadətgaha çeviriblər - Həmçinin şiələr də öz İmamlarının qəbirlərini məscidlərdə ibadətgaha çeviriblər. 21). Yəhudilər daim haqqı gizlədiblər - Həmçinin şiələr də təqiyyə edərək insanlardan haqqı qizlədirlər. 22). Xaçpərəstlər boyunlarına xaç taxırlar - Həmçinin şiələr də boyunlarına beş barmaq olan ələm asırlar 23). Yəhudilər nəsillərini anadan sayırlar - Həmçinin şiələr də Zeynal Abidinin anası fars olduğu üçün imamları onun törəməsindən sayırlar. 24). Yəhudilər peyğəmbərlərin və əməl-saleh insanların qəbirlərinə məktub ataraq onlardan övlad istəyirlər - Həmçinin şiələr də İmamların qəbirlərinə məktub yazıb ataraq onlardan övlad istəyirlər. 25). Yəhudilərin fikrinə əsasən əgər bir şəxs ölüyə toxunsa hökmü meyyit qusludur – Həmçinin şiələrin şəriət hökmlər kitablarında eyni fikir qeyd olunur. 26). Yəhudilər Yuşə ibn Nunun, Musanın vəli-əhdi yəni xəlifəsi olmasını fikrindədilər - Həmçinin şiələr də Əlinin (r.a) Məhəmmədin (s.ə.s) vəlisi yəni xəlifəsi olmasını fikrindədilər. 27). Yəhudilərin fikrinə əsasən Dəccal zühuru mağaradan edib əsl tövratı Yəhudi xalqı üçün Hüccət edəcəkdir - Həmçinin şiələr də eyni fikirdə olaraq iddia edirlər ki, Mehdi mağarada qeybə çəkilib və oradan zühur edib əsl Quranı şiələr üçün Hüccət edəcəkdir. 28). Yəhudilər ibadət etdikləri zaman üzlərini qiblədən əks tərəfə döndərirlər – Həmçinin şiələr də namaz qılıqları zaman üzlərini qiblədən əks tərəfə döndərərək İmamların qəbirlərinə tərəf duraraq bunu caiz görürlər. 29). Yəhudilər Allahı cisim hesab edirlər – Həmçinin şiələr də zənn edirlər ki, İmamlar Allahın gözü ilə əlləridir. (Nə’uzubilləh).
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Programmer | Tarix: Çərşənbə axşamı, 26.08.2008, 05:20 | Yazı # 10 |
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 34
Reputasiya: 3
Status: Saytda deyil
| Necə də oxşayırlar
|
|
| |
Selef | Tarix: Cümə, 29.08.2008, 03:49 | Yazı # 11 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Râfizinin; “Allah âlemi lütfundan hissesiz bırakmaması için günahsız imamlar tayin etmiştir.” sözüne gelince, yine onlar diyorlar ki: Ma'sum imamlar yenilgiye uğramışlar. Mazlum ve âciz kalmış, güç ve kuvvetleri bitmiştir. Aynı şeyi Peygamberin vefatından sonra halife seçilinceye kadar Ali (r.a.) için de söylüyorlar. Allah (c.c.)'ın, imamlarını güçlü kılmadığını böylece itiraf ediyorlar. Allah (c.c.) şöyle buyuruyor: “Oysa biz İbrahim ailesine kitab ve hikmeti vermiştik. (Bunlardan başka) onlara büyük bir hükümranlık da bahşettik." (Nisa 4/54) Denilse ki: İmamları tayin etmekten maksat insanların kendilerine itaat etmelerini vacip kılmaktır. İnsanlar onlara itaat ettikleri takdirde hidayete kavuşurlar. Fakat onlara isyan ettiler. Denilir ki: Mücerred tayin ile âleme bir lütuf ve rahmet inmemiştir. Üstelik insanlar Onları yalanladılar ve onlara isyan ettiler. Muntazar'dan ne ona inanan ve ne de onu inkâr edene bir fayda gelmiştir. Ali'den (r.a.) başka On iki İmamdan geri kalanlara gelince Onlardan edinilen istifade diğer din âlimlerinden edinilen istifade gibidir. Ulu'l-Emr'den beklenen menfaat yalnız onlarla elde edilmiş değildir. Böylece “Lütuf” diye bahsettiğin şeyin şüphe ve yalandan ibaret olduğu anlaşılmış oldu.
