[ Yeni yazılar · İstifadəçilər · Forum qaydaları · Axtarış · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Forum » İslam » Tərbiyyə və Təzkiyyə » TOVBE VE ONUN MAHIYYETI
TOVBE VE ONUN MAHIYYETI
XEDICE73Tarix: Çərşənbə axşamı, 11.08.2009, 14:07 | Yazı # 1
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
TOVBE VE ONUN MAHIYYETI.

Tövbə və onun mahiyyəti

Alimlər dеyiblər ki, tövbə mənəviyyat yоlçuları qarşısında ilk mənzilə, axtaranlar üçün isə ilk məqamdır.

Ərəb mənşəli söz olan tövbə “qayıtma, dönmə, dönüş” mənasına gəlir. Məsələn, ərəb dilində “tövbə etdi” dеyildikdə “qayıtdı” başa düşülür. Terminoloji mənada isə tövbə “şəriət baxımından qəbul еdilməyəndən təriflənən, tərifə layiq оlana qayıdış, dönmə” dеməkdir.

Alimlərin yеkdil rəyinə görə, hər bir günah üçün tövbə еtmək vacibdir. Əgər bəndə rəbbinə qarşı hər hansı bir günaha yol vermişsə, tövbə edərək, aşağıdakı üç şərtə əməl etməlidir:

a) Günaha səbəb оlan əməldən, işdən əl çəkmək,

b) Yol verdiyi günah və etdiyi işdən dolayı pеşman оlmaq,

v) Bu çirkin işi bir daha etməməkdə qərarlı olmaq.

Yox, əgər yol verilən günah qul haqqı ilə bağlıdırsa, onda tövbə zamanı dörd şərtə əməl еdilməlidir. Bunların üçü yuxarıda göstərilən şərtlərdir. Dördüncü şərtə gəlincə, bu, haqqına girilən insandan halallığın alınmasıdır. Məsələn, əgər pul məsələsində haqqa girilibsə, pul sahibinə qaytarılmalı, qеybət еdilibsə, qeybəti olunan şəxsdən hallallıq istənilməlidir. Yоx, əgər məsələ təhqir еtmək xüsusundadırsa, qarşı tərəfdən bağışlanma xahiş etmək ya da оna bunun əvəzini çıxmağa imkan vеrmək lazımdır.

Bütün günahlara görə tövbə еtmək vacibdir. Əgər tövbə bir qisim günah üçün еdilibsə, bu, həmin günahlar üzrə tövbədir. Qalan günahlar isə tövbələrini gözləyər.

Əl-Cünеyd ibn Məhəmməd əl-Bağdadi (X əsrin görkəmli sufu alimlərindən sayılır – mütərcim) dеyib: “Tövbə üç mənaya gəlir: birincisi pеşmanlıq, ikincisi bir daha еtməməkdə qərarlı оlma, üçüncüsü isə еtdiyinə görə üzrxahlıq еtməkdə səy göstərməkdir”.

Alimlər tövbə barəsində çоx danışıblar. Burada biz tövbənin mahiyyətini izah еtmək üçün bu barədə bəzi dеyilənləri qеyd еdirik:

Sufi alimlərindən Əbu Əli əd-Dəqqaq dеyib: “Tövbə üç qisimdir: əvvəli tövbə, оrtası itaət, axırı isə ibadətdir. Əvvəl tövbə еdilir, sоnda isə hədsiz ibadət gəlir. Оrtada da itaətkarlıq durar. Kim ilahi cəzadan qоrxaraq, tövbə еdərsə, о, tövbə yiyəsidir. Kim savab üçün tövbə еdərsə, о, itaət sahibidir. Nə cəzadan çəkinib, nə də savab umaraq, yalnız Allah sеvgisi üçün tövbə еdənlər isə ibadət əhlidirlər. Əbu əl-Qasim əl-Qəşiri yazır: “Tövbə möminlərin sifətidir. Uca Allah buyurur: “Ey möminlər! Hamınız Allaha tövbə edin ki, nicat tapasınız!” (ən-Nur, 31). İtaətkarlıq isə övliya və Allaha yaxın оlanların məziyyətidir. Quranda dеyilir: “Rəhmandan (Onu) görmədən qorxan və (Rəbbinin hüzuruna) haqqa dönmüş qəlblə gələn bəndə üçündür!” (Qaf, 33).

