[ Yeni yazılar · İstifadəçilər · Forum qaydaları · Axtarış · RSS ]
Страница 1 из 11
Forum » İslam » Hədis » BİZƏ ƏT GƏTİRİBLƏR... ÜZƏRİNDƏ ALLAHIN ADI ANILIBMI? (BİSMİLLAH)
BİZƏ ƏT GƏTİRİBLƏR... ÜZƏRİNDƏ ALLAHIN ADI ANILIBMI?
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:29 | Yazı # 1
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
بسم الله الرحمن الرحيم

Bir müddət öncə Ukrayna respublikasında yaşayan qardaşlar arasında belə bir mübahisə olmuşdu:
Özlərini sələfi adlandıran bir neçə qardaş qəssabdan alınan və kimin kəsdiyi məlum olmayan ətin üzərində Allahın isminin zikr edilməsinin yetərli olduğunu dedilər. Yəni onlara görə bu təsmiyə, ətin yeyilmək üçün halal olmasında kafidir. Bu mövzuda dəlil olaraq təqdim edəcəyimiz məşhur “Aişə” hədisini zikr etdilər.
Əhli Sünnətdən olan digər bir qardaşımız onların bu fikrinə etiraz etdi. Məsələ bizə qədər çatdı və imkanlarımız daxilində aydınlığa qovuşdurlması istəndi.
Bir qədər gec olsada qardaşlar arasında çıxan mübahisə barədə alimlərin mövqeyini təqdim eləmək istəyirəm:

Sözügedən hədisin mətni belədir:

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ حَدَّثَنَا أُسَامَةُ بْنُ حَفْصٍ الْمَدَنِىُّ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ - رضى الله عنها - أَنَّ قَوْمًا قَالُوا لِلنَّبِىِّ - صلى الله عليه وسلم - إِنَّ قَوْمًا يَأْتُونَا بِاللَّحْمِ لاَ نَدْرِى أَذُكِرَ اسْمُ اللَّهِ عَلَيْهِ أَمْ لاَ فَقَالَ « سَمُّوا عَلَيْهِ أَنْتُمْ وَكُلُوهُ » . قَالَتْ وَكَانُوا حَدِيثِى عَهْدٍ بِالْكُفْرِ

“... Aişə - radiyallahu anhə - bir qövm Nəbiyə - sallallahu aleyhi və səlləm - dedi:
“Bir qrup insan bizə ət gətirir. Lakin, biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox. Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: Onun üzərində siz Allahın ismini zikr edin və onu yeyin.” Aişə - radiyallahu anhə - dedi: Onlar yeni Müsəlman olmuşdular.”
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:30 | Yazı # 2
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Qarşı tərəfdəki qardaşların “sələfi” olduqlarını nəzərə alaraq, ilk əvvəl onların nəzdində ən etibarlı alimlərdən olan Abdul Aziz bin Abdullah bin Bəzzın (1330-1420 h/ 1917-1999 m) fətvasını təqdim eləmək istəyirəm.

İbn Baz, öz sərsəm fətvalarıyla ad qazanmış Yusuf Əl Qardavinin 1405-ci ildə elektriklə öldürülən heyvanların halallığı barədə verdiyi fətvaya cavab olaraq danışarkən deyir:

أما حديث عائشة الذي أشار إليه الشيخ يوسف ، فهو في أناس مسلمين حدثاء عهد بالإسلام ، وليسوا كفارا فلا يجوز أن يحتج به على حل ذبائح الكفار التي دل الشرع على تحريمها وهذا نصه : ( عن عائشة رضي الله عنها) أخرجه البخاري برقم ( 5083 ) كتاب الذبائح ، باب ذبيحة الأعراب ونحوهم أن قوما قالوا للنبي صلى الله عليه وسلم : إن قوما يأتونا باللحم لا ندري أذكر اسم الله عليه أم لا ، فقال : سموا عليه أنتم وكلوه - قالت : وكانوا حديثي عهد بالكفر رواه البخاري

“Şeyx Yusufun işarə elədiyi Aişə hədisinə gəlincə, o İslama yeni girmiş Müsəlmanlar haqqındadır! Onlar kafir deyildilər.
Şəriətin haram olduğuna dəlalət etdiyi “kafirlərin kəsdiyi ətin” halal olduğunu isbatlamaq üçün bu hədislə dəlil gətirmək caiz deyil!
Hədisin mətni belədir:
“Bir qrup insan bizə ət gətirir. Lakin, biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox. Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: Onun üzərində siz Allahın ismini zikr edin və onu yeyin.” Aişə - radiyallahu anhə - dedi: Onlar yeni Müsəlman olmuşdular.”
Bu hədisi Buxari, Aişədən - radiyallahu anhə - “Kəsimlər kitabı: Bədəvilərin və bənzərlərinin kəsdikləri” bölümündə 5083-cü hədis olaraq rəvayət etmişdir.”