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Bazar ertəsi, 01.09.2008, 03:49 | Yazı # 12 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Məsələn, ‘’cümə’’ namazını qılmazlar və bundan digərlərini çəkindirirlər, bunun üçün da müxtəlif bəhanələr gətirirlər; ‘’bayram namazlarını’’ qılmazlar; gündəlik namazlarını camaatla qılmazlar, namazlarını dağınıq halda qılarlar, bununla da hərəsinin özünün istədiyi qrupplar törənir; etiqad məsələlərində bütün dünya müsəlmanlarından fərqli olan fikirlərə sahibdirlər və fanatizm səviyyəsində digərlərini qəbul etmirlər; islam dininin elmi əsası olan ‘’Allah qədərini’’ (İlahi təqdirini) inkar edirlər, bununla da Allahın yaradıcı xüsusiyyətini inkar etmiş olurlar (Peyğəmbərimiz (s.a.v) də buyurub ki, ‘’ümmətimdən qədəri inkar edənlər – məcusilərdir/ yəni, odpərəstlər/’’, məcusilər iki ilah, iki yaradıcı anlayışını qəbul edirlər – xeyir ilahı və şərr ilahı, bunlar da bu məsələdə onlara bənzəyir). Müqəddəs Kəbə məscidinə yönələn ‘’Həcc’’ ziyarətini önəmsiz sayaraq və müsəlmanları ondan çəkindirmək üçün həccin yerinə digər yerlərə ziyarət etməyə çağırırlar, məsələn: öz ərazilərində yerləşən ‘’Məşhəd’’, və Allaha qarşı yalan söyləyerək deyirlər ki, guya iki dəfə məşhədə getmək bir həcc ziyarətini əvəz edir və belə insan artıq ‘’hacı’’ olur. Əlbəttə ki, hər bir müsəlman bu yerlərə böyük hörmət və kədərli tarix örnəyi kimi daima yadında saxlayır. Lakin biz bilirik ki, yer üzünün ən Müqəddəs yeri - Məkkədir və ondan savablı məkan yer üzündə yoxdur, dünya məscidlərindən ən müqəddəs olan Kəbə məscididir, orada İbrahim (ə) məqamı var, Allahın möcüzəsi olaraq qaynayan ‘’Zəm-zəm’’ bulağı var. Digər tərəfdən həcc mərasimi zamanı zəvvarlar Mədinə şəhərinə də gəlib orada Peyğəmbərimiz Hz. Məhəmmədi (s.a.v) ziyarət edirlər – məgər Ondan üstün bir şəxs varmı, üstəlik də oradakı ‘’Baqi’’ qəbirstanlığında yatan Hz. Fatimə, Həmzə, İslamın ilk xəlifələri, Peyğəmbərimizin nəslindən olan Hz. Zəynalabdin, Məhəmməd Baqir, Cəfəri Sadiq və ümmətin digər dahi şəxsiyyətləri. Bütün ümmətdən özlərini seçdirmək üçün ibadətlərə müxtəlif dəyişiklər salırlar – məsələn: namazın vaxtlarını, qılınışına dair; orucun açılma vaxtında (onu bilərəkdən gəçikdirirlər); əlimizdəki olan Müqəddəs Quranı haqq kitabı kimi qəbul etmirlər, yalandan deyirlər ki, Quran dəyişdirilib və nə vaxtsa əsl kitab gələcək, bu isə öz nəticə etibarı ilə əsl küfrdür və Allahı, Peyğəmbərimizi (s.a.v) xəlifələri, əhli bəyti, imamlarımızı inkar etməkdir, onları yalan saymaqdır; Allahın qədərini açıq inkar edirlər, bu səbəblə də eyni zamanda ‘’qədərilər’’ (yəni qədəri inkar edən) məzhəbindən sayılırlar; Peyğəmbərimizin (s.a.v) hədislərini qəbul etmirlər; İslam ümmətinin dörd haqq məzhəbini inkar edirlər və s. batil fikirlər və mövqələr. ‘’Peyğəmbər (s.a.v) buyurmuşdur: ‘’Hər ümmətin məcusiləri vardır. Mənim də ümmərimin məcusiləri – qədəri inkar edənlərdir’’. Müşəttəb dədi: ‘’Abdullah bin Abbas və Abdullah bin Ömər belə rəvayət edirlər ki, Peyğəmbər (s.a.v) demişdir: ‘’Qədərilərin və rafizilərin islamda payları yoxdur’’. /Nizamülmülk/. Müşəttəb dədi: ‘’Ümmu Sələmə rəvayət edir: ‘’Bir gün Peyğəmbər (s.a.v) mənim yanımda idi, qızı Fatimə Əli (Allah onların hər ikisindən razı olsun) ilə onun yanına gəldilər. Bir şəy soruşmaq istəyirdilər ki, Peyğəmbər (s.a.v) başını qaldırıb dədi: ‘’Əy Əli, təbrik edirəm, sən və sənin əyalın behişdə gedəcəksiniz. Lakin səndən sonra rafizi adlanan bir tayfa əmələ gələcəkdir, onlar kafirdirlər’’, və daha sonra Əlini onlarla mübarizəyə çağırır. Hz. Əli soruşur: ‘’Ya Rasulullah, onların əlaməti nəcə olar?’’, Peyğəmbər (s.a.v) dədi: ‘’Cümə namazına gəlməz, camaat namazına durmaz, əvvəlkilər haqqında pis danışarlar’’ /Nizmülmülk/.