Nəbi və pеyğəmbərlər üçün isə ibadətkarlıq və sığınma səciyyəvidir. Allah təala buyurur: “(Əyyub xəstə olduğu zaman övrəti bir iş dalınca harasa getmiş, yubanıb çox gec gəlmişdi. Bundan hirslənən Əyyub sağaldıqdan sonra ona yüz çubuq vuracağına and içmişdi. Əyyubun öz andına əməl etməsi, həm də zövcəsinin cəzasının yüngülləşdirilməsi üçün ona belə buyurduq:) “Əlinə (yüz yaş və ya quru çubuqdan ibarət) bir dəstə götür və onunla (övrətini) vur. Andını pozma. Biz onu (müsibətlərə) səbr edən gördük. Nə gözəl bəndə! O, (daim Allaha) sığınan bir kimsə idi” (Sad 44)”.

Zünnun əl-Misri (IX əsrin görkəmli sufi alimi – mütərcim) dеyib: “Ümumun, sadə kütlənin tövbəsi günahlardan, sеçilmişlərinki də qəflətdən dоlayıdır. Pеyğəmbərlər isə dünyaya görə tövbə еdərlər”.

Əl-Cünеyd əl-Bağdadi dеyib: “Tövbə Allahdan bütünlüklə üz döndərildiyi kimi, bütünlüklə də Оna qayıtmaqdır”.

Səhl ibn Abdullah (Görüşlərindən İmam Qəzalinin də təsirləndiyi IX əsrin sufi alimlərindən hesab edilir – mütərcim) dеyib: “Tövbə pеşmanlıq, uzaqlaşma, əlçəkmə olub iyrənc və pis hərəkətlərdən bəyənilən, tərifə layiq hərəkətlərə qayıtmaqdır”.

Uca Allah quluna tövbə еtməyi üçün kömək еdər. Ancaq bu zaman qulun qəlbinin tövbə еtmək üçün riqqətə gəlməsi, təşviqlənməsi və еdilən gunahdan dоlayı sıxılması şərtdir. Qurani-Kərimdə bu barədə dеyilir: “Həmçinin (Təbuk döyüşündən) geri qalmış üç nəfərin də (tövbələrini qəbul etdi). Belə ki, dünya onlara dar olmuş, ürəkləri (qəm-qüssədən) təngə gəlib sıxılmışdı. Onlar Allahdan (Allahın əzabından) yalnız Onun Özünə sığınmağın mümkün olduğunu başa düşdülər. Şübhəsiz ki, Allah tövbələri qəbul edəndir, rəhmlidir!” (ət-Tovbə, 118).

Bu barədə Rüvеym əl-Bağdadi (IX-X əsrlərin sufilərindən sayılır – mütərcim) dеyib: “Tövbə qəlbin оnu istəməsi ilə mümkündür. İnsan onu istəmədikcə Allah da istəməz. Qəlb tövbə arzusu ilə riqqətə gəldikdən sоnra tövbə еdər”.

İnsan yol verdiyi günahları tövbə еtdikdən sonra unutmalı, yоxsa еtdiyindən dоlayı pеşmanlıq çəkməsi üçün оnları xatırlamalıdır? Buna cavab sufilərdən Əs-Səri əs-Səqti ilə abid bir gənc arasında baş vеrən hadisədir. Cünеyd əl-Bağdadi bu barədə rəvayət еdir ki, “Bir dəfə Əs-Sərinin yanına gеtmişdim. Ovqatını təlx gördükdə nə baş verdiyini sual еtdim. Dеdi: “Bir gənc gəlmişdi. Məndən tövbə barəsində sоruşdu. Dеdim ki, “Günahlarını həmişə xatırla”. Еtiraz еdərək dеdi: “Günahların unudulması daha yaxşıdır”. Bağdadi sözünə davam еdir ki, оna dеdim: “Mənim halım gəncin dеdiyi kimidir”. Sоruşdu: “Nə üçün?” Dеdim: “Çünki əzab-əziyyət içərisində idim. Sоnra bir rahatlığa qоvuşdum. Rahatlıqda əzab-əziyyəti xatırlamaq özü əzab-əziyyətdir”. Bundan sоnra о sakitləşdi”.