Qaynaq: Abdul Aziz bin Abdullah bin Bəzz: Məcmu Fətəva və Məqalət İbn Bəzz: 23/87
Elmi Araşdırmalar və Fətva İdarə Heyəti Nəşri
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:31 | Yazı # 3
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Muhəmməd bin Salih Əl Useymin (1347-1421 h) bu hədis barədə:

وفي صحيح البخاري: أن قوما كانوا حديثي عهد بالإسلام أهدوا لجماعة من المسلمين لحما . فقالوا يا رسول الله، إن قوما يأتوننا باللحم لا ندري أذكر اسم الله عليه أم لا ؟ فقال لهم ، صلى الله عليه وسلم : ( سموا أنتم وكلوا ). فالأصل في ذبيحة من تحل ذبيحته الحل حتى يقوم دليل على التحريم

“Səhih Buxaridə:
“Bir qrup insan bizə ət gətirir. Lakin, biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox. Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: Onun üzərində siz Allahın ismini zikr edin və onu yeyin.”
Kəsdiyi halal olan kateqoriyanın (müsəlman və ya kitabi) kəsdiyi ətdə əsl olan halallıqdır. Ta ki, haram olduğuna dair dəlil gətirilmədikcə.”

Qaynaq: Muhəmməd bin Salih Əl Useymin: Məcmu Fətava və Rəsail İbni Useymin: 11/153-cü sual

İbnul Useyminin sözündən də açıq aydın anlaşılan budur ki, hədisdə “kəsdiyi yeyiləcək adamlardan” söhbət gedir. Yoxsa mütləq anlamda hər ətdən deyil. Çünki İbnul Useymin digər fətvalarında dəfələrlə açıq şəkildə bildirib ki, Müsəlman və Əhli Kitabdan başqa heç kimin kəsdiyi yeyilməz...
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:31 | Yazı # 4
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Hənbəli alimlərindən, Alləmə Əbul Fərəc İbnul Cevzi (508-597 h/1201-1114 m) bu barədə deyir:

وفي الحديث السابع عشر إن قوما قالوا يا رسول الله إن قوماً يأتوننا باللحم لا ندري أذكر اسم الله عليه أم لا فقال سموا أنتم وكلوا
الظاهر من المسلم والكتابي أنه يسمي فيحمل أمره على أحسن أحواله ولا يلزمنا سؤاله عن هذا
وقوله سموا أنتم ليس يعني أنه يجزي عما لم يسم عليه ولكن التسمية على الطعام

“Onyeddinci hədisdə gəlir:
“Bir qrup insan Rəsulullaha - sallalahu aleyhi və səlləm - dedi: Bir qrup insan bizə ət gətirir. Lakin, biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox. Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: Onun üzərində siz Allahın ismini zikr edin və onu yeyin.”
Müsəlman və Kitabidə zahir olan budur ki, o ət kəsərkən Allahın ismini zikr edər. Onun haqqında yaxşı fikirləşilər. Bu haqda ondan soruşmamız lazım deyil.
Rəsulullahın - sallalahu aleyhi və səlləm - “Onun üzərində siz Allahın ismini zikr edin” sözü o demək deyil ki, üzərində isim zikr edilməmiş bir ət üçün bu yetərlidir! Lakin, yemək yeyərkən Allahın adını zikr etmək sünnətdir.”

