SUAL-CAVAB
|
|
Anar1985 | Tarix: Çərşənbə, 09.03.2011, 17:11 | Yazı # 181 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Necə yəni yoxdur? Allah tıala buyurur ki: o kəslərdir ki, öz cinsi orqanlarını həmişə qoruyurlar, zövcələri və sahib olduqları cariyələr istisnadır. Onlar buna görə heç qınanmazlar. Bundan artığına can atanlarsa həddi aşanlardır." Məgər Bu ayə bəs etmir??? Xatırladım ki Siyğə elə Peyğəmbərin Vaxtında ləvğ olundu. Sənə kim dedi ki Peyğəmbərin vaxtında ləvğ olunmamışdı?? Bəs siyğəni kim qadağan edib? Əlbətdə ki Peyğəmbərimiz. Sadəcə olaraq bir vaxt olub ki siyğə icazəli idi, lakin sonradan Peyğəmbərimiz bunu özü qadağan etdi. Birdə ki, islam dini kiminsə məntiqinlə götürülmür, sizə öz məntiqiniz çox şey deyə bilər, lakin şəriyyətimiz Quran və sünnənin üzərində qurulub, şəriyyətimiz isə siyğəni haram edib.
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Çərşənbə, 09.03.2011, 17:25 | Yazı # 182 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| bes axi bu da var Heccac yazir ki, İbni Abbas ve İbni Zubeyr, qadinlari sige etmek ve hecc mutesi (Heccide Omere ve Hecc emelleri arasinda insanin oz halali ile (ister muveqqti, istersede daimi kebinden olan ehli-eyali ile) yaxinliq etmesi) barede ixtilaf etdiler. Cabir ibni Abdullah bunlari gorub dedi: ''Biz Peygemberi Ekremin sagliginda onlarin her ikisine emel edirdik. Amma sonra Omer bize o iki sheyi qadagan etdi ve ondan sonra daha biz ona emel etmedik.'' (''Sehihi Muslum'' c. 1, seh.395, Misir chapi) mesele burasindadir ki bu chapin mende scan olunmush (erebi) versiyasi var.sonraki chaplarda ise bu silinib.amma hedis sehihdir. mentiq ise her zaman ver her yerde kecherlidir.sheriet ise Peygemberin vaxtindan indiye qeder o qeder deyishe biler ki.. duz demirem? men kimise neyese mecbur etmirem.amma sige haramligi baresinde tutarli bir menbe yoxdur. Eli ibni Qushchi ise yazir ki, Omer ibni Xettab minbere chixib bele dedi: ''Ey camaat, uch shey vardir ki, Peygember(s) zamaninda var idi, men onlari qadagan edirem. Onlar qadinlarla muveqqeti evlenme, hecc mutesi ve azanda ''heyya ela xeyril-emel''den ibaretdir.'' ''Musnedi Ehmed'' (c. 3 seh. 356 ve 363) men fikirleshdim tutarli bir shey elde ederem sizden..
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:12 | Yazı # 183 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| srmammadov! Dedim axı, bira vaxt bu icazəli olub amma sonradan nəyu olunub. Niyə uzadırsan ki? Ömər öz başına qadağan etmiyib ki, Ömərdə Peyğəmbərin sözünə əsaslanıb edibdə.