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Selef | Tarix: Çərşənbə axşamı, 02.09.2008, 00:00 | Yazı # 13 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| Peyğəmbər (s.ə.s) buyurmuşdur: “Əshabıma dil uzatmaqdan uzaq durun. Məndən sonra qəti onları hədəf tutmayın. Kim onları sevərsə məni sevdiyinə görə sevmiş olar. Kim də üz çevirərsə, məndən üz çevirdiyi üçün olar. Onlara əziyyət verən mənə əziyyət vermiş olar, mənə əziyyət verən isə Allaha əziyyət verir deməkdir. Allah, özünə əziyyət edəni yaxında yaxalayar. (Mişkatül-Məsabih. c.III .səh.219, Hədis №6005) • Peyğəmbər (s.ə.s) buyurmuşdur: Məni görüb iman edənlərə müjdələr olsun, məni görənləri də görənə müjdələr olsun. (İbn Həcər əl-Əsqəlani, əl-Mətalibul-Aliyyə, c. IV, səh. 156)
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Ema777 | Tarix: Bazar, 07.09.2008, 13:55 | Yazı # 14 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 58
Reputasiya: 3
Status: Saytda deyil
| Salam aleykum. BISMILLAH! Rafiziler Ebu Hureyreni (r.a.)-bu boyuk sehabeni yalanci elan edirler. Onlara tekzib olarag bu fetvani getirmek olar. Əbu Hureyrə (r.a) haqqında. (İbn Teymiyyə) Sual: İbn Teymiyyədən soruşuldu: "Musarrat" (heyvanın bol süd verdiyini göstəmək üçün onu bir müddət sağmamaq və bu halı ilə satmaq) barəsində iki nəfər bir-biri ilə mübahisə edirlər. Onlardan biri "bu vəziyyətdə heyvanı almaq istəyən müştəri heyvanı geri qaytara bilər" deyir və Əbu Hureyrə (r.a)-dan gələn hədisi bunun caiz olmasına dəlil olaraq gətirir. Onun mübahisə etdiyi adam isə ona qarşı belə deyir: "Əbu Hureyrə elmli səhabələrdən deyildi. Hətta Ömər (r.a) onun çox hədis rəvayət etdiyini yaxşı qarşılamamış, ona hədis rəvayət etməyi qadağan etmiş və ona "bir də rəvayət etməli olsan, belə-belə edərəm" demişdir. İbn Abbas və Aişə (r.a) √da, bəzi rəvayətlərini rədd etmişlər. Bu adamın söylədiyi doğrudurmu? Əbu Hureyrə (r.a) haqqında bu cür sözlər söyləyənə nə demək lazımdır? Cavab: Həmd Allaha məxsusdur. Bu etiraz bir neçə yöndən xətalıdır 1) Əbu Hureyrə (r.a)-nun səhabələrin elmlilərindən olmaması yanlış fikirdir. Çünki Ömər ibn əl Xattab (r.a) Əbu Hureyrə (r.a)-nu, xalqı müsəlmanların ən yaxşılarından olan və elçiləri Əbdul Qeys elçiləri olaraq tanınan, Peyğəmbər (s.ə.s)-ə hicrət edən Bəhreynə vali təyin etmişdi Əbu Hureyrə (r.a) onların əmiri idi və fikhin ən incə məsələlərindən onlara fətva verirdi. Üç talaqdan az sayda talaqla boşanmış olub bir nəfərə ərə gedən və sonda ilk həyat yoldaşına geri dönən bir qadının bu əri ilə yenidən üç talaqa sahib olub olmayacağı barədə olan məsələ buna misaldır. Ona iki talaq verən əri yenidən üç talaqa sahib olacaqmı? İbn Abbas və ibn Ömər (r.a) rəyləri bu cürdür. Əbu Hənifə (rahimahullah)-ın da rəyi belədir. Əlavə olara Ömər (r.a)-dan gələn bir rəvayət də bu şəkildədir. Çünki başqasına ərə gedməsi üç talaqı ortadan qaldırır. Yoxsa ilk ərin üç talaqı davam edəcəkmi? Səhabələrin böyüklərindən olan Ömər (r.a) və başqalarının rəyləri, imam Malik və Şafinin rəyləri bu cürdür. Çünki ikinci həyat yoldaşı, ancaq üç talaqla baş verən haramlığı ortadan qaldırır. Üç talaqdan az boşanmış qadın, hələ öz ərinə haram olmuş bir vəziyyətə düşməmişdir. Başqa birisi ilə evlənməsi, ilk həyat yoldaşın üç talaqdan az boşanmaları hökmünü qaldırmaz. Əbu Hureyrə (r.a) bu rəylə fətva vermişdi. Daha sonra bunu Ömər (r.a)-ya bildirmiş, Ömər (r.a) bunu qəbul etmişdi. Hətta : "başqa bir fətva versəydin, səni incidəcək şəkildə döyərdim" √ demişdi Göründüyü kimi Əbu Hureyrə (r.a) İbn Abbas kimi