Qaynaq: Əbul Fərəc İbnul Cevzi: Kəşful Muşkil min Hədisis Sahiheyn: 4/385: Hədis:2598/3335
Riyad: Darul Vətən: 1418/1997
Təhqiq: Əli Huseyn Bəvvab
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:32 | Yazı # 5
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Hənbəli fəqihlərindən Əbu Muhamməd, Abdullah ibni Əhməd ibni Qudamə Əl Maqdisi (541-620 h/ 1146-1223 m) bu haqda deyir:

لا تسقط التسمية في عمد ولا سهو للآية والخبر وعنه : لا تجب في الحالين لما روي عن عائشة رضي الله عنها أن قوما قالوا : يا رسول الله إن قوما من الأعراب يأتونا باللحم لا ندري أذكر اسم الله عليه أم لا ؟ قال : [ سموا أنتم وكلوا ] رواه البخاري والمذهب الأول
وإن شك في تسمية الذابح حل لحديث عائشة ولأن حال المسلم تحمل على الصحة كالذبح في المحل

“... Ayə və hədislərə əsasən istər qəsd halında istərsədə səhv olduqda “təsmiyə” keçərsizləşməz/isqat olmaz.
İki halda da vacib olmaz. Çünki, Aişədən - radiyallahu anhə - rəvayət edilən hədisdə deyilir:
“Bir qövm dedi: Ey Allahın Elçisi! Bədəvilərdən bir qrup insan bizə ət gətirir və biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın adı zikr edilib, yoxsa yox. Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu:
“Siz ism zikr edin və yeyin” bunu Buxari rəvayət etmişdir. Məzhəb birinci görüşdədir.
Əgər heyvanı kəsən adamın Allahın adını zikr etməsində şək meydana çıxarsa, o heyvan halaldır. Bunun səbəbi Aişə hədisi və həmçinin Müsəlmanın halını doğruluğa yozma qaydasıdır. Yəni qaydasına uyğun kəsilmiş kimi...”

Qaynaq: İbnul Qudamə: Əl Kafi: 2/506
Təhqiq: Abdullah Ət Turki
Darul Hicr
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:33 | Yazı # 6
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Muhəmməd bin Salih Əl Useymin (1347-1421 h) bu hədis və namaz qılmayanın kəsdiyini yemək barədə:
السؤال: بارك الله فيكم من جمهورية اليمن الديمقراطية الشعبية المستمع للبرنامج سالم علي يقول ما حكم الشرع في نظركم يا شيخ محمد إذا ذبح الذبيحة فرد تارك للصلاة هل يجوز للمصلي أن يأكل منها؟

الجواب
الشيخ: إذا ذبح من لا يصلي ذبيحة فإنها لا تحل أي لا يحل أكلها لأن القول الراجح من أقوال أهل العلم أن تارك الصلاة كافر كفراً مخرج عن الملة وإذا كان كافراً كفراً مخرجاً عن الملة فإن ذبيحته لا تحل لأن الذبيحة لا تحل إلا إذا كان الذابح مسلماً أو كتابياً وهو اليهودي والنصراني لقوله تعالى (الْيَوْمَ أُحِلَّ لَكُمُ الطَّيِّبَاتُ وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَكُمْ وَطَعَامُكُمْ حِلٌّ لَهُمْ) وطعام الذين أوتوا الكتاب هو ذبائحهم كما فسره بذلك ابن عباس رضي الله عنهما وأما المرتدون وسائر الكفار غير اليهود والنصارى فإن ذبيحتهم لا تحل وقد حكى الإجماع على ذلك غير واحد من أهل العلم والمسلم أو الكتابي وهو اليهودي والنصراني إذا ذبح الذبيحة حلت وإن كنا لا ندري هل ذكر اسم الله عليها أم لا ففي صحيح البخاري عن عائشة رضي الله عنها أن قوماً جاءوا إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقالوا يا رسول الله إن أقواماً يأتوننا باللحم لا ندري اذكروا اسم الله عليه أم لا فقال النبي صلى الله عليه وسلم سموا أنتم وكلوا قالت وكانوا حديثي عهد بكفر فهنا أحل النبي صلى الله عليه وسلم ذبيحة هؤلاء الذين لا يدرى اذكروا اسم الله على ذبائحهم أم لا لأن فعل الغيب إذا كان صادراً من أهله فإنه لا يسأل عن كيفية فعله ولا عن شروطه ولا عن موانعه لأن الأصل الصحة ألا أن يقوم دليل الفساد وكذلك أيضاً لا نسأل عن ذبيحة المسلم واليهودي والنصراني كيف ذبحها بل نأكل ولا نسأل كيف ذبحها ولا نسأل هل سمى أم لا لأن النبي صلى الله عليه وسلم أكل من ذبائح اليهود لأن النبي صلى الله عليه وسلم أكل من ذبائح اليهود ولم يسألهم كيف ذبحوا والقاعدة التي أشرنا إليها قبل قليل مفيدة جداً وهي أن الأصل فيمن هو أهل للفعل الأصل فيه الصحة الأصل فيه الصحة حتى يقوم دليل على الفساد ولو أننا ألزمنا المسلمين بأن يسألوا عن فعل الفاعل هل تمت شروطه وانتفت موانعه لألحقنا حرج كثيراً بالمسلمين لهدي النبي صلى الله عليه وسلم وأصحابه الخلاصة أن ذبيحة من لا يصلي حرام لا يحل أكلها لا للمصلين ولا لغير المصلين