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:17 | Yazı # 184 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Anar1985 bu artiq teesubkesh cavab oldu.Omer beyem boyuk adam zad olub ki?Omer de insan olub da.Peygember deyil idi ki.bu o demek oldu ki Peygemberden agilli imish Omer.Yani ne ALLAH ne Peygemberi bilmirlermish ki bunu qadagan etmek lazimdir.amma Omer bilirmish.ok men cavab aldim artiq.teshekkur edirem size bagishlayin ki narahat etdim chox sag olun salamun aleyke
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:45 | Yazı # 185 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Sən söhbətdən qaçmaq istiyirsən mən neyniyim? Sən gördün ki, dalı gəlir məcbur olub sağollaşdın. Özün bil
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:48 | Yazı # 186 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Anar1985 niye qachim?mene delil lazimdir.Omer dedi filankes dedi yox.Quran ayesi var ki icaze var.duzdumu?hedisler de var ki Peygember ve Ebu Bekr vaxtinda bu ishe icaze verilib.bu da duzdumu?yaxshi bes bir ish ki olunub sonradan niye mehz kimse terefindense legv olunsun axi? men behs etmirem mene delil getirin. vessalam
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:56 | Yazı # 187 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Yox, düz deyil Göstər görüm hardadı Quran ayəsi?? Birdə denən görüm sən hansı məzhəb sahibisən gətir görsədim ki sənə görədə siyğə haramdır. Deməli, əvvəl Quran ayəsini gətir sonra isə Kim olduğunu denən. Buyur gözləyirəm
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 11:59 | Yazı # 188 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Anar1985 bu aye Nisa suresinin 24cusudur.ordaki Istemte'e felinin menasi zovq almaq faydalanamaqdir.menasi da ki butun teriqetlerde eynidir.bu bele.. qaldi ki eqide meselesine.menim eqidemin ne ferqi var ki?burda mesele menim eqidemde deyil ki.mesele heqiqetin neceliyidir.sunneye emel edirem elhemdulillah
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 12:07 | Yazı # 189 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Sənin ağılında naqislik var deyə mən neyniyim? Məgər kişi öz (halal zövcəsindən) qadınından zövq ala bilməz ki?? Sən hardan çıxartdın ki, zövq almaq yalnız Siyğə yolu ilə olmalıdır? Bu sənin fəlsəfəndir?? Eşitməmisən bu hədisi??? Peyğəmbər s.a.s buyurur ki: Sizin öz qadınlarınız üzərində şəhvətinizi ödəmək sədəqədir. Sən heç bilirsən nə danışırsan? O ki, qaldı əqidəvə, niyə gizlədirsən ki? Sən sünnə əhli deyilsən, sünnə əhli olsa idin, Peyğəmbər s.a.s-in bu sözünü əməl edərdin. "Əlib İbn Abu talib Rəvayət edir ki, Peyğəmbər Xeybər günü Siyğni qiyamətə qədər haram etdi". Hə indi görək sünnə əhlisən yoxsa bidət əhli. Buyur
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 12:15 | Yazı # 190 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| 1.menim aglimin naqisliyini hardan chixardin?bu da senin fikrindir.oz fikrini saxla ozunde (shexsen mene qarshi) 2.sen ehli sunne olaraq IBn-KEsir tefsirini oxumusan?meslehetdi oxuyasan.hem de 285ci sehifesini.orda bu ayenin neye aid oldugu achiq ashkar yazilib.oldu? 3.men gizletmirem niye gizledirem?yazdim axi ki sunneye emel edirem. sen yazdigin revayet de ele Ibn kesirin kitabindandir. Sehih-Muslim "Kitabun nikah" seh 599 HEDIS 1405 AMMA erebcesin tap onu oxu.bir de xeberdarliq edirem ki menim aglim ve ya shexsimle ishi olmasin.bacarirsan delil getir.bacarmirsan bacaran gelsin yazsin.
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 12:31 | Yazı # 191 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Götür buda dəlil. Muslim Rəvayət edir ki, Peyğəmbər s.a.s siyğəni qiyamətə qədər haram etdi. İndi baxda sənin öz işindir, istiyirsən qəbul et istiyirsən etmə. Hər halda Sünnə əhli olsan Qəbul edəcəksən, bidət əhli olsan yenə mənasız yazacaqsan. Dediyin Təfsir kitablarında isə olan rəvayətləri gətir göstər. nə qədər dəlil bilirsən gətir. Mən sənə Peyğəmbərin sözünün gətirirəm, qəbul etmirsənsə deməli əqidən məlumdur.