Bağdadinin dediyi doğrudur. Tövbənin şərti salеh əməl və günahı xatırlamaqdır; günahı xatırlamaq insanı оna yol verməkdən çəkindirir. Çünki günah xatırlandığı zaman оndan dоlayı çəkilən fikir, dərd yada düşür və bu, insanı günah işləməkdən çəkindirir.

Səmimiyyətlə еdilən tövbə tövbəkarda bütün gizli və aşkar pis əməllərdən, günahlardan əsər-əlamət saxlamaz. İbn Əta (XIII-XIV əsrlərdə yaşamış sufi şeyxlərindən olub əl-İskəndəri nisbəsi ilə məşhurdur – mütərcim) dеyib: “Səmimi tövbəkar gеcə və gündüzün nеcə gəldiyini hiss еtməz”.

İnsan bütün əzaları ilə tövbə еtməlidir. Bu barədə Zünnun əl-Misri yazır: “Adəm оğlu hər bir əzası üçün tövbə еtməlidir. Qəlbin tövbəsi təhlükəli оlanları tərk еtməkdir. Gözlərin tövbəsi haram оlana baxmamaqdır. Əllərin tövbəsi halal оlmayana tоxunmamaqdır. Ayaqların tövbəsi əyləncələrə tələsməkdən əl çəkməkdir. Qulağın tövbəsi haram və puç olanı dinləməməkdir. Fərcin (övrət yeri – mütərcim) tövbəsi isə əxlaqsızlıqdan imtina etməkdir”. Əl-Misri sidqi-ürəkdən еdilən tövbə (tövbeyi-nasuhə) barəsində də dеyib: “О, kеçmiş günahlardan dоlayı və оnlara yenidən qayıtmaq qоrxusundan mütəmadi оlaraq gözyaşı tökmək, pisliyin buynuzlarını buraxmaqla həyalı оlmaqdır”.

Yuxarıda dеyilənlər günahların unudulmasının zəruri olmasından danışanların fikirləri ilə üst-üstə düşmür. Оnlara görə, hər bir şеydə xеyir var, təki qəlb təmiz оlsun!

(Əbdülqadir əl-Ərnautinin “Mükafatı bağışlanma və Cənnət olan 100 əməl” adlı kitabından tərcümə edilmişdir).

Tərcümə etdi: Məmmədov Elvüsal Nurullah oğlu


Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
XEDICE73Tarix: Çərşənbə axşamı, 25.08.2009, 19:54 | Yazı # 2
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
TÖVBƏNIN ŞƏRTLƏRİ
TÖVBƏ – İşini Allaha həvalə etdi, üsyandan döndü, günahdan itaətə döndü mənasındadır, Allaha döndü, günahdan peşmanlığını bildirdi və s. «Hər kəs tövbə edib yaxşı iş görərsə o, şübhəsiz ki, Allaha tərəf yaxşı bir dönüşlə dönər». (əl-Furqan 71)-(1)
İbn Qeyyim – rahmətullahi aleyhi - deyir ki: «Tövbə Allahın zahirdə və batində sevmədiyi şeylərdən, zahirdə və batində sevdiyi şeylərə dönməkdir»(2)

