Terane | Tarix: Cümə, 22.06.2012, 13:37 | Yazı # 1 |
BACI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 384
Reputasiya: 9
Status: Saytda deyil
| Allahın səlamı olsun onun sadiq qulları üzərinə. Allah Təala qoyduğu əmrlərin insanın bəzi şəraitdə ona çətin gələcəyinə və tam şəkildə həyata keçirə bilməyəcəyini bilərək, müəyyən vaxtlarda həmin əmrləri daha da yüngülləşdirmişdir. Bunu səfərdə namazı qısaltmağı, bu vaxtlarda bəzən oruc tutmamağı bildirməsi, bayram günlərində oruc tutmağın qadağan olmasını v.s. misallarla ifadə edə bilərik. Təbiii ki bütün bu rahatlıqlar,icazələr Allahın lütfüdür. Həsən Əl Bəsrinin dediyi kimi, səfərdə olarkən namazlarınızı qısaltmağı icazə verilməsi Allahın quluna hədiyyəsidir. İstəyən ya bu hədiyyəni qəbul edər, ya da ki tərk edər. Bir çox islam alimləri, səhabələr səfərdə namazların qıslatmaqla qılınmasını, səfərdə oruc tutulmasının əleyhinə çıxsa da konkret şəkildə əgər səfərdə bir nəfər oruc tutarsa tutduğu oruc batil olar- deməmişdir. Həmin vaxtlarda oruc tutmağın qadağan olunması isə səfər çətinlikləri, səfərdə olarkən o vaxtın isti şərtlərində olan narahatçılıqlar v.s. əsas götürülmüşdür. Amma əgər insan səfərdə heç bir çətinlik çəkmirsə, Ramazan ayının oruclarının bütün şərtlərinə əməl edirsə, imsakı iftarı vaxtında edib orucun tam haqqını verə bilirsə, inşallah ki tutduğu oruclar batil deyil, onları yenidən qəza etməyə ehtiyac yoxdur. Çünki müasir alimlərdən əksəriyyəti səfərdə oruc tutmağın qadağan olunmasını o vaxtın çətin şərtlərinə bağlamışdır. Yox əgər helə bir çətinlik yoxdursa, orucunu tuta bilər və tutduğu oruclar qəbul olunandır...Allah hər birimizin tutduğu orucları və etdiyi duaları qəbul edilənlərdən etsin. Şübhəsiz hər bir şeyin ən doğrusunu aləmlərin rəbbi bilir...
انّا للہ و انّا الیہ راجعون Biz Allah’a âidiz ve vakti geldiğinde elbette O’na döneceğiz.
|
|
| |