“Sual: Allah sizə bərəkət versin. Yəmən Demokratik Xalq Cumhuriyyətindən Səlim Əlinin programının dinləyicisi deyir: Ya Şeyx Muhəmməd! Ət namaz qılmayan biri tərəfindən kəsildiyi zaman namaz qılan birisi bundan yeyə bilərmi? Bu mövzuda sizin nəzərinizdə şəriətin hökmü nədir?

Cavab: Namaz qılmayan biri ət kəsərsə bu halal deyildir. Yəni bu ətin yeyilməsi halal deyildir. Çünki, Elm əhlinin görüşlərindən üstünlük verilən görüşə görə namaz qılmayan Dindən/Millətdən çıxaran küfrlə kafirdir. Millətdən çıxan küfrlə kafir olduğu zaman onun kəsdiyi halal olmaz. Ancaq, kəsən Müsəlman və ya kitabi olsa ki, bunlar yəhudi və xristianlardır o zaman halal olar. Çünki, Uca Allah buyurur:
“Bu gün sizə təmiz şeylər halal qılındı. Kitab verilənlərin yeməyi sizə, sizin yeməyiniz onlara halaldır.” (Maidə: 5/5)
İbni Abbasın - Allah onlardan razı olsun - da təfsir etdiyi kimi, Kitab verilənlərin yeməyi onların kəsdikləridir.
Mürtədlərə və yəhudi – xristianlardan qeyri kafirlərə gəlincə onların kəsdikləri halal deyildir. Elm əhlindən bu barədə bir neçə icma nəql edilib.
Müsəlman və kitabi – yəni yəhudi və xristian ət kəsdiyi zaman kəsdiyi halaldır.
Əgər biz bilmiriksə ki, bu ətin üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox ... Bu barədə Buxarinin “Səhih” əsərində Aişədən - Allah ondan razı olsun – belə bir hədis var:
“Bir qövm Nəbinin - sallallahu aleyhi və səlləm - yanına gəldi və dedi:
Ya Rəsulullah! Bir qövm bizə ət gətirib və biz bilmirik ki, onun üzərində Allahın adı anılıb yoxsa yox.
Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Siz Allahın ismini anın və yeyin! Aişə dedi ki, küfrdən yeni qurtulmuşdular.
Burada Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm - kəsdikləri zaman üzərində Allahın ismini zikr edib etmədiklərini bilmədiyi adamların kəsdiklərini halal qıldı. Çünki, naməlum fel əgər o işin əhli tərəfindən meydana gətirlibsə, o işin necəliyi, şərtləri və maneləri haqda soruşulmaz. Çünki, əsl olan bunun doğru olmasıdır. Ancaq, fasid olmasına dəlil olarsa bu istisna olar.
Eyni şəkildə, həmçinin Müsəlmanın, yəhudi və xristianın necə kəsdiyini soruşmarıq. Əksinə, yeyərik və soruşmarıq ki, onu necə kəsib. Həmçinin soruşmarıq ki, üzərində Allahın adını anıb yoxsa yox...
Çünki, Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm - yəhudilərin kəsdiklərini yedi və onların necə kəsdiyini soruşmadı.
Az öncə işarə elədiyimiz qayda çox faydalı qaydadır!
Qayda budur: Bir işin əhli iş gördüyü zaman əsl olan bunun doğru/qaydasına uyğun olmasıdır. Fəsadına dəlil olmadıqca onda əsl olan doğruluqdur!
Əgər biz Müsəlmanlara desək ki, işi görəndən soruşun ki işin şərtləri yerinə yetibmi, maneələri ortadan qalxıbmı?... Bu zaman Nəbinin - sallallahu aleyhi və səlləm - və əshabının yoluna təslim olanlara ağır bir yük yükləmiş olarıq.
Xülasə: Namaz qılmayanın kəsdiyi haramdır! Həm namaz qılana həm qılmayana onu yemək halal deyildir.”