səhabələrin böyük alimləri ilə birlikdə fiqhin bu cür incə məsələlərində fətva vermişdir. Nəql edilən fətvaları, onun bu gücünü ortaya qoyur. Necə ki, Ömər (r.a) və Əli (r.a)-nun İmran ibn Hüseyn ilə Əbu Musa əl Əşaridən elmli olmaları, digərlərini elmli olmaqdan çıxarmır, eləcə də Muaz, ibn Məsud və s. kimilərin Əbu Hureyrə, Abdullah ibn Ömər və başqalarından daha emli olmaları da, onları elmli olmaqdan çıxarmır 2) Bu etiraz edən adama demək lazımdır ki: Ümmətin bütün alimləri Əbu Hureyrə (r.a)-nun rəvayət etdiyi qiyas və zahirə müxalf hədislərlə əməl etmişlər. Necə ki, Əbu Hənifə, Şafii, Əhməd ibn Hənbəl və başqaları onun nəql etdiyi "Unudaraq yeyib içən orucunu tamamlasın. Çünki onu yedirdib içirdən anca Allahdır" (Buxari, İman 15; Tirmizi, Saum 26) hədisi ilə əməl etmişlər. Əslində Əbu Hənifə (rahimahullah)-ın qiyasına görə, belə bir adamın orucu pozulmuş olur. Amma Əbu Hənifə, Əbu Hureyrə (r.a) √nun bu hədisinə görə burada qiyası tərk etmişdir. Bunun bənzəri misallar olduqca çoxdur. Yenə Malik, Şafii və Əhməd ibn Hənbəl, itin yaladığı qabın yeddi dəfə yuyulması lazım olduğunu bildirən Əbu Hureyrə (r.a) √nun hədisi ilə əməl etmişlər. İmam Malikin qiyasına görə qab təmiz olduğundan yuyulması lazım deyil. Əksində, müctəhid imamlar, Əbu Hureyrə (r.a) √nun hədislərindən aşağı hədislərə görə bir qiyası tərk edirdilər. Necə ki, Əbu Hənifə (rahimahullah) səhabədən kimin rəvayət etdiyi bilinməyən namazda qəhqəhə ilə gülməklə əlaqəli mürsəl bir hədisə görə qiyası tərk etmişdi. Əbu Hureyrə (r.a) √nun hədisləri, ümmərin ittifaqı ilə belə bir hədisdən daha qüvvətlidir. 3) Etiraz edən adama belə demək lazımdır: Mühəddis, eşitdiyi hədisin ləfzlərini yadında saxlayanda, fiqhçi olmaması ona zərər verməz. Quran kəlimələrini, təşəhhüd, azan və bənzəri şeyləri əzbərləyən kimi. Necə ki, Rəsulallah (s.ə.s) belə buyurmuşdur: "Bir hədisi eşidib, onu eşidməyən insana çatdıran insanın Allah üzünü ağartsın. Çünki neçə fikh (elm) daşıyan vardır ki, fikçi (alim) deyil. Və necə elm daşıyıcısı, onu özündən daha elmli olana çatdırır" (Əbu Davud, Elm 10) Hədis, daha elmli birisinin, elmdən ondan daha aşağı olan bir nəfərdən ala biləcəyini açıq-aydın ifadə etməkdədir. Məna ilə rəvayət eyni anda olduğu zaman, rəvayətçinin elmli olması mütləq olaraq lazım deyil. Çünki elmli olmayanın bilmədən hədisi yanlış anlamış ola biləcəyindən qorxulur Əbu Hureyrə (r.a) isə, ümmətin ən yaxşı əzbərləyənlərindəndir. Peyğəmbər (s.ə.s) ona "hifz √ əzbər" barəsində dua etmişdir və özü də : Rəsulallah (s.ə.s)-in bu duasından sonra eşitdiyim heç bir şeyi unutmadım. Bu səbəblə o "Musarrat" hədisil ilə başqalarını ləfzləri ilə rəvayət etmişdir. 4) Ömər (r.a), oğlu Abdullah, İbn Abbas, Aişə və s. kimi səhabənin hamsı Əbu Hureyrə (r.a)-nun hədisini alırdılar. Hədis kitablarını incələyən bunu bilir. 5) Səhabələrdən heç kimsə, Əbu Hureyrə (r.a)-nun nəql etdiyi bir hədisə tən etməmiş, "burada xəta etmişdir" şəklində bir şey söyləməmişdir. Nə Ömər (r.a) nə də bir başqası belə bir iddia eləməmişdir. Əksinə bir dəfə Əbu Hureyrə (r.a), Aişənin otağının olduğu yerə gəlmiş və "ey otaqdakı, nəql etdiyim barəsində bir deyəcəklərin varmı?" demişdir. Aişə (r.a), namazını bitirdikdən sonra, rəvayət etidikləri barəsində deyəcəyi heç bir şeyin olmadığını bildirmişdir və belə demişdir: "Ancaq Rəsulallah (s.