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 12:41 | Yazı # 192 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| bahsa dushmedim.bu senin oz hedisindir? bunun bir menbesin yaz da. yox bele getmedi.sen meseleni behse apardin.eslinde senin eqiden melum oldu.sen yeqin hech erebi de bilmirsen.Muslimin kitabindan men sene delil getirirem sehifesine kimi yaziram ki mute Peygemberin de Ebu Bekrin de vaxtinda olub. senin yazdigina bax. sen yeqin azerbaycanca, hem de eqidesi islami parcalamaq olanlarin kitablarindan oxumusan. demeli kim ki siz deyeni qebul etmir olur bidet ehli? chox maraqli meseledir eger konkret bir shey yazirsansa yaz.behs eleyeceksense men senin sherrinden ALLAHA siginiram.cavab yazmayacam
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 12:56 | Yazı # 193 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Aha. İndi denən görüm yerini gətirsəm qəbul edəcəksən? Birdə ki, sən demirsən ki, Peyğəmbərin və Əbu Bekrin vaxtında olub? Məndə deyirəm ki, həə düzdü olub, amma sonradan Peyğəmbər bunu özü qadağan edib. Nədi inanmırsan? Mən inkar etmirəm ki olmuyub, mən bilirəm olub, amma Sonradan Peyğəmbərin özü qadağan edib. Gətirib görsətsəm neyniyəcəksən? Öz fəlsəvəni işə salacaqsan yoxsa qəbul edəcəksən və deyəcəksən ki haramdır? cavab ver gətirim görsədim, səhifəsinə kimi və Hətta ərəbəcə ləfzini və tərcüməsini. Buyur cavab ver
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 14:02 | Yazı # 194 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| onda senin tarixle nese problemin var.Peygember dunyasini deyishenden sonra xelife Ebu Bekr olub.o da elemeyib sonra Omer edib.onda Ebu Bekr yaxshi xelife olmuyub ki.. ne de olmasa Peygemberin tapshiriqi idise gerek eliyeydi.sen qarishdirma bu sheyleri Anar
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 15:14 | Yazı # 195 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Sən nöşü gedib elm öyrənmirsən ki? Sənin məsələlərdən anlayışın yoxur mən neyniyim? peyğəmbər s.a.s qadağam etmişdir düzdü? Ömərdə öz xəlifəlik dövründə çıxıb dedi ki "Peyğəmbər bunu qadağan etmişdir odur ki məndə sizi bundan qadağan edirəm" Həə necədi söz xoşuva gəldi??? bax ömər belə deyib. Məgər burda problem var?? ömər çıxıb özündən demədi ki, Ömər çıxıb peyğəmbər sözünü dedi. Nəsə etirazın var?
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə axşamı, 10.03.2011, 16:11 | Yazı # 196 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| men hech ne basha dushmedim.demeli Peygember ozu qadagan eleyib muveqqeti kebini.amma Ebu Bekrin vaxtinda icaze verilirdi.hele dedin ki Peygemberin oz vaxtinda da icaze verilirdi he? bu nece olur and olsun ALLAHA bir shey basha dushmedim.Peygember qadagan elemishdise niye Ebu Bekrin vaxtinda icaze verilirdi? ya da bir variant var ki Peygember Omere shexsen deyib.bu qadagani Omerden bashqa hech kim bilmirdi?ele ola biler?
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə, 11.03.2011, 12:12 | Yazı # 197 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Deməli səndə Ağıl cəhətdən problemlər var, ona görədə başa düşə bilmirsən. Ama əslində elementar bir şeydi.
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə, 11.03.2011, 12:19 | Yazı # 198 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Anar1985 agilsiz ozunsen.sene dedim axi tehqir eleme.sen ozuvu muselman sayirsan hele meni de bidet ehli adlandirirsan.bele agillisan izah ele de.gorursen ilishmisen uje kechmisen tehqire.senin kimilerdi de Islami beyenilmez gosteren. ozunu agilli saya saya camaati yoldan chixartmaga chalishirsiz.bosh bosh yazmaqdansa delilli subutlu bir shey yaz da bura.sayta seniynen menden bashqa da girenler olsa baxsinlar ki Anar1985 ehli sunne vel cemaat eqidesinde olan eqidesin gozel bilir ve duzgun islam yolundadir.yoxsa gelib burda meniychun nagil danishma.indi giren hele ki menim yazdiglarimi ozuyub mutenin haram olmadigini destekleyir.indi get ish gor ortaya delil qoy
|
|
| |
Anar1985 | Tarix: Cümə, 11.03.2011, 14:06 | Yazı # 199 |
Qrup: Etibarlı
Yazı: 30
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| Yuxarda nə qədər dəlil yazmışam, ağıllı adam qəbul edərdi, ama məqsədi başqa olan isə səni kimi edir. Allah islah etsin. Amin. Bu qədər dəlil yazdım, sən hələdə dəlil istiyirsən? Dəlili o adam istiyər ki göstərəndə qəbul etsin, ama sənə nə qədər dəlil gətirdim sən o qədər dəlilin qarşısında öz fəlsəfəni yeritdin və hər dəfədə bir söz qoydun, indi de görüm səncə bunu məqsdi haqqı axtaran olan belə şey edər? əlbətdə ki yox, ona görədə Salamu aleykum.
|
|
| |
srmammadov | Tarix: Cümə, 11.03.2011, 14:08 | Yazı # 200 |
Qrup: İstifadəçi
Yazı: 14
Reputasiya: 0
Status: Saytda deyil
| aydindi va aleykuma salam
|
|
| |