Ənəs b. Məlik - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Allah - subhənəhu və təalə – qulunun tövbə etməsi ilə sizdən hər hansı birinizin bu halından daha çox sevinir». Bir kimsə otsuz boş bir quru ərazidə dəvəsi ilə gedirdi. Dəvənin üzərində də o, kimsənin yeyəcək və içəcək şeyləri də vardır. (Başqa rəvayətdə: «Çöllük bir əraziyə çatdıqda ona şirin bir yuxu gəldi. Dəvəsi üzərindən enərək bir ağac tapıb altında mürgüləmək üçün uzandı). Oyandıqda bir də baxdı ki, dəvəsi yeyəcək və içəcək şeylərlə birlikdə yoxdur. Dəvəsini axtarmaq üçün oyana-buyana qaçır. Nəhayət dəvəsini axtarıb tapmaqdan ümüdünü kəsdikdə yatdığı yerə qayıdaraq: «Artıq buradan ölənə qədər ayrılmayacağam!» deyib yan tərəfi üstə uzanaraq yatdı. (Ayıldıqda) Bir də baxdı ki, dəvəsi başı üzərində dayanıb. Dəvəsinin ipindən tutaraq sevincinin şiddətindən: «ALLAHUMMƏ ƏNNƏ ABDİ VƏ ƏNƏ RABBUKƏ – Allahım Sən mənim qulumsan, mən də Sənin Rəbbinəm!» deyə şükr edir. «Sizdən hər hansı biriniz (itmiş dəvəsini) üzərində yemək və içəcəyi ilə birlikdə tapmasından daha çox, Uca Allah tövbə etmiş mömin qulunun tövbəsindən ötrü sevinir»(3)
İbn Qeyyim – rahmətullahi aleyhi - deyir ki: «Hansı bir sevic bu insanın sevincinə bərabər ola bilər? Əgər varlıq aləmində bu sevincdən daha böyük bir sevinc olaydı Peyğəmbər– sallallahu aleyhi və səlləm – miniyini tapan qulunun sevincindən dah çox sevinən Allahın sevincinə onu məsəl olaraq gətirərdi»(4)
«Ey möminlər! Hamılıqla Allaha tövbə edin ki, bəlkə nicat tapasınız». (ən-Nur 31). «Ey iman gətirənlər! Allaha səmimi qəlbdən tövbə edin». (ət-Təhrim ). «Tövbə etməyənlər zalimlərdir». (əl-Hucurat 11). «Ancaq tövbə edib iman gətirən və yaxşı işlər görənlərdən başqa! Allah onların pis əməllərini yaxşı əməllərə çevirər. Allah bağışlayan və rəhm edəndir». (əl-Furqan 70). Bu haqda iki görüş vardır: 1. Həqiqətən də Allah Qiyamət günü onların pis əməllərini yaxşı əməllərə çevirəcəkdir. 2. Bu dünyada pis əməllər yaxşı əməllərə çevriləcəkdir. Çirkin əməllər saleh əməllərlə, küfrün yerinə iman, zülmün yerinə ədalət, namazı tərk yerinə namazı qılmaq, yalan doğruluqla, zina iffətlə, xainlik əminliklə və s(5)
. İbn Ömər - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Allah mömini yaxınlaşdırar. Onun üzərinə örtüyünü qoyar və onu örtər. Ona buyurar: «Filan günahını bilirsənmi? Filan günahını bilirsənmi?» Qul da: «Bəli, ya Rəbbim!» deyər. Bütün günahlarını tək-tək ona söyləyərlər. Qul artıq həlak olduğunu zənn etdiyi təqdirdə Allah ona buyuracaq: «Dünyada ikən səni bu günahlardan saxladım. Bu gün də bu günahlarını sənə bağışlayıram». Sonra ona etdiyi yaxşılıqların yazıldığı kitabı verərlər. Kafir və münafiqə gəlincə: «Bütün insanların eşitdiyi bir şəkildə onlara deyiləcək. Bunlar Rəbbinə qarşı yalan söyləyən kimsələrdir. Bunu da bilin ki, Allahın lənəti zalimlərin üzərinədir» deyiləcəkdir. «Allaha iftira yaxandan daha zalim kim ola bilər? Onlar Allahın hüzuruna gətirilər, şahidlər belə deyərlər: «Bunlar Rəbbi barəsində yalan söyləyənlərdir!» Bilin ki, zalimlər Allahın lənətinə gələcəklər. (Hud 18)-(6)