ə.s) sizin kimi sözü ard-arda sıralamazdı, sözü o qədər dənə-dənə deyərdi ki, adam kəlimələrini saymağa başlasaydı, onları sayar və əzbərlərdi" Aişə (r.a)-nun bu sözündən də anlaşıldığı kimi rəvayət edilənlərə deyil, rəvayət üslubuna qarşı çıxırdı. Eyni şəkildə ibn Ömər də : Əbu Hureyrə (r.a)-nun nəql etdiyi hədisləri rədd etmək kimi bir fikrinin olub olmadığı soruşulmuş, o da : Xeyir, amma özü o qədər rəvayət nəql etdi ki, bizə rəvayət etməyə bir şey qoymadı √ demişdir. Əbu Hureyrə (r.a) da : onlar unudmuş, mən əzbərləmişəm, mənim nə günahım var √demişdi. Əbu Hureyrə (r.a)-nun rəvayətləri çox görsənir və bəziləri də "Əbu Hureyrə (r.a) çox rəvayət etdi" deyirlər. Bu barədə Əbu Hureyrə (r.a) belə deyir: "Əbu Hureyrə çox rəvayət etdi deyirlər. Hamımız Allahın yanına gedəcəyik. Mühacir qardaşlarım bazarlarda ticarətlə məşğul idilər. Ənsar qardaşlarım da iş-güc ilə məşğul idilər. Mən isə, kasıbın biri idim və hər zaman Rəsulallah (s.ə.s) ilə birlikdə idim. Onlar olmayanda mən onun yanında idim. Onların unutduqlarını mən əzbərləyirdim. Bir dəfə Rəsulallah (s.ə.s) bizimlə söhbət etdi. Sonra : "Kim paltarını çıxardıb sərəcək?" dedi. Mən çıxardıb sərdim. Rəsulallah (s.ə.s) mənim üçün dua etdi və ondan sonra Rəsulallah (s.ə.s)-dən nə eşitdimsə, heç unudmadım" (Muslim, fədailusSahabə, 159-160) Əlavə olaraq gecəni üç hissəyə böldüyü, üçdəbirini namaz qılmağa, birini hədisləri təkrar etməyə, birini də yatmağa ayırdığı rəvayət edilir. Beləcə o, hədisləri əzbərləməsi Rəsulallah (s.ə.s) ilə bərabərliyinə, başqa şeylərlə məşğul olmamasına və Rəsulallah (s.ə.s)-in ona dua etməsinə bağlamaqdadır. Ömər ibn əl Xattab (r.a) da Əbu Hureyrə (r.a)-dan hədis alır, Rəsulallah (s.ə.s)-dən eşitdikləri barəsində ondan soruşardı. Hədis rəvayət etmə barəsində onu qınamamışdı. Əslnidə Ömər (r.a) rəvayətdə ehtiyatlı olmağı sevər və beləliklə insanların cürətkar davranaraq hədislərə əlavələr etməmələrinin qarşısını almağa çalışardı. 6) Səhabələr, fiqhi məsələlərdə Əbu Hureyrə (r.a) √dan daha az tanınmış kimsələrə də müraciət edirdilər. Məsələn Ömər (r.a) Haml ibn Malik və başqalarından, Osman (r.a) "əri ölən qadının ərinin evində nə qədər gözləməsi lazım olduğu" barəsində Faria bintu Malikə müraciət etmişdi. Bu kimi misallar çoxdur. Əbu Hureyrə (r.a) haqqında haqqı danışan Şeyxulislam İbn Teymiyyə sonra sualda gələn hədis barəsində bəzi izahlar verir. Ancaq bizim məqsədimiz oxucuya Əbu Hureyrə (r.a) haqqında səhih məlumat çatdırmaq idi. Ona görə məqaləyə burada son veririk. Allah bizim elmimizi artırsın və bizi bütün insanlara, xüsusilə səhabələrə qarşı pis zənnlərdən qorusun. Amin İbn Teymiyyə İbn Teymiyyə Külliyyatı 4/424
|
|
| |
Selef | Tarix: Şənbə, 20.09.2008, 05:53 | Yazı # 15 |
Admin
Qrup: Adminlər
Yazı: 257
Reputasiya: 8
Status: Saytda deyil
| SALAMUN ALEYKUM BU gun AQCABEDI rayonuna sefer etmishdik , cume gunuydu seferde olduqunuzdan mescide girib namaz qilmaq istedik bir qardashla , bu qardashda bir nece il rafizi shiyesi olmushdu sonra ALLAH hidayet verdi inshAllah indi ehli sunnedi , demeli mescidin heyetine daxil olub destamaz alib kecdik icheri , mescide hardasa 20 nefer adam var idi namazi optovoy qilib qutarmishdilar deyesen , ele qapidan iceri girib bismillah edib yer secince namaz qilmaqa, 1 nefer bize yaxinlashdi dedi namaz qilmaq isteyirsiz dedik beli seferdeyik musafirik bu rayonda , sorushdu MOHURLE (shaybayla ) qilacaqsiz dedik xeyir , deyir onda cixin bayira burda yalniz mohurle namaz qilinir !! biz fitneden cekilerek onlar bir nece namaz ve musafirlik barede ALLAHIN kelamlarindan caattdirib , onlara yalniz uca sesle ALLAHDAN hidayet dileyib bayira cixdiq ? indi siz deyin ey müsəlmanlar bunlarda müsəlman sifəti var ya yox ??