Qaynaq: Muhəmməd bin Useyminin şəxsi saytı

 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:33 | Yazı # 7
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Bənzəri bir hal barədə Səudiyyə Ərəbistanı “Daimi Elmi Araşadırmalar və Fətva Komissiyasının” müşriklərin kəsdiyini yemək və sözügedən hədisin açıqlaması haqda verdiyi fətva:

س 1 : لا يتورع كثير من المسلمين هنا هداهم الله - عن أكل ذبائح الوثنين من اليابانيين بحجة عدم توفر الأكل الحلال وعدم إذن الحكومة اليابانية لأحد بالذبح إلا بشروط معينة ، وشبهة كثير منهم : أن المسيحيين يسبون الله عز وجل ، ويزعمون له صاحبة وولدا ، تعالى الله عن ذلك علوا كبيرا ، ومع ذلك يباح لنا أكل ذبائحهم ، وهم ليسوا أقل كفرا من الوثنيين ، كما يحتجون بحديث : صحيح البخاري البيوع (1952),سنن النسائي الضحايا (4436),سنن أبو داود الضحايا (2829),سنن ابن ماجه الذبائح (3174),موطأ مالك الذبائح (1054),سنن الدارمي الأضاحي (1976). سموا أنتم وكلوا ، وعندما استشهدنا لهم بمفهوم المخالفة في قوله تعالى : سورة المائدة الآية 5 وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَكُمْ زعموا أن هذا ليس بصريح في تحريم ذبائح الوثنيين , وطلبوا حديثا أو أثرا صريحا في هذا الباب ، فما توجيه سماحتكم ؟
ج 1 : لا يحل للمسلم الأكل من ذبائح الكفار غير الكتابيين ، وذلك لأمور :
(الجزء رقم : 22، الصفحة رقم: 444)
1 - مفهوم قوله تعالى : سورة المائدة الآية 5 وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَكُمْ فتخصيص أهل الكتاب يخرج من سواهم من الكفار .
2 - أن هناك فرقا بين الكتابيين وغيرهم من الكفار ، فالكتابيون : يؤمنون بالله ، وبكتبهم ، وبرسلهم . وغيرهم من الكفار لا يؤمنون برسول ولا بكتاب .
3 - الكتابيون يذكرون اسم الله على الذبيحة ، ويذكون على الصفة الشرعية ، وغيرهم من الكفار لا يذكرون اسم الله عليها ، وإنما يذكرون أسماء أصنامهم .
4 - قد أجمع المسلمون على حل ذبائح أهل الكتاب ، وتحريم ذبائح سواهم من الكفار
5 - وأما قوله صلى الله عليه وسلم : رواه من حديث أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها : / 50 مالك 2 / 488 ، والبخاري 3 / 5 - 6 ، 6 / 226 ، 8 / 170 , وأبو داود 3 / 254 برقم ( 2829 ) ، والنسائي 7 / 237 برقم ( 4436 ) ، وابن ماجه 2 / 1059 - 1060 برقم ( 3174 ) ، والدارمي 2 / 83 . سموا الله أنتم وكلوا فالمراد التسمية على الأكل ، وهي لا تغني عن التسمية على الذبيحة ؛ لقول الله
(الجزء رقم : 22، الصفحة رقم: 445)
تعالى : سورة الأنعام الآية 121 وَلَا تَأْكُلُوا مِمَّا لَمْ يُذْكَرِ اسْمُ اللَّهِ عَلَيْهِ ؛ لأن الحديث جواب عن سؤال النبي صلى الله عليه وسلم عن لحوم تجلب في أسواق المسلمين ، ولا يدرى هل ذكر اسم الله عليها أو لا ، فأجاب صلى الله عليه وسلم بهذا الحديث لأن الأصل فيما يذبح في بلاد المسلمين أنه يذكر عليه اسم الله .
وبالله التوفيق ، وصلى الله على نبينا محمد وآله وصحبه وسلم .
اللجنة الدائمة للبحوث العلمية والإفتاء
عضو ... عضو ... الرئيس
بكر بن عبد الله أبو زيد ... صالح بن فوزان الفوزان ... عبد العزيز بن عبد الله آل الشيخ