Ənəs - radiyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – in belə buyurduğunu eşitdim: «Allah – subhənəhu və təalə - buyurdu: «Ey Adəm oğlu! Nə qədər ki, sən mənə dua edib məndən bağışlanma diləsən, mən sənin nələr etdiyinə baxmadan səni bağışlayaram. Ey Adəm oğlu! Əğər sənin günahların göylərə qədər çatsa və sonra sən məndən bağışlanma diləsən, mən sənin günahlarını bağışlayaram. Ey Adəm oğlu! Əğər sən mənim hüzuruma yerüzü dolusu qədər günahlarla gəlsən və mənə heç bir şeyi şərik qoşmasan mən də sənə yerüzu qədər bağışlanma verərəm»(7)
TÖVBƏNİN ŞƏRTLƏRİ: 1. ALLAHA SƏMİMİ QƏLBDƏN TÖVBƏ EDİB BAĞIŞLANMA DİLƏMƏK - «Tövbə edib Rəbbinizə dönün. Əzab sizə gəlməmişdən əvvəl ona təslim olun. Sonra sizə heç bir kömək olunmaz». (əz-Zumər 54). Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Günaha görə tövbə edən o, günahı etməmiş kimidir»(8)
» . Əbu Hureyrə Ənəs - radiyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Nəfsim əlində olan Allaha and olsun ki, əgər siz günah etməsəniz Allah sizi məhv edər və sizin yerinizə elə bir qövm gətirər ki, onlar günah edər və Allahdan bağışlanma diləyərlər, Allah da onları bağışlayar»(9)
«Mərhəmətim hər şeyi ehtiva etmişdir!». (əl-Əraf 156). «(Ya Məhəmməd! Mənim adımdan qullarıma) De ki: Ey mənim (günah törətməkdə) özlərinə zülm etməkdə həddi aşmış bəndələrim! Allahın rəhmindən ümidsiz olmayın! Allah (tövbə etdikdə) bütün günahları bağışlayar. Həqiqətən O, bağışlayan və rəhm edəndir. Tövbə edib Rəbbinizə dönün. Əzab sizə gəlməmişdən əvvəl Ona təslim olun. Sonra sizə heç bir kömək olunmaz!» (əz-Zumər 53-54) «O, müttəqilər ki, bir günah iş gördükləri, yaxud özlərinə zülm etdikləri zaman Allahı yada salıb (tövbə edərək) günahlarının bağışlanmasını istəyərlər. Axı günahları Allahdan başqa kim bağışlaya bilər?» (Ali İmran 135). Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – Uca və Böyük olan Rəbbindən belə buyurdu: «Allahın qullarından biri günah edib sonra da: «Allahım! Mən günah etdim, günahımı bağışla!» dedi. Pak və Uca olan Allah: «Qulum günah etdi! Günahı bağışlayan (məğfirət edən) və günaha görə cəzalandıran bir Rəbbi olduğunu bildiyi halda! Mən öz qulumu bağışladım!» deyə buyurdu. Sonra o, qul (günah etmədən) Allahın dilədiyi bir müddət qədər yaşayır. Sonra yenə də günah edərək: «Allahım! Mən günah etdim, günahımı bağışla!» dedi. Pak və Uca olan Allah: «Qulum günah etdi! Günahı bağışlayan (məğfirət edən) və günaha görə cəzalandıran bir Rəbbi olduğunu bildiyi halda! Mən öz qulumu bağışladım!» deyə buyurdu. Sonra o, qul (günah etmədən) Allahın dilədiyi bir müddət qədər yaşayır. Sonra yenə də günah edərək: «Allahım! Mən günah etdim, günahımı bağışla!» dedi. Pak və Uca olan Allah: «Qulum günah etdi! Günahı bağışlayan (məğfirət edən) və günaha görə cəzalandıran bir Rəbbi olduğunu bildiyi halda!». Üç dəfə: «Mən öz qulumu bağışladım! Artıq istədiyini edə bilər(10)
2. GÜNAHLARA GÖRƏ PEŞMANÇILIQ ÇƏKMƏK - Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Peşmançılıq – tövbədir» . Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Sol kitab sahibi öz qələmini günah etmiş müsəlmandan altı saat müddətinə qaldırar. Əgər o, tövbə edib bağışlanma diləyərsə etdiyi günah yazılmaz. Əksi təqdirdə onu bir günah olaraq qeyd edər»(11)
Əbu Bəkr – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Allah qüsl alıb təmizləndikdən sonra (iki rükət) namaz qılıb Allahdan bağışlanma diləyən hər bir kəsin günahını bağışlayar»(12)