(Əbəs yerə) üzr istəməyin. Siz iman gətirdikdən sonra (daxilinizdəki ikiüzlülüyü büruzə verməklə, Allahın əmrlərini unutmaqla) artıq kafir oldunuz. Aranızda bir qismini (tövbə edəcəyinə görə) bağışlasaq da, digər qismini günahkar olduğu üçün əzaba düçar edəcəyik!
|
|
| |
Abu_Muhammad | Tarix: Şənbə, 20.09.2008, 07:30 | Yazı # 16 |
MÜSƏLMAN-QARDAŞ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 22
Reputasiya: 1
Status: Saytda deyil
| Quote (selef) indi siz deyin ey müsəlmanlar bunlarda müsəlman sifəti var ya yox ?? Salam aleykum ve rehmatullahi exi bunlarda muselman yoxdu hc vahtda olmayib ! Allah bizi bidetden ve bidet ehlinen gorusun !
Шейх Фаузан сказал: “Саляфия – это фиркъату-ннаджия (спасшаяся группа) и она же ахлю-Сунна уаль-джама’а. И она не относятся к партиям, возникшим в наши дни. Саляфия – это группа, которая следует пути пророка (мир ему и благословение Аллаха), его сподвижников, да будет доволен ими Аллах, и мазхабу предшественников. И саляфия не является одними из существующих в наши дни джама’атов”. См. “Тахзир миналь-бид’а”.
|
|
| |
MUSELMAN-BACI | Tarix: Şənbə, 20.09.2008, 22:36 | Yazı # 17 |
MÜSƏLMAN-BACİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 7
Reputasiya: 1
Status: Saytda deyil
| Quote (Muhammad) Allah bizi bidetden ve bidet ehlinen gorusun ! AMİN
Allahdan başqa heç bir haqq tanrı yoxdur. Əzəli, əbədi varlıq Odur.
|
|
| |
Useyd | Tarix: Bazar ertəsi, 22.09.2008, 21:17 | Yazı # 18 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 1
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Allah onlara hidayet verib ve haqq yolu onlara gostersin. Amin
Yazını Useyd - Bazar ertəsi, 22.09.2008, 21:19 |
|
| |
XEDICE73 | Tarix: Çərşənbə, 24.09.2008, 15:09 | Yazı # 19 |
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
| . İbadətdə Allaha şərik qoşmaq. Bu barədə Allah-taala Quranda belə buyurur: «Şübhə yoxdur ki, Allah Özünə şərik qoşanları əvf etməz, amma istədiyi şəxsin bundan başqa olan günahlarını bağışlar. Allaha şərik qoşan şəxs, əlbəttə, böyük günah etmiş olur», başqa bir ayədə isə belə deyilir: «...Allaha şərik qoşana Allah, şübhəsiz ki, Cənnəti haram edər. Onun düşəcəyi yer Cəhənnəmdir. Zalımların heç bir köməkçisi yoxdur!»
Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
|
|
| |
ABDULLAH | Tarix: Cümə axşamı, 02.10.2008, 22:42 | Yazı # 20 |
ALLAHIN QULU
Qrup: Etibarlı
Yazı: 6
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| RAFIZILERIN ittifaq etdikləri fikirlərdən biri də səhabələrin (Allah onlardan razı) olsun Peyğəmbər sallahu aleyhi və səlləmdən sonra başa düşdüklərinin tam tərsini edərlər və ayələrin mənalarını dəyişdirmişlər. Bu fikri iddia edənlərin öndəri olan Nəcəf üləmasının böyüklərindən biri olan Hacı Mirzə Hüseyn bin Məhəmməd Takiyyin-Nuri ət-Təbərsidir. Şiyələrə görə mötəbər alimdir, çox hörmətlə yanaş və sevərlər. Hətta öldüyündə (1320) onu Nəcəfdə ən müqəddəs saydıqları Əl-Məşhəd əl-Murtazavi binasında Sultan Nəsir Lidinilləh qızı Banu əl-Uzmanın otağında dəfn etdilər. Bu Nəcəfli alim 1292 ildə İmam Əliyə (Allah ondan razı olsun) nisbət etdikləri qəbrin yanında “Fasl-ul-Hitab fi isbati Tahrifi Kitab-i- Rabbil-Erbab” (Rəbblər Rəbbinin Kitabını Təhrifi isbatta Son Söz) isimli kitab təlif (yazmaq) etmişdir. Bu kitabda müxtəlif əstlərdə yaşamış şiyə üləma və müctəhidlərinin Qurani Kərimin azaldıldığı, bəzi əlavələr edildiyinə dair mətn və rəddiyələr zikr etmişdir. Bu kitab İranda