“Sual: Burada, bir çox Müsəlman - Allah onlara hidayət versin - Yaponyalı müşriklərin kəsdiyini yeməkdən çəkinmirlər. Buna səbəb olaraq da, halal yeməklərin yetərincə olmamasını və Yapon hökümətinin sadəcə müəyyən şərtlərlə kəsimə icazə verməsini göstərirlər.
Onların bir çox şübhəsi var.. Deyirlər ki, Xristianlar Allahı söyürlər, ona xanım və övlad isnad edirlər. Allah bütün bunlardan Uca və Münəzzəhdir. Bununla yanaşı onların kəsdiyini yemək bizə mübahdır. Həmçinin onların küfrü bütpərəstlərin küfründən az deyil.
Həmçinin Buxari, Nəsai, Əbu Davud, İbnu Macə, Malik və Dariminin kitablarında keçən “Siz ismi anın və yeyin” hədisini dəlil gətirilər.
Bu zaman biz onlara Uca Allahın Maidə surəsindəki 5-ci ayəsindəki “məfhum muxalifə” (ifadənin əks anlamı) dəlilini göstəririk:
“Kitab verilənlərin yeməkləri sizə halal qılındı”
Onlar iddia edirlər ki, bu ayə bütpərəstlərin kəsdiyinin haramlığı mövzusunda açıq dəlil deyildir. Bu məsələdə açıq hədis və ya əsər tələb edirlər. Hörmətli şeyxlərin təlimatı nədir?

Komissiyanın cavabı: Əhli Kitab olmayan kafirlərin kəsdiyini yemək Müsəlmana halal deyil. Bunun bir neçə səbəbi var:

1. Uca Allahın Maidə surəsi 5-ci ayəsindəki “Kitab verilənlərin yeməkləri sizə halal qılındı” ifadəsindəki “məfhum”... Əhli Kitabın xüsusiləşdirilməsi digər kafirlərin bu hökmdən xaric olduğunu göstərir.
2. Burada, Kitabilərlə digər kafirlər arasında fərq var. Kitabilər Allaha, Kitablarına və Rəsullarına inanırlar. Digər kafirlər isə nə Rəsula nə də Kitaba inanmırlar.
3. Kitabilər kəsdikləri zaman Allahın adını anar və şəriət qaydalarına görə kəsərlər. Digər kafirlər isə, Allahın adını anmazlar, əksinə bütlərinin adını anarlar.
4. Müsəlmanlar, Əhli Kitabın kəsdiyinin halal, digər kafirlərin kəsdiyinin haram olmasında icma ediblər.
5. Möminlərin Anası Aişədən - Allah ondan razı olsun – rəvayət edilən “Siz ismi zikr edin və yeyin” hədisinə gəldikdə... Bundan murad yemək üzərində Allahın adının zikr edilməsidir! Yoxsa bu kəsim zamanındakı “təsmiyə” olaraq yetərli olmaz! Çünki, Uca Allah buyurur:
“Üzərində Allahın ismi zikr edilməyənlərdən yeməyin!..” (Ənam: 6/121)
Həmçinin, Nəbinin - sallallahu aleyhi və səlləm - verdiyi cavab, Müsəlmanların bazarından alınmış ətlər haqda verilən sualın cavabıydı. “Bilmirik ki, üzərində Allahın ismi zikr edilib yoxsa yox”.. Nəbinin - sallallahu aleyhi və səlləm - bu şəkil cavab verməsinin səbəbi budur ki, Müsəlman ölkədə əsl olan kəsimdə Allahın adının zikr edilməsidir.
Müvəffəqiyyət Allahdandır. Sallalahu Alə Nəbiyinə Muhəmməd və Alə Alihi və Səhbihi və Səlləm.”

Əl Ləcnətud Daimə lil Buhusil İlmiyyəti vəl İftə
Rəis: Abdul Aziz bin Abdullah Aluş Şeyx
Üzv: Bəkr bin Abdullah Əbu Zeyd
Üzv: Salih bin Fəvzən Əl Fəvzən”

Qaynaq: Elmi Araşdırmalar və Fətva Komissiyası: Fətəval Ləcnə: 22/443-445
 
Muslimah_92Tarix: Bazar ertəsi, 18.06.2012, 22:34 | Yazı # 8
UXTI
Qrup: İdarəçilər
Yazı: 522
Reputasiya: 6
Status: Saytda deyil
Şeyxul İslam, Əbu Ömər ibni Abdil Bərr Əl Qurtubi (368-463 h/978-1071 m) bu hədisin şərhində deyir:

في هذا الحديث من الفقه أن ما ذبحه المسلم ولم يعرف هل سمى الله عليه أم لا أنه لا بأس بأكله وهو محمول على أنه قد سمى والمؤمن لا يظن به إلا الخير وذبيحته وصيده أبدا محمول على السلامة حتى يصح فيه غير ذلك من تعمد ترك التسمية ونحوه وقد قيل في معنى هذا الحديث أن النبي صلى الله عليه و سلم إنما أمرهم بأكلها في أول الإسلام قبل أن ينزل عليه وَلَا تَأْكُلُوا مِمَّا لَمْ يُذْكَرِ اسْمُ اللَّهِ عَلَيْهِ وهذا قول ضعيف لا دليل على صحته ولا يعرف وجه ما قال قائله وفي الحديث نفسه ما يرده لأنه أمرهم فيه بتسمية الله على الأكل فدل على أن الآية قد كانت نزلت عليه ومما يدل أيضا على بطلان ذلك القول أن هذا الحديث كان بالمدينة وأن أهل باديتها إليهم أشير بالذكر في ذلك الحديث ولا يختلف العلماء أنه قوله عز و جل ولا تأكلوا مما لم يذكر اسم الله عليه نزل في سورة الأنعام بمكة وأن الأنعام مكية فهذا يوضح لك أن الآية قد كانت نزلت عليه بخلاف ظن من ظن ذلك والله أعلم

“Bu hədisdən çıxarılan fiqhi nəticələr:
Müsəlmanın - üzərində Allahın adını anıb anmadığı bilinməyən - kəsdiyi şeyi yeməkdə bir bəis/problem yoxdur. Üzərində ism zikr etdiyi yönünə yozular.
Mömin haqda ancaq yaxşı zəndə olmaq lazımdır.
Onun kəsdiyi və ovladığı “şəriətə uyğun olduğuna” yozular. Bu, mövzuda “təsmiyə”nin qəsdli tərki və bənzəri hal ondan sabit olmadıqca bu belədir.
Bu hədisin mənası haqda deyildi ki, Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm - bunu yeməyi onlara sadəcə İslamın ilk vaxtlarında əmr etdi. O vaxt hələ, ona bu ayə nazil olmamışdı:
“Üzərində Allahın ismi anılmayanlardan yeməyin...” (Ənam: 6/121)
Bu zəif, doğruluğuna dəlil olmayan görüşdür. Bunu deyənin nə qəsd elədiyi də anlaşılmır.
Hədisin elə özü bu görüşü rəd edir. Çünki, onlara yeməyin üzərində Allahın adını anıb yemələrini əmr etdi. Bu dəlalət edir ki, artıq o zaman sözügedən ayə ona enmişdi. Bu görüşün batil olduğuna dəlalət edən digər bir şey isə, hədisdəki hadisənin Mədinə dönəmində olduğu görüşüdür. Hədisdə çöl əhlinə/bədəvilərə işarə edilmişdir.
Alimlər arasında ixtilaf etməmişlər ki, Allahın - Azzə və Cəllə - Ənam surəsindəki “Üzərində Allahın ismi anılmayanlardan yeməyin...” kəlamı Məkkədə nazil olmuşdur.
Ənam surəsi Məkkidir. Sənə aydın oldu ki, bu ayə ona, sözügedən görüşü zən edənlərin zənninə müxalif olaraq (Məkkədə) enmişdir. Allah ən doğrusunu biləndir.”

Qaynaq: İbn Abdil Bərr: Ət Təmhid: 22/299-300
Təhqiq: Mustafa bin Əhməd Ulvi: 1410/1990
 
Forum » İslam » Hədis » BİZƏ ƏT GƏTİRİBLƏR... ÜZƏRİNDƏ ALLAHIN ADI ANILIBMI? (BİSMİLLAH)
Страница 1 из 11
Поиск:


Səhifə başlığına qalx
Əhli Sünnə vəl Camaat © 2017 Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız və yalnız Müsəlmanlara xidmət xarakteri daşıyır. Sayt adminstrasiyası istifadə edilən materiallara görə məsuliyyət daşımırlar. Saytdakı materiallar yalnız mənbə göstərilmək şərtiylə istifadə edilə bilər. Əks halda müəllif hüquqlarının pozulması kimi dəyərləndirilir. . Saytın ekran ölçüləri Mozilla Firefox brauzerinə uyğundur. Site admin: Selef | E-mail: jeka_zdes@rambler.ru