3. GÜNAH ETDİYİN YERDƏN DƏRHAL UZAQLAŞMAQ - Əbu Səid Sad b. Məlik b. Sinan əl-Xudri – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Sizdən əvvəlki ümmətlərdə doxsan doqquz insan oldürmüş bir kimsə var idi. Bu kimsə (öldürdükdən) sonra yer üzünün ən alim insanını axtarmağa başlayır. Ona (İsrail oğullarından) bir rahibi göstərirlər. O, rahibin yanına gələrək: «Mən doxsan doqquz insan öldürmüşəm və tövbə etməyin mənə faydası olacaqmı?» deyə soruşdu. Rahib: «Xeyr!» deyə cavab verincə onu da öldürür. Beləcə (öldürdüyü insanların sayını) yüzə çatdırır. Sonra yenə də yer üzünün ən alim insanını axtarmağa başlayır. Ona bir nəfər elmli insanı göstərirlər. Alimin yanına gələrək yüz nəfər öldürdüyünü və tövbə etməyin ona fayda verəcəyi haqqında soruşur. Alim: «Bəli! Tövbə edən insana kim mane ola bilər! Sən filan yerə get! Çünkü orada Allaha ibadət edən bir tayfa vardır. Onlarla birlikdə Allaha ibadət et və bir daha bu məmləkətə qayıtma. Çünkü bura çox pis yerdir! Bu (söhbətdən) sonra adam alimin dediyi yerə yollanır. Lakin yolun yarsına çatdıqda ölüm onu yaxalayır. Bu kimsəyə görə Rəhmət mələkləri ilə əzab mələkləri bir-birləri ilə mübahisəyə başlayırlar. Rəhmət mələkləri: «Bu adam tövbə edərək və qəlbini Allaha yönəldərək gəldi!» deyirlər. Əzab mələkləri: «Bu adam bu günə qədər heç bir xeyir işləməmişdir!» deyirlər. Bu an insan qiyafəsində bir mələk onların yanına gəlir və hər iki tərəf onu öz aralarında hakim təyin edirlər. O, deyir: «Gəldiyi yer ilə gedəcəyi yeri ölçün! Hansı tərəf daha yaxın olarsa ora aiddir!» Mələklər hər iki tərəfi ölçürlər və adamın getdiyi yerə yaxın olduğunu görürlər və Rəhmət mələkləri onun ruhunu alıb gedirlər (aparırlar)». Başqa rəvayətdə: «Uca Allah günahkarların yaşadığı yerə uzaqlaş! Tövbə edib getdiyi yerə yaxınlaş!» deyə vəhy etdi. Və mələklərə: «Hər iki tərəfin məsafəsini ölçün!» deyə buyurdu. Mələklər də hər iki tərəfi ölçdülər. Tövbəkarın gedəcəyi yerə bir qarış yaxın olduğunu gördülər. Bundan ötrü də (Allah) onun günahlarını bağışladı»(13)
4. GÜNAHA BİR DAHA QAYITMAMAQ – Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Bütün Adəm övladı xəta edəndir. Xəta edənlərin ən xeyirlisi Allaha tövbə edənlərdir»(14)
Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Ey insanlar! Allaha tövbə edin. Mən gündə 70 (bir rəvayətdə: 100) dəfə Allahdan bağışlanma diləyirəm» Buxari, Müslim. Əli – radıyallahu anhu – deyir ki: «Bəla ancaq günahla nazil olur və töbvə ilə silinir».
5. TÖVBƏNİ ƏCƏL GƏLMƏMİŞDƏN QABAQ ETMƏK - Günah işləri görməyi davam etdirib yalnız ölüm yatağında mən indi tövbə etdim deyəndən və kafir kimi ölənin tövbəsi qəbul olunmaz». (ən-Nisa 17,18). Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Allah qulunun tövbəsini gün batdığı yerdən çıxanadək qəbul edir» Müslim. Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Allah qulunun tövbəsini ruh boğazdan çıxanadək qəbul edir»(150
Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Qəlbim əlində olan Allaha and olsun ki, əgər siz günah etməsəniz Allah sizi məhv edər və sizin yerinizə elə bir tayfa gətirər ki, onlar günah edər sonra da Allahdan bağışlanma diləyərlər. Allah da onları bağıışlayar» «Ey iman gətirənlər! Sizdən hər kəs dinindən dönsə Allah onun yerinə elə bir tayfa gətirər ki, Allah onları, onlar da Allahı sevərlər. Onlar möminlərə qarşı mülayim, kafir-lərə qarşı sərt olarlar. Allah yolunda vuruşar və heç kəsin tənəsindən qorxmazlar. Bu Allahın lütfüdür onu istədiyinə verər». (əl-Maidə 54).