çap etdiriləndə böyük səs-küyə səbəb olmuşdu. Çünki onlar Quran haqqındakı bu şübhəyə düşürəcək inanclarının öz üst təbəqələrində və mötəbər kitablarında nəzərə çarpmaz olaraq qalmasını istəyirdilər. Bu inanclarını aşkara çıxaran dəlillərin bir kitabda toplanıb minlərcə müsxədə cap edilməsini və onlara qarşı dəlil kimi istifadə edilməsini istəmirdilər. Şiyələrin öndərləri bu düşüncələrini açıqlayınca müəllif ölməmişdən iki il əvvəl kitabını müdafiə üçün bir rəddiyə kitab daha yazdı və “Rəddu Bazı ş-Şubuhat an Fasl-il-Hitab fi isbatı Tahrifi Kitabı Rabbil-Erbab” (Rəbblər Rəbbinin Kitabının Təhrifi isbatda Son Söz Kitabı Üzərindəki Şübhələrin Bəzilərinə Cavab) adlandırdı. Bu kitabda Quranın dəyişmiş olduğunu sübut edən zəhmətinə görə onu Nəcəfdəki müqəddəs məkana dəfn etdilər. Bu nəcəfli alimin Quranda nöqsanlar olduğunu iddia edən bəyanlarından birisi “Vilayət surəsi” ismini verikləri surənin Quranda olmamasıdır. Bu surədə Həzrəti Əlinin vilayəti zikr edilməkdədir. Surənin əvvəlindəki ayə: “Ey sizləri doğru yola aparsın deyə sizə göndərdiyimiz peyğəmbər və vəliyə inananlar.,” Səhifə:180. Misir Ədalət Nazirliyinin mütəxəssislərindən Məhəmməd Əli Suudi buna muttali olmuşdur. Məhəmməd Abduhun ən yaxşı tələbələrindən biri də, Müstəşrik Brayn, İran çapı bir nüsxədə eyni surəni görmüşdür. Bu kitabda ayələrin üzərinə farsca tərcümə edilmişdir. Quranda təhrif olduğunu Təbərsi məşhur kitabında yazdığı kimi, eyni iddia Muhsin Fani əl-Kəşmirinin farsca yazdığı “Dəbistan Məzahib” adlı kitabında da vardır. Bu kitab İranda dəfələrlə çap edilmişdir. Bu uydurma surəni Müstəşrik Nodlke “Tarihul-Masahif” adlı kitabında (cild :2, səh: 102) Dəbistan Məzahibdən yazmış və “Əl-Asyaviyyə əl-Fransiyyə” qəzetində də 1342 ilində 431-439 nömrələrində nəşr edilmişdir. Nəcəfli alim Quranın dəyişdirilmiş olduğunu Vilayət surəsinin çıxarıldığını isbat edərkən “Əl-Kafi” adlı kitablarının 289-uncu səhifəsindəki (1278 İran çapı) bu sətirləri yazır: (Kafi kitabı şiyələrin mötəbər hədis kitabıdır. Bizdəki Buxariyə olan etimadımız onlarda bu kitabadır) “Bizimkilərin bir-neçəsi Səhl bin Ziyaddan o da Məhəmməd bin Süleymandan o da bəzi dostlarından onlarda Əbül Həsəndən (yəni 2-ci Əbul Həsən 206-cı ildə vəfat edən Əli bin Musa ər-Rıza) belə dediyini rəvayət etmişlərdir: “Ona, sənə canım fəda olsun, bizlər Quranda elə ayələr istəyirik ki, bizdə eşitdiklərimiz kimi deyil və sizdən bizə çatdığı kimi də oxuya bilmirik. Bunun üçün günahkar oluruq? Deki ki: Xeyr, necə öyrəndinizsə elə də oxuyun. Fəqət, sizə onu öyrədən birisi gələcəkdir. ” Bu söz şiyənin, imamları Əli bin Muza ər-Rızanın adından uydurduqlarına şübhə yoxdur. Fəqət bunun mənası onlara görə Osman dəstixəttindən öyrənilib oxunmasının günah olmadığına dair bir fətvadır. Sonra şiyənin öndərləri bir-birlərinə imamların onlara hansı qismin var olduğunu, hansı qismin çıxarıldığını öyrədəcəkdir. Şiyənin təqiyyə inanclarına görə gizlətdikləri Quranları ilə müsəlmanlar arasında Həzrəti Osman mushafının fərqini bəyan etmək üçün Təbərsi yuxarıda adı qeyd edilmiş kitabını yazmışdır. Yenə iyə təqiyyə inancı gərəyi bu kitabı qəbul etmədiklərini söyləsələr də, bu kitab mötəbər kitablarındakı alimlərinin yüzlərlə görüşünü topladığından onların Quranın təhrif edildiyi inanclarını isbat etməkdədir. Quran haqqındakı bu inancların yayılaraq əleyhlərinə istifadə edilməsini istəməməkdədirlər. Onlara görə iki Quran vardır. Birisi ortada yayılmış olan digəri isə gizli olan xüsusi Quran. Həmin Quranın içində “Vilayət” surəsi var. Bu gizli Quranı imamları Əli bin Musa Rızaya isnad edərək uydurduqları “Necə öyrəndinizsə elə də oxuyun. Fəqət, sizə onu öyrədən birisi gələcəkdir.” Sözündən çıxarırlar. Şiyənin iddialarından biri də, İnşirah surəsində “Və caalnə Aliyyən sıhrakə” (Əliyi sənə kürəkən etdik) deyə uydurduqları bir ayənin çıxarıldığını iddia edərkən bu surənin Məkkə surələrindən olduğunu, Hz. Əlinin isə Məkkədə olarkən Peyğəmbərimizə kürəkən olmadığını bildikləri halda utanmadan bu iddianı sürdürürlər. Məkkədə Rasulullah sallallahu aleyhi və səlləmin tək kürəkəni əl-As bin ər-Rabi əl-Əməvidir. Hz. Əli Əbu Cəhlin qızı ilə evlənmək istədiyində Hz. Fatimə atasına sallallahu aleyhi və səlləmə şikayət etmişdir. Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm də Mədinədəki məscidinin minbərində As bin Rabii tərifləmişdi Hz. Əli Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmin bir qızını almışsa Hz. Osman iki qızını almaqla Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmə yaxınlaşmışdır. Həttə ikincisi vəfat edəndə Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm ona “Əgər üçüncü olsaydı səni onunla evləndirərdik” buyurmuşdur. Nə isə mətləbdən uzaqlaşmayaq. “Fasl-ul-Hitab fi isbati Tahrifi Kitab-i- Rabbil-Erbab” adlı kitab İran, Nəcəf və digər bögələrdə yayılanda xristian missionerlər bu kitabın nəşrinə sevinərək öz dillərində tərcümə etdilər. Çünki bu kitab Quranın dəyişdirilmiş olduğunu bəyan edir. Bu da missionerlərin tam arzuladıqları bir şey idi. Bu durumu Məhəmməd Mehdi İsfahani əl-Kazımı “Əhsənul-Vədiə” adlı kitabında ikinci cild səhifə 90-da zikr etmişdir. Şiyələrin Buxarisi əl-Kafi® (1278 İran çapı səh. 54) də iki səhih əsər vardır: “Cabir əl-Cafinin belə dediyi rəvayət olunur: Əbu Cəfəri belə deyərkən eşitdim: Quranın endirildiyi şəkildə toplanıldığını yalançılardan başqası iddia etməmişdir. Onu endirildiyi kimi Əli bin Əbu Talib və ondan sonrakı imamlardan başqası mühafizə edib toplamamışdır.” Şiyələrdə bizdəki Buxari qədər dəyərli olan bu Kafi kitabını hər şiyə oxuyur və bu əsərə iman gətirir. Biz isə deyirik: Şiyə Əbu Cəfərə iftira etməkdədir. Fəqət Hz. Əli xilafəti müddətində Hz. Osmanın topladığı Qurandan başqa bir şeylə əməl etməmişdir. Və başqa bir kitab yazdırmamışdır. Əgər əlində başqa Quran olsaydı ən azından xilafəti dövründə nəşr etdirər və onunla əməl edilməsini əmr edərdi. İmam Əbu Cəfər Məhəmməd əl-Bakirdən bu çirkin sözləri eşitdiyini deyən Cabir əl-Cafi şiyələrə görə nə qədər etibarlı olsada Əhli Sünnət nəznində yalançı olaraq tanınır. Əbu Yəhya əl-Hamani dedi ki, Əbu Hənifənin dediyini eşitdim: “Gördüklərimin arasında Atadan daha fəzilətli, Cabir əl-Cafidən daha yalançı kimsəni görmədim” Məcəllətül-Əzhər, № 308 il 1372 İbn Həzm əl-Əndəlusi deyir: “Bir gün müsəlmanların idarəçiliyində olan İspaniyada imam Əbu Məhəmməd bir-neçə ispan katolik keşişləri ilə Bibliya haqqında mübahisə edirdi. Onlara dəlillər gətirirdi ki, Bibliya dəyişdirilib və orujinallığını itirib. Onlar isə buna cavab olaraq şiyələrin Quranın təhrif olunması barədə dediklərini gətirdilər. İbn Həzm cavabında dedi ki, şiyələrin dedikləri dəlil kimi Quran və müsəlmanlar əleyhinə istifadə edilə bilməz. Çünki onlar musəlman deyillər” İbn Həzm, “əl-Fəsl fi əl-Miləl və əl-Əxvə və ən-Nixal” 2/78 və 4/182. ARDI VAR
ALLAHU AKBAR
Yazını ABDULLAH - Cümə axşamı, 02.10.2008, 22:44 |
|
| |
|