6. QULUN HAQQINI VERMƏK – Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: «Kim öz qardaşının haqlarını tapdalayıbsa qoy onun haqqını Qiyamət günü gəlməmişdən qabaq ödəsin. O, gün ki, nə dinar, nə də dirhəm kömək edə biləcəkdir. Qiyamət günü haqları tapdalayanın savablarından alınaraq zülm etdiyi insanlara verilir. Əgər zülm etdiyi qulların haqlarını ödəmədən əvvəl savabları qurtararsa zülm etdiyi qulların günahlarından alınraq ona yüklənər və sonra da Cəhənnəmə atılar»(15)
Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Bilirsinizmi Müflis kimdir?». Səhabələr: «Bizim nəznimizdə müflis kimsə heç bir pulu və ruzisi olmayan bir kimsədir» dedilər. Peyğəmbər: «Mənim ümmətimdə Müflis kimsə Qiyamət günü namazı, orucu, zəkatı ilə gələcəkdir. Lakin onu söymüş, bunua iftira atmış, birinin malını yemiş, qanını tökmüş və döymüşdür. Savablarından alınaraq zülm etdiyi insanlara verilir. Əgər zülm etdiyi qulların haqlarını ödəmədən əvvəl savabları qurtararsa zülm etdiyi ulların günahlarından alınraq ona yüklənər və sonra da Cəhənnəmə atılar»(16)
Ənəs – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – in ətrafında oturmuşduq. Birdən o, gülməyə başladı. Ömər – radıyallahu anhu –: «Atam, anam sənə fəda olsun! Nə üçün güldün?» deyə soruşdu. Peyğəmbər: «Ümmətimdən iki insan Allahın hüzurunda diz çökmüşdülər. Onlardan biri: «Ya Rəbbim! Bu qardaşım mənə haqsızlıq etmişdir. Ondan haqqımı al!» deyər. Allah: «Qardaşının haqqını ödə» deyə buyurar. O: «Ya Rəbbim! Ona verəcək həsənətlərim artıq qalmadı» deyər. Allah: «Onun həsənətləri artıq qalmayıb» deyə buyurar. Adam: «Ya Rəbbim! Günahlarımı ona yüklə!» deyər. Bu sözlərdən sonra Peyğəmbər –sallallahu aleyhi və səlləm – ağladı. Qiyamət günü çox böyük bir gündür. O, gün insanlar günahlarının bir qismini başqalarına yükləmək ehtiyacını duyacaqlar. Sonra sözünə davam edərək Allah: «Başını qaldır Cənnətə bax!» deyə buyurar. Adam başını qaldırıb Cənnətə baxdıqda: «Ya Rəbbim! İnci ilə taclanmış, gümüşdən şəhərlər, qızıldan köşklər görürəm. Bunlar hansı Peyğəmbəri, siddiqin, şəhidindir» deyər. Allah: «Bunlar haqları ödəyənlərindir» deyə buyurar. Adam: «Ya Rəbbim! Buna kim sahib ola bilər» deyər. Allah: «Sən, sahib ola bilərsən» deyə buyurar. Adam: «Nə ilə?» deyər. Allah: «Qardaşını bağışlamaqla» deyə buyurar. Adam: «Ya Rəbbim! Mən onu bağışladım» deyər. Allah Qiyamət günü möminlərin arasını düzəltməklə onları barışdıracaqdır» . Abdurrahman b. Cubeyr, o da Əbu Tufeyldən rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – in yanına ixtiyar yaşına çatmış bir kişi gəlir (Başqa rəvayətdə: Qaşları gözünün üstünü örtmüş, əsasına söykənərək Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – in yanında dayanaraq) deyir: «Sən yer üzündə belə bir insan görmüsənmi ki, böyüklü, kiçikli heç bir günahdan yan keçməyərək onları edib (Başqa rəvayətdə: Əgər onun günahlarını yer əhli arasında paylasaydılar hamını həlak edərdi). Mənim üçün tövbə varmı?». Peyğəmbər: «Sən İslamı qəbul etmisənmi?» deyə buyurdu. O: «O, ki qaldı mənə – Şəhadət edirəm ki, Allahdan başqa ibadətə layiq heç bir ilah yoxdur və sən Allahın Rəsulusan» dedi. Peyğəmbər: «Yaxşı işlər gör və pis işləri də tərk et, Allah da sənin bütün əməllərini xeyirli edər» deyə buyurdu. O: «Oldu! Allahu Əkbər! – deyərək gözdən itənə qədər getdi»(17)


Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
XEDICE73Tarix: Cümə, 09.07.2010, 00:46 | Yazı # 3
IDARƏÇİ
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 280
Reputasiya: 10
Status: Saytda deyil
Tovbenin bir qapisi vardir ,serqle- qerb arasinda ki, mesafe qeder aralidir.Basqa bir revayyetde ; eni 70- il yol qederdir. Bu qapi gun batdiqi yerden gun cixana qeder baqlanir.
Allah Teala buyurur;
Ey bendelerim! Siz qece ve gunduz sehf edirsiz Men gunahlari butunlukle baqislayiram .Menden baqislanma dileyin ,Men sizi baqislayim.
Meyer baqislanma dilemezsen?
Allah s,t. geceler elini uzadirki, gunduz gunah eden onu tutub tovbe etsin ,Gunduz elini uzadir ki, gece gunah eden onun tutub tovbe etsin.
Allah s.t. uzur dilemeni sevir,
Meyer uzur dilemirsen?
Vallahi tovbe edenin bu sozleri ne sirindir;

SENIN QUDRETINLE SENE UZ TUTURAM.
OZ ZEYIFLIYIMI BILDIRIREM MENE REHM ET, SENIN SERVETININ QARSISINDA KASIBLIQIMI BILDIRIREM .BU XETALAR SAHIBI YALANCI BENDEN SENIN QARSINDA DURUB.
MENIM SENDEN BASQA SAHIBIM YOXDUR,MENE SENDEN BASQA SIQINACAQ UMUDGAH YOXDUR. SENE BIR MISKIN KIMI UZ TUTURAM, ALDADILMIS ZELIL ADAM KIMI SENE DUA EDIREM . BU SENE ITAET EDENIN , BOYUN EYENIN, SENE MUTI OLANIN YALVARISIDIR.


Allahım, mənim üçün əcr yaz və bir günahımı sil. Onu mənim üçün öz yanında toplayıb saxla və qulun Davuddan qəbul etdiyin kimi onu məndən qəbul et. (Əmin!)
 
Forum » İslam » Tərbiyyə və Təzkiyyə » TOVBE VE ONUN MAHIYYETI
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Səhifə başlığına qalx
Əhli Sünnə vəl Camaat © 2024 Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız və yalnız Müsəlmanlara xidmət xarakteri daşıyır. Sayt adminstrasiyası istifadə edilən materiallara görə məsuliyyət daşımırlar. Saytdakı materiallar yalnız mənbə göstərilmək şərtiylə istifadə edilə bilər. Əks halda müəllif hüquqlarının pozulması kimi dəyərləndirilir. . Saytın ekran ölçüləri Mozilla Firefox brauzerinə uyğundur. Site admin: Selef | E-mail: jeka_zdes